quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ivar, de Gers Pardoel van The Voice of Holland
ik moet bij dit nummer altijd denken aan de Phantom of the Operaquote:
ja dat doet hij ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Kakkers, volgens mij zingt hij te snel
Echt hequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
maar de coaches weten nu dus niet wie er aan het zingen is?
Ja datquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
En KNEITERVALS.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Kakkers, volgens mij zingt hij te snel
Want ze hebben verder ook geen repetities gehad of zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
lekker nummer wel hoor, en hij moet dit makkelijk kunnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:48 schreef vencodark het volgende:
Wat een kutnummer. Ja, dan maakt zo'n gozer weinig kans. Jezus! Ik haat van die slechte keuzes van nummers. Je verneukt het voor 'jezelf'.
Ja brhoorlijk!quote:
precies ja, ik begrijp hier nog even helemaal niks van geloof ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Want ze hebben verder ook geen repetities gehad of zo.Waar slaat dit op.
Als je je eigen artiest niet kent kun je er net zo goed mee ophoudenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
Het werd toch keihard aangekondigd door Martijn?quote:
Ik denk het, want Marcow dacht dat het een piempie-strelend iets was, hence the 8,5quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
Had je haast Karina ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Maritjn roept weer zijn naam... of horen zij dat niet?
Is dat voor z'n eigen team?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Hoe de neuk kan je hier een 8.5 voor geven, meer dan de helft van de noten was vals.
die was niet meer dan een 5quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Hoe de neuk kan je hier een 8.5 voor geven, meer dan de helft van de noten was vals.
ja dat zei ik ook al, horen zij dat niet of zo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het werd toch keihard aangekondigd door Martijn?
Maar wat is het nut ervan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het werd toch keihard aangekondigd door Martijn?
Ik vind het er niet leuker op wordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
Huh, cijfers? Ik snap er geen deuk meer van.
Zodat Wendy kan vragen hoe dramatisch de kandidaat dat vindtquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Geef iemand een 4 of zo, dan is het pas leuk.
Dittus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit was echt een 3 of een 4..
Godsgristus!
dan heeft ie de sperma in zijn oren gekregen, want dit was volgens mij behoorlijk vals somsquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het, want Marcow dacht dat het een piempie-strelend iets was, hence the 8,5
Had ook gekundquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit was echt een 3 of een 4..
Godsgristus!
Huh?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef vencodark het volgende:
Dat haar maakt hem trouwens behoorlijk verwijfd.
Ze denken: "Die stoelen, die moeten we vaker zo gebruiken!'quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het er niet leuker op worden
Ze hebben de repetities gezien en moeten nu weer achterstevoren gaan zitten.
BweheheWat een kul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |