quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ivar, de Gers Pardoel van The Voice of Holland
ik moet bij dit nummer altijd denken aan de Phantom of the Operaquote:
ja dat doet hij ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Kakkers, volgens mij zingt hij te snel
Echt hequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
maar de coaches weten nu dus niet wie er aan het zingen is?
Ja datquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
En KNEITERVALS.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Kakkers, volgens mij zingt hij te snel
Want ze hebben verder ook geen repetities gehad of zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
lekker nummer wel hoor, en hij moet dit makkelijk kunnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:48 schreef vencodark het volgende:
Wat een kutnummer. Ja, dan maakt zo'n gozer weinig kans. Jezus! Ik haat van die slechte keuzes van nummers. Je verneukt het voor 'jezelf'.
Ja brhoorlijk!quote:
precies ja, ik begrijp hier nog even helemaal niks van geloof ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Want ze hebben verder ook geen repetities gehad of zo.Waar slaat dit op.
Als je je eigen artiest niet kent kun je er net zo goed mee ophoudenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
Het werd toch keihard aangekondigd door Martijn?quote:
Ik denk het, want Marcow dacht dat het een piempie-strelend iets was, hence the 8,5quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
Had je haast Karina ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Maritjn roept weer zijn naam... of horen zij dat niet?
Is dat voor z'n eigen team?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Hoe de neuk kan je hier een 8.5 voor geven, meer dan de helft van de noten was vals.
die was niet meer dan een 5quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Hoe de neuk kan je hier een 8.5 voor geven, meer dan de helft van de noten was vals.
ja dat zei ik ook al, horen zij dat niet of zo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het werd toch keihard aangekondigd door Martijn?
Maar wat is het nut ervan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het werd toch keihard aangekondigd door Martijn?
Ik vind het er niet leuker op wordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
Huh, cijfers? Ik snap er geen deuk meer van.
Zodat Wendy kan vragen hoe dramatisch de kandidaat dat vindtquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Geef iemand een 4 of zo, dan is het pas leuk.
Dittus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit was echt een 3 of een 4..
Godsgristus!
dan heeft ie de sperma in zijn oren gekregen, want dit was volgens mij behoorlijk vals somsquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het, want Marcow dacht dat het een piempie-strelend iets was, hence the 8,5
Had ook gekundquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit was echt een 3 of een 4..
Godsgristus!
Huh?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef vencodark het volgende:
Dat haar maakt hem trouwens behoorlijk verwijfd.
Ze denken: "Die stoelen, die moeten we vaker zo gebruiken!'quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het er niet leuker op worden
Ze hebben de repetities gezien en moeten nu weer achterstevoren gaan zitten.
BweheheWat een kul.
Volgens mij is dat weer een verschil tussen wat ze daar horen en wat wij thuis horen. Hoe dat kan geen idee, maar ik heb het vaker gehad dat ik dacht: hoe kunnen ze zeggen dat het zuiver was?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Dat is hetquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Was om de lengte van z'n kuif te raden.
2 trommelvliezen gescheurd?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
Met dit optreden heeft hij Jodi Bernal ingehaald...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Was om de lengte van z'n kuif te raden.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Dit voelt wel als een heel krampachtige manier om het concept op te leuken... maar damn wat een miskleun
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik een toffe hetero dude was, dan had ik gezegd: flikker op met dat wijvenkapsel
OH
MY
GOOOOODDD!!!!
Zow?quote:
Wat zei ik nou Benny, gister?quote:
ohwquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als ik hem was, bedoelde ik eigenlijk!
Ohquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Een editie met een valluik lijkt me wel tof
zeker waar maar ook beterequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef iBenny het volgende:
Ik heb wel eens slechtere Lost-covers bij talentenjachten gehoord
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Een editie met een valluik lijkt me wel tof
Nou, niet valser dan die gozer van daarnet.quote:
Ik ook echt niet. Als je gewoon kijkt kun je toch ook een cijfer geven?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
ik begrijp nog steeds niet waarom ze met de stoelen omgedraaid zitten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ik OOIT nog zou verlangen naar Anouk!!
Het is gebeurd
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
Juist niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus hoe burgerlijk kun je dit zingen, Anouk draait zich om
Om zich volledig te kunnen concentreren op de zang/stem.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
In haar graf, alleen ligt ze er niet inquote:
Eerlijk.... ik ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
27quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk? In mijn geheugen zijn zie zusjes piepjong, maar ze heeft een verlepte kop.
Ja precies, ik snap er echt geen wilde kak van.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Ze hadden toch ook gewoon cijfers kunnen geven terwijl ze wel keken?
Denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Om zich volledig te kunnen concentreren op de zang/stem.
Wow.quote:
Heeft totaal geen toegevoegde waarde.quote:
^ dit..quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
Het hele concept is zo rommelig dat ik er geen donder meer van begrijp
Ja precies. Veel te omslachtig en het duurt nu nog allemaal langer met dat gedraai en gedoe.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
Het hele concept is zo rommelig dat ik er geen donder meer van begrijp
Mjah. Ze willen meer uit die stoelen halen, hebben er al voor betaald.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Ze hadden toch ook gewoon cijfers kunnen geven terwijl ze wel keken?
Cee.quote:
Hij zal in ieder geval minder buikpijn krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef Day het volgende:
Ik wed dat Marco geen van zijn talenten minder dan een 8 geeft.
Dan moeten ze die mensen in hun gewone kloffie zonder licht-, geluid en spastische kappers-poespas op het podium zetten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef EllaN het volgende:
Naja het is wel het hele concept van "the Voice". Als je normaal zit te kijken, word je ook beinvloed door wat je ziet.
Ik denk Robbiequote:
Da's niet leuk voor de mensen thuisquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moeten ze die mensen in hun gewone kloffie zonder licht-, geluid en spastische kappers-poespas op het podium zetten.
Alsof dit een pretje is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Da's niet leuk voor de mensen thuis.
nog een chipmunk gespot?quote:
het gaat om the Voice...... Dus ik denk dat ze dat element wat meer kans willen geven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Livra het volgende:
Eerder telde de 'performance' toch ook gewoon mee? Is toch vaag dat je als coach niet kunt zien wat ze op dat podium doen?
Dat!quote:
Ja, maar ja, zit jouw pupil net met Trijntje, die expres de slechtste door laat gaan om zelf meer kans te hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat de coach gewoon GEEN cijfer mag geven aan zijn/haar kandidaat.
Mooi, dan kunnen Nienja en Babette naar huus, die wil niemand.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Ook niet super, maar wel de gunfactor
zeker dat laatste jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Ook niet super, maar wel de gunfactor
Nummer is mooi, hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Afgezaagd nummer en hij zingt het zo eentonig.
Ow jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ja, zit jouw pupil net met Trijntje, die expres de slechtste door laat gaan om zelf meer kans te hebben
Dit nummer heeft me door m'n eerste gebroken hart geholpenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Afgezaagd nummer en hij zingt het zo eentonig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten niet in The Bouwer of Holland.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd hand verbrijzeld stel je niet aan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
Johannes' nummer
Hoe kan het ook andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit nummer heeft me door m'n eerste gebroken hart geholpen![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:00 schreef speknek het volgende:
Die cijfers waren voor hoe graag ze door de grond zouden willen zakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |