En jij niet dan?quote:Op zondag 11 november 2012 14:54 schreef Lorrelies het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar maar maar jij bent al te groot en te oud om er mee te spelen
Yup!quote:Op zondag 11 november 2012 14:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Maar jij werkte dus bij Intratuin? Leek mij altijd wel leuk, hou wel van tuinen
Dedrofilie is de naam van het beestjequote:Op zondag 11 november 2012 14:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Maar jij werkte dus bij Intratuin? Leek mij altijd wel leuk, hou wel van tuinen
Jeutje, 35kg? Zal aan je denken als ik de 75kg middengewichten een plekje geefquote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Yup!Op mijn 16e begonnen in de zomer en na 3 jaar gestopt vanwege verhuizing. Werd geplaatst op de dierenafdeling, voornamelijk bij de vijver (dus vissen, fonteinen en aquarium/vijverspullen en zo). Werkte 's ochtends altijd met een andere parttimer bij de andere kant van de afdeling, bij de knaagdieren (eten en water geven etc), en de rest van de dag met een collega bij de vissen
![]()
Vond het eigenlijk best wel leuk werk, zo met levende beestenVond het ook leuk om er een hoop over te leren, weet nu best wel wat over aquaria en vissen etc
Werk was ook heel divers en mijn collega's erg leuk.
Had er niet altijd zin in natuurlijk, want het was best wel zwaar. De winkel had echt een groot oppervlak en stond de hele dag op mijn benen. Moest af en toe fonteinen tillen en sjouwen en die waren soms wel 35 kilo. Het was ook nog eens een hele grote kas dus in de zomer werd het daar soms wel 45-50 graden binnen en zweetten we ons dood, en in de winter juist weer stervenskoud dus dan liepen we met 3 truien over elkaar![]()
Maar achteraf mis ik het heel erg
behalve het loon, dat was echt bizar weinig
Ga trekken.quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dedrofilie is de naam van het beestje
Als het een grote doos is die je door een halve winkel moet sjouwen, ja, dan is het zwaarquote:Op zondag 11 november 2012 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jeutje, 35kg? Zal aan je denken als ik de 75kg middengewichten een plekje geef
teveel was in 1x erin?quote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ben altijd bang dat mijn wasmachine een keer ontploft of zoAf en toe staat ie zo hard te schudden
minecraft.net of g2play ofzoquote:Op zondag 11 november 2012 15:28 schreef DannyDeko het volgende:
Paar vraagjes:
Waar kan je minecraft het goedkoopst kopen?
En moet je als je het officieel hebt gekocht nog steeds hamachi oid gebruiken om naar een vriend z'n server te connecten?
Als die server op hamachi draait wel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:28 schreef DannyDeko het volgende:
Paar vraagjes:
Waar kan je minecraft het goedkoopst kopen?
En moet je als je het officieel hebt gekocht nog steeds hamachi oid gebruiken om naar een vriend z'n server te connecten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |