Hey weet jij wat van lightmaps af misschien?quote:
in welke contextquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey weet jij wat van lightmaps af misschien?
Nou, Ik heb dus een map editor voor een bepaald spel waarbij je een mapje erbji kreeg om ook de maps te importeren in 3DSmax om vervolgens een lightmap te renderen.quote:
Wat is dat nou weer voor paupertroep, ze kunnen toch ook gewoon morgen lopenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuuuucckckckckc
Ellef november valt natuurlijk op een zondag dus de christenkindertjes mochten vandaag al lopen.
He-le-maal vergeten om iets voor ze te kopenn (moeders is van huis, die denkt daar normaal aan)![]()
Dus gordijnen dicht, lichten uit en ieder zijn weg
Nee want dan zondig je want zondag is een rustdag en mag je niks.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor paupertroep, ze kunnen toch ook gewoon morgen lopen
zegt me zo niet zo veel sorry.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou, Ik heb dus een map editor voor een bepaald spel waarbij je een mapje erbji kreeg om ook de maps te importeren in 3DSmax om vervolgens een lightmap te renderen.
Nou staat er een "tutorial" bij met alleen dit:
"When rendering lightmaps to texture, make sure the format is .dds and DXT1.
Also make sure you select 2 as the channel when rendering objects, select 1 for terrain."
Zal is kijken of ik binnekort wat screenshots kan posten ofzo.
Ah ok nja dan probeer ik maar watquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zegt me zo niet zo veel sorry.
Zelf nooit gedaan in max geloof ik
Ja maar dat pakt hij helaasch niet. Erg raar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef Ame_thyst het volgende:
misschien heeft het iets te maken met multi/sub object textures ?
[ afbeelding ]
Nee toen ik de Fluxcapacitator had vervangen gingen de mographinators niet meer aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee de Fluxcapacitator van de carburatieoncoleur is waarschijnlijk een beetje geceriviliseerd. Probeer de cunnus condicionibus eens te fabrilicieren?
Ja verdorie zeg, er zal eens iemand andere normen en waarden dan jij hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:09 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee want dan zondig je want zondag is een rustdag en mag je niks.![]()
Dank u voor deze ingeving god.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:07 schreef vogelkooi het volgende:
Fantoom gedachte heb je, er is nog niks gebeurt.
Als het zo was dan had je en wall of text gevonden hier en en hoop ander ge-spamm. Dus je kunt (cunt) gerust slapen.
/carequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |