IK BETAAL DIE SERVER DOMME KUTTWENTquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:02 schreef drumstickNL het volgende:
Sosua ik snap niet echt hoe dat zit met je server, kon niks met de rechten.
gr gr
nicequote:Op zaterdag 10 november 2012 02:49 schreef -Datdus- het volgende:
Er had dus een of andere kneus naar mijn buurvrouw gebeld dat hij van het gasbedrijf was en er een grote gaslek was en dat ze zo snel mogelijk het huis moest verlaten en dat iedereen uit de straat wakker gemaakt moest worden.
Dus mijn buurvrouw in paniek aan de deur dat er een gaslek is etc en dat we naar buiten moeten. Dus ik trek mijn schoenen en jas aan en pak mijn telefoon. Buiten in de straat aangekomen zie ik een twintigtal buren met elkaar in de weer. Dus ik denk waar is de politie/brandweer? Die was er dus niet. Toen dacht ik al van right...
Mijn buurvrouw was nog steeds aan de telefoon met 'de meneer van het gasbedrijf'. Dus ik vroeg welk gasbedrijf? Natuurlijk was het een of andere kutnaam. Dus ik op mijn telefoon zoeken maar nee hoor geen gasbedrijf... De politie en brandweer kwam en natuurlijk was er niets aan de hand.
Het verbaast me echt dat zoveel mensen niet meer logisch kunnen nadenken in zo'n situatie...
beroerte wellicht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:26 schreef bobbernaut het volgende:
Poes kan nu een beetje lopen met haar linker achterpoot!!!
De linkerkant is verlamd
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:49 schreef -Datdus- het volgende:
Er had dus een of andere kneus naar mijn buurvrouw gebeld dat hij van het gasbedrijf was en er een grote gaslek was en dat ze zo snel mogelijk het huis moest verlaten en dat iedereen uit de straat wakker gemaakt moest worden.
Dus mijn buurvrouw in paniek aan de deur dat er een gaslek is etc en dat we naar buiten moeten. Dus ik trek mijn schoenen en jas aan en pak mijn telefoon. Buiten in de straat aangekomen zie ik een twintigtal buren met elkaar in de weer. Dus ik denk waar is de politie/brandweer? Die was er dus niet. Toen dacht ik al van right...
Mijn buurvrouw was nog steeds aan de telefoon met 'de meneer van het gasbedrijf'. Dus ik vroeg welk gasbedrijf? Natuurlijk was het een of andere kutnaam. Dus ik op mijn telefoon zoeken maar nee hoor geen gasbedrijf... De politie en brandweer kwam en natuurlijk was er niets aan de hand.
Het verbaast me echt dat zoveel mensen niet meer logisch kunnen nadenken in zo'n situatie...
Goedemorgen. Waar bouwen en wat? ;oquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:45 schreef drumstickNL het volgende:
Zo weer ff op sosua's server bouwen. Goedemorgen
aldies server.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:47 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Goedemorgen. Waar bouwen en wat? ;o
vet, heb dat programma wel eens gebruikt waarmee je 3d modellen van foto's maakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:06 schreef MineraalWater het volgende:
Geen idee of al gepost maarja. Datdus heeft hem zeker al gezien.
vet, heb echt 100-en uren in rome total war zitten.quote:
Kan toch altijd proberen. Of een test ronde ofzo. Of is dat niet leukquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:56 schreef maurisioo het volgende:
Ziet er leuk uit. Ben alleen benieuwd of hij niet te klein is?
Aye!quote:
quote:
twitter:NicoleeKathryn twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 04:00:50Having the same first and last name as a chick who's trying to become the new Rebeca Black sucks. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |