SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
essentials heeft die welquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar die withers kunnen niet door de server gespawned zijn, want die plugin heeft die niet.
achja. Hij weet dat ik het niet meen. Hoop ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
aldie deed niets heur. Ik zat mee te lezen.
dan heeft een niet nader te noemen persoon er eentje gespawned.quote:
aangezien alleen ops erbij kunnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dan heeft een niet nader te noemen persoon er eentje gespawned.
één keertje een enderdragon gespawned op mFOK!quote:
Wat ook grappig is, zo'n plugin voor tamme mobs. Mensen kun je helemaal gek maken ermeequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:20 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
één keertje een enderdragon gespawned op mFOK!
nu loopt er een gang van 15x15 in een schuine schacht naar beneden
Als mob verkleed gaan en rondvliegen is ook goed voor mensen hun hartquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wat ook grappig is, zo'n plugin voor tamme mobs. Mensen kun je helemaal gek maken ermee
Of mensen klonen en als precies dezelfde voor hun staanquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Als mob verkleed gaan en rondvliegen is ook goed voor mensen hun hart
het was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:10 schreef -Datdus- het volgende:
Hey mensen met chrome. Cannot unsee... Door een update zijn de kruisjes van je tabs altijd zichtbaar ipv alleen als je overheen hovert. Fucking kut voor je autisme.
welke server?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:28 schreef drumstickNL het volgende:
Hele avond gebouwd op de server van soswas leuk remy
hihi eigenlijk welquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef drumstickNL het volgende:
ik dacht dat jij zat te trollen met je "zoek het maar uit" emo berichten.
Heb jij rechten om die te uploaden, bij mij doet youtube al kut al gebruik ik een achtergrond liedjequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef drumstickNL het volgende:
Kijk shaderon, zo upload je een liedje.
IK BETAAL DIE SERVER DOMME KUTTWENTquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:02 schreef drumstickNL het volgende:
Sosua ik snap niet echt hoe dat zit met je server, kon niks met de rechten.
gr gr
nicequote:Op zaterdag 10 november 2012 02:49 schreef -Datdus- het volgende:
Er had dus een of andere kneus naar mijn buurvrouw gebeld dat hij van het gasbedrijf was en er een grote gaslek was en dat ze zo snel mogelijk het huis moest verlaten en dat iedereen uit de straat wakker gemaakt moest worden.
Dus mijn buurvrouw in paniek aan de deur dat er een gaslek is etc en dat we naar buiten moeten. Dus ik trek mijn schoenen en jas aan en pak mijn telefoon. Buiten in de straat aangekomen zie ik een twintigtal buren met elkaar in de weer. Dus ik denk waar is de politie/brandweer? Die was er dus niet. Toen dacht ik al van right...
Mijn buurvrouw was nog steeds aan de telefoon met 'de meneer van het gasbedrijf'. Dus ik vroeg welk gasbedrijf? Natuurlijk was het een of andere kutnaam. Dus ik op mijn telefoon zoeken maar nee hoor geen gasbedrijf... De politie en brandweer kwam en natuurlijk was er niets aan de hand.
Het verbaast me echt dat zoveel mensen niet meer logisch kunnen nadenken in zo'n situatie...
beroerte wellicht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:26 schreef bobbernaut het volgende:
Poes kan nu een beetje lopen met haar linker achterpoot!!!
De linkerkant is verlamd
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:49 schreef -Datdus- het volgende:
Er had dus een of andere kneus naar mijn buurvrouw gebeld dat hij van het gasbedrijf was en er een grote gaslek was en dat ze zo snel mogelijk het huis moest verlaten en dat iedereen uit de straat wakker gemaakt moest worden.
Dus mijn buurvrouw in paniek aan de deur dat er een gaslek is etc en dat we naar buiten moeten. Dus ik trek mijn schoenen en jas aan en pak mijn telefoon. Buiten in de straat aangekomen zie ik een twintigtal buren met elkaar in de weer. Dus ik denk waar is de politie/brandweer? Die was er dus niet. Toen dacht ik al van right...
Mijn buurvrouw was nog steeds aan de telefoon met 'de meneer van het gasbedrijf'. Dus ik vroeg welk gasbedrijf? Natuurlijk was het een of andere kutnaam. Dus ik op mijn telefoon zoeken maar nee hoor geen gasbedrijf... De politie en brandweer kwam en natuurlijk was er niets aan de hand.
Het verbaast me echt dat zoveel mensen niet meer logisch kunnen nadenken in zo'n situatie...
Goedemorgen. Waar bouwen en wat? ;oquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:45 schreef drumstickNL het volgende:
Zo weer ff op sosua's server bouwen. Goedemorgen
aldies server.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:47 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Goedemorgen. Waar bouwen en wat? ;o
vet, heb dat programma wel eens gebruikt waarmee je 3d modellen van foto's maakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:06 schreef MineraalWater het volgende:
Geen idee of al gepost maarja. Datdus heeft hem zeker al gezien.
vet, heb echt 100-en uren in rome total war zitten.quote:
Kan toch altijd proberen. Of een test ronde ofzo. Of is dat niet leukquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:56 schreef maurisioo het volgende:
Ziet er leuk uit. Ben alleen benieuwd of hij niet te klein is?
Aye!quote:
quote:
twitter:NicoleeKathryn twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 04:00:50Having the same first and last name as a chick who's trying to become the new Rebeca Black sucks. reageer retweet
Hey weet jij wat van lightmaps af misschien?quote:
in welke contextquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey weet jij wat van lightmaps af misschien?
Nou, Ik heb dus een map editor voor een bepaald spel waarbij je een mapje erbji kreeg om ook de maps te importeren in 3DSmax om vervolgens een lightmap te renderen.quote:
Wat is dat nou weer voor paupertroep, ze kunnen toch ook gewoon morgen lopenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuuuucckckckckc
Ellef november valt natuurlijk op een zondag dus de christenkindertjes mochten vandaag al lopen.
He-le-maal vergeten om iets voor ze te kopenn (moeders is van huis, die denkt daar normaal aan)![]()
Dus gordijnen dicht, lichten uit en ieder zijn weg
Nee want dan zondig je want zondag is een rustdag en mag je niks.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor paupertroep, ze kunnen toch ook gewoon morgen lopen
zegt me zo niet zo veel sorry.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou, Ik heb dus een map editor voor een bepaald spel waarbij je een mapje erbji kreeg om ook de maps te importeren in 3DSmax om vervolgens een lightmap te renderen.
Nou staat er een "tutorial" bij met alleen dit:
"When rendering lightmaps to texture, make sure the format is .dds and DXT1.
Also make sure you select 2 as the channel when rendering objects, select 1 for terrain."
Zal is kijken of ik binnekort wat screenshots kan posten ofzo.
Ah ok nja dan probeer ik maar watquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zegt me zo niet zo veel sorry.
Zelf nooit gedaan in max geloof ik
Ja maar dat pakt hij helaasch niet. Erg raar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef Ame_thyst het volgende:
misschien heeft het iets te maken met multi/sub object textures ?
[ afbeelding ]
Nee toen ik de Fluxcapacitator had vervangen gingen de mographinators niet meer aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee de Fluxcapacitator van de carburatieoncoleur is waarschijnlijk een beetje geceriviliseerd. Probeer de cunnus condicionibus eens te fabrilicieren?
Ja verdorie zeg, er zal eens iemand andere normen en waarden dan jij hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:09 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee want dan zondig je want zondag is een rustdag en mag je niks.![]()
Dank u voor deze ingeving god.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:07 schreef vogelkooi het volgende:
Fantoom gedachte heb je, er is nog niks gebeurt.
Als het zo was dan had je en wall of text gevonden hier en en hoop ander ge-spamm. Dus je kunt (cunt) gerust slapen.
/carequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yep. Dit is niet eens de raarstequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:38 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wist de bron maar ben het vergeten, is kunst ofzo.
Watskeburt met poging 1 dan?quote:Op zondag 11 november 2012 09:05 schreef Lorrelies het volgende:
Vanavond poging 2 om Skyfall te zien
Een tamagotchi?quote:Op zondag 11 november 2012 09:06 schreef Lorrelies het volgende:
En vinden jullie mijn UI niet leuk?Weten jullie überhaupt wel wat het is?
(misschien ben ik wel te oud
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Hij is best wel kritisch. Medal of Honor WF heeft die helemaal afgebrandquote:Op zondag 11 november 2012 10:22 schreef vogelkooi het volgende:
Nerd^3 review van halo 4 is wel grappig, maar hij vind het aan het eind niet leuk.
Halo doe eens even normaal, je mag aliens niet zomaar homosuele noemen.quote:Op zondag 11 november 2012 10:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Halo = kut. Homosuele alien in een carnavalspak.
Das wel geinigquote:
DAT WAS GOEDquote:Op zondag 11 november 2012 11:31 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
Mordecai´s huis op de server
geen idee niemand weet geloof ik wat de bedoeling isquote:Op zondag 11 november 2012 12:56 schreef -Datdus- het volgende:
Zijn jullie weer bezig met een nieuwe stad of zo?
Dacht ik al.quote:Op zondag 11 november 2012 13:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
geen idee niemand weet geloof ik wat de bedoeling is
Ik bouw een steampunk toren =]quote:Op zondag 11 november 2012 12:56 schreef -Datdus- het volgende:
Zijn jullie weer bezig met een nieuwe stad of zo?
Is dat niet gefixt?quote:Op zondag 11 november 2012 13:23 schreef Mordecai het volgende:
Waarom doet de sand generator van Tom het niet?
Ik heb hem nogquote:Op zondag 11 november 2012 11:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Heb 'm niet meer
Want dat was natuurlijk veel leuker geweest
Niet nu ik volgende week tentamens kut.quote:Op zondag 11 november 2012 14:24 schreef shaderon het volgende:
WAT WILLEN WIJ ??!!!!!!
BASE VS BASE!
WANNEER WILLEN WIJ DAT ?!!!!
NU!
Haha pech jou tentamens.quote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niet nu ik volgende week tentamens kut.
quote:Op zondag 11 november 2012 14:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat ladies night bij de Intratuin op 14 nov.
Dat was altijd zó verschrikkelijk. Moest altijd werken op die dag vanwege de giga opkomst (want gratis troepquote:Op zondag 11 november 2012 14:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat ladies night bij de Intratuin op 14 nov.
En jij niet dan?quote:Op zondag 11 november 2012 14:54 schreef Lorrelies het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar maar maar jij bent al te groot en te oud om er mee te spelen
Yup!quote:Op zondag 11 november 2012 14:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Maar jij werkte dus bij Intratuin? Leek mij altijd wel leuk, hou wel van tuinen
Dedrofilie is de naam van het beestjequote:Op zondag 11 november 2012 14:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Maar jij werkte dus bij Intratuin? Leek mij altijd wel leuk, hou wel van tuinen
Jeutje, 35kg? Zal aan je denken als ik de 75kg middengewichten een plekje geefquote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Yup!Op mijn 16e begonnen in de zomer en na 3 jaar gestopt vanwege verhuizing. Werd geplaatst op de dierenafdeling, voornamelijk bij de vijver (dus vissen, fonteinen en aquarium/vijverspullen en zo). Werkte 's ochtends altijd met een andere parttimer bij de andere kant van de afdeling, bij de knaagdieren (eten en water geven etc), en de rest van de dag met een collega bij de vissen
![]()
Vond het eigenlijk best wel leuk werk, zo met levende beestenVond het ook leuk om er een hoop over te leren, weet nu best wel wat over aquaria en vissen etc
Werk was ook heel divers en mijn collega's erg leuk.
Had er niet altijd zin in natuurlijk, want het was best wel zwaar. De winkel had echt een groot oppervlak en stond de hele dag op mijn benen. Moest af en toe fonteinen tillen en sjouwen en die waren soms wel 35 kilo. Het was ook nog eens een hele grote kas dus in de zomer werd het daar soms wel 45-50 graden binnen en zweetten we ons dood, en in de winter juist weer stervenskoud dus dan liepen we met 3 truien over elkaar![]()
Maar achteraf mis ik het heel erg
behalve het loon, dat was echt bizar weinig
Ga trekken.quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dedrofilie is de naam van het beestje
Als het een grote doos is die je door een halve winkel moet sjouwen, ja, dan is het zwaarquote:Op zondag 11 november 2012 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jeutje, 35kg? Zal aan je denken als ik de 75kg middengewichten een plekje geef
teveel was in 1x erin?quote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ben altijd bang dat mijn wasmachine een keer ontploft of zoAf en toe staat ie zo hard te schudden
minecraft.net of g2play ofzoquote:Op zondag 11 november 2012 15:28 schreef DannyDeko het volgende:
Paar vraagjes:
Waar kan je minecraft het goedkoopst kopen?
En moet je als je het officieel hebt gekocht nog steeds hamachi oid gebruiken om naar een vriend z'n server te connecten?
Als die server op hamachi draait wel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:28 schreef DannyDeko het volgende:
Paar vraagjes:
En moet je als je het officieel hebt gekocht nog steeds hamachi oid gebruiken om naar een vriend z'n server te connecten?
de welbekende key sites hebben zover ik gezien heb geen keys meer.. dan blijft minecraft.net over..quote:Op zondag 11 november 2012 15:28 schreef DannyDeko het volgende:
Paar vraagjes:
waarom zou je uberhaupt hamachi moeten gebruiken?quote:En moet je als je het officieel hebt gekocht nog steeds hamachi oid gebruiken om naar een vriend z'n server te connecten?
Jammer, vind 20 eu eigenlijk net iets te veelquote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
de welbekende key sites hebben zover ik gezien heb geen keys meer.. dan blijft minecraft.net over..
[..]
waarom zou je uberhaupt hamachi moeten gebruiken?
Ah ja, dat hamachi in de OP is een geintje. Er draait gewoon een officiële server voor de Fokkers.quote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jammer, vind 20 eu eigenlijk net iets te veel
Omdat ik in de OP iets las over Hamachi. En ik dit al eerder eens heb gespeeld en toen konden we dus met hamachi met elkaar spelen. Maar vroeg me dus af hoe dat zit als je het officieel hebt gekocht.
Lor haat Muppetsquote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef vogelkooi het volgende:
Veel vetter man! En anders die swedish chef versie van popcorn.
Heb je niet toevallig adware op je pc draaien, dat heb ik namelijk nog nooit gezien. En ik leef zowat op youtubequote:Op zondag 11 november 2012 16:38 schreef Lorrelies het volgende:
Wauw eindelijk eens adblocker gedownload.
Op youtube had je nu ineens woorden (in reacties of beschrijvingen) die onderstreept en blauw waren (links dus) en als je daar met je muis overheen ging kreeg je reclame![]()
Dat was echt de druppel, stomme kutreclames
Fuck dat ik moet geen reclame.quote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig adware op je pc draaien, dat heb ik namelijk nog nooit gezien. En ik leef zowat op youtube
En adblocker jat de inkomsten van content creators. maar dat terzijde![]()
tekkit was wel leuk. Maar sommige dingen moesten er niet in zitten. Kloondingen enzo.quote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.technicpack.net/forgebukkit-project-is-likely-dead/
rip tekkit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |