de welbekende key sites hebben zover ik gezien heb geen keys meer.. dan blijft minecraft.net over..quote:Op zondag 11 november 2012 15:28 schreef DannyDeko het volgende:
Paar vraagjes:
Waar kan je minecraft het goedkoopst kopen?
waarom zou je uberhaupt hamachi moeten gebruiken?quote:En moet je als je het officieel hebt gekocht nog steeds hamachi oid gebruiken om naar een vriend z'n server te connecten?
Jammer, vind 20 eu eigenlijk net iets te veelquote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
de welbekende key sites hebben zover ik gezien heb geen keys meer.. dan blijft minecraft.net over..
[..]
waarom zou je uberhaupt hamachi moeten gebruiken?
Ah ja, dat hamachi in de OP is een geintje. Er draait gewoon een officiële server voor de Fokkers.quote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jammer, vind 20 eu eigenlijk net iets te veel
Omdat ik in de OP iets las over Hamachi. En ik dit al eerder eens heb gespeeld en toen konden we dus met hamachi met elkaar spelen. Maar vroeg me dus af hoe dat zit als je het officieel hebt gekocht.
Lor haat Muppetsquote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef vogelkooi het volgende:
Veel vetter man! En anders die swedish chef versie van popcorn.
Heb je niet toevallig adware op je pc draaien, dat heb ik namelijk nog nooit gezien. En ik leef zowat op youtubequote:Op zondag 11 november 2012 16:38 schreef Lorrelies het volgende:
Wauw eindelijk eens adblocker gedownload.
Op youtube had je nu ineens woorden (in reacties of beschrijvingen) die onderstreept en blauw waren (links dus) en als je daar met je muis overheen ging kreeg je reclame![]()
Dat was echt de druppel, stomme kutreclames
Fuck dat ik moet geen reclame.quote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig adware op je pc draaien, dat heb ik namelijk nog nooit gezien. En ik leef zowat op youtube
En adblocker jat de inkomsten van content creators. maar dat terzijde![]()
tekkit was wel leuk. Maar sommige dingen moesten er niet in zitten. Kloondingen enzo.quote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.technicpack.net/forgebukkit-project-is-likely-dead/
rip tekkit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |