Een wordt grotendeels omgetoverd tot studeerkamer en één voorlopig als logeerkamer/opberghok voor alle kampeer- en motorzooi die we hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat gaan jullie met al die extra kamers doen joh
Wel veel ruimte, dat is wel mooi.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens met dit op nog geen half uurtje rijden:
[ afbeelding ]
Er zit dus officieel nog een stukje extra keuken dus wat voor het oudere echtpaar wat er woonde de eetkamer was, dat inhammetje dus waar nu de vaatwasser en koelkast getekend staan. Vanuit daar is er een deur naar de eetkamer. Er is geen toegang tot de keuken vanuit de woonkamer en dat is ook niet 'mogelijk' zonder heel veel ruimte kwijt te raken. Tevens is er nog een soort van bijkeuken onder de trap.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:10 schreef the85mc het volgende:
Mooi huis Mo! Is nu trouwens de keuken helemaal los van de dining room en living room? Of is door het barretje iets opengebroken?
Met de motor, hikend, cross country rennendquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Wordt veel uurtjes spenderen met de motor daar
We leven nu ook voornamelijk in de (woon)keuken, waar ik ook veel studeer en dergelijken en gewoon laptoppen aan de eettafelquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef the85mc het volgende:
Ah ok, heeft ook wel voordelen als je echt een aparte woonkamer hebt. Veel woonplezier daar, maar dat zal vast wel lukken
Binnenruimte (incl garage excl patio) geschat op zo'n 120m2quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
Hoeveel m² is het eigenlijk? Of heb ik daar overheen gelezen?
Dat is nog best wel ruimquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Binnenruimte (incl garage excl patio) geschat op zo'n 120m2
Ik vind het echt erg grappig, een plee in je garagequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Was 't maar zo'n feest
Nee, deze is echt daar aangelegd voor het klussenEr zit dus ook een onderhouds pit in de garage zodat je onder je auto kunt klussen (of op ooghoogte aan het motorblok van de motor
), dus hij is wel helemaal ingericht op 'vies worden'
Misschien het goedkoopste wat er te krijgen was?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, en dan ook vooral de kleur ervan niet vergeten![]()
Mooi gezegd!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[...] er zaten geen keuken en badkamer in, want dat hadden ze toen niet nodig
Tweedehandsje zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien het goedkoopste wat er te krijgen was?
Idd. Afgrijselijk was het eerste wat in me opkwamquote:
Spetterschotquote:
Dayum...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Was 't maar zo'n feest
Nee, deze is echt daar aangelegd voor het klussenEr zit dus ook een onderhouds pit in de garage zodat je onder je auto kunt klussen (of op ooghoogte aan het motorblok van de motor
), dus hij is wel helemaal ingericht op 'vies worden'
Ohquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens met dit op nog geen half uurtje rijden:
[ afbeelding ]
Die verrasten mij ook!quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:11 schreef Seven. het volgende:
Leuk huis! Inderdaad wat TLC en dan wordt het een paleisje! Ik vind je keukenkastjes leukt![]()
Die blijven wel ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:11 schreef Seven. het volgende:
Leuk huis! Inderdaad wat TLC en dan wordt het een paleisje! Ik vind je keukenkastjes leukt
hier blijft onderandere de gordijnen altijd hangen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef AnneX het volgende:
Feli Mo en husband met de aankoop van een écht engels huis !![]()
In duitsland nemen ze bij verkoop de keuken méeen laten ze in Engeland de bedden + ombouw áchter ?
Geregeld!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel komen dinner party'enIncl. authentieke Engelsman
Moeten we zeker wel intenet ter beschikking stellen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel komen dinner party'enIncl. authentieke Engelsman
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef Wolve000 het volgende:
Moeten we zeker wel intenet ter beschikking stellen?
wij zijn toch vriendjes?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
Dining Room zal in praktijk vooral een studeer/laptophok worden
We eten ook meestal voor de tv, maar hebben op zich nog wel eens wat gasten, en dinner partiesik hoop dat we er genoeg vrienden maken om dat ook wel eens te doen
quote:
my line...quote:
quote:
Als iedereen eens zou stoppen met roepen dat ze 'langs willen komen' en het ook gewoon gaan doen dan schieten we veel meer opquote:
Thanks!quote:
Dat is wel zo handig jaquote:Op maandag 12 november 2012 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks!Vinden wij ook, maar we gaan ook niet te hard van stapel lopen in het begin... eerst maar 's het noodzakelijke!
Braziliaanse leisteen?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Afgelopen weekend even de B&Q (soort gamma) binnengelopen en wat gekeken naar vloertegels voor in de keuken, en we zijn er eigenlijk wel uit![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Liscannor!!!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Leisteen in ieder geval wel. Waar het vandaan komt: geen idee
Schandalig hè? We konden het ook zelf niet echt geloven toen we het zagen. Natuurlijk moet er wel een en ander aan gebeuren, maar niets met ontzettend grote haast.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:08 schreef Individual het volgende:
Mooi huisje moblo.
Niet te geloven wat het prijsverschil is met Londen! Voor die prijs kan je hier net een bedsit krijgen in een slechte buurt of een parkeerplaats in een goede buurt!
De stijl is gewoon Engels, anders dan jij gewend bent. Ik vind het er verzorgd uit zien, benieuwd hoe moblo er haar eigen draai aan gaat geven.quote:
Spannend Moblo!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Als het goed is horen we voor woensdag een ja/nee van de hypotheekverstrekker. Als dat een 'ja' is dan kunnen we een datum gaan voorstellen. Hopelijk is dat nog voordat het jaar eindigt
Welke kleur zou je m willen geven dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zo 'zeldzaam' zie je ze nie vaak![]()
maar zonder gekheid; heb wel eens vaker zulke kasten gezien met een nieuw laagje verf en wat schuren, ziet er echt super leuk uit dan. Dit is natuurlijk gewoon afzichtelijk
Ben benieuwd hoe dat wordt in wit.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze![]()
Wel even geverfd en alles indenken
staat voor 40gbp op 'marktplaats'. Als hij er nog staat als we de datum/sleutels hebben gaan we 's kijken wat we hier mee kunnen doen! Bierglazen/whisky/drankkast
Kwestie van smaak denk ikquote:Op zondag 6 januari 2013 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Moblo, ik snap het verven ook niet zo. Wat voegt dat toe? Zo'n kast als deze is m.i. zo op zijn mooist, met zo'n notenhout-uitstraling. Ik vind sommige grovere kasten wel weer leuk als ze zijn overgeschilderd in bijv. wit.
Maar waar bemoei ik me mee, voor 40 pond kan je je geen buil vallen natuurlijk.
Succes! Hoop dat jullie snel zekerheid hebben en naar de mooie stulp kunnen!
Ik heb zojuist een fapje gepleegd hierop. Wij hebben ook een soort vitrine kast, maar dan iets strakker omdat dat beter in onze woning en dergelijke past. Maar ik ben hier ook echt fan van! Netjes hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze![]()
Wel even geverfd en alles indenken
staat voor 40gbp op 'marktplaats'. Als hij er nog staat als we de datum/sleutels hebben gaan we 's kijken wat we hier mee kunnen doen! Bierglazen/whisky/drankkast
Ha, dat dus, waarom niet gewoon stukje bij beetje alles aanpassen aan het huis en de omgevingquote:
Ja leuk - maak een topic aan over je huis.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
Het zal me aan m'n reet roesten wat jullie er van vinden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Dan nog hoef ik die specifieke kleur toch niet mooi te vinden maar kan ik de kast wel awesome vinden en daar vervolgens wat aan doen?
Ha, het verblijf in de UK heeft je nog niets veranderdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
Het zal me aan m'n reet roesten wat jullie er van vinden.
Niet die kast kopen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zou trouwens niet weten wat we zouden (moeten) doen als de bank ons 'nee' geeft.
Ten eerste de hypotheekadviseur verrot schelden denk ik, en daarna... een andere zoeken en hopen dat de verkopende partij zich niet terugtrekt?
/zehdrama
Ja, geen idee nog, dat zien we wel weer als de kast er staatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
[..]
Ha, het verblijf in de UK heeft je nog niets veranderdHehehe. Ik vind het wel tof, als je juist allemaal een beetje van zulke meubeltjes bij elkaar zoekt, past perfect in zo'n huis
Ben wel benieuwd hoe de kast er uit komt te zien in een whitewash (want dat was de bedoeling toch?)
Oh ja, dat ook ja.quote:
Nou ja, hij is niets aan ons verplicht en kan zomaar beslissen het huis weer volledig op de markt te zetten in de hoop dat hij eerder een andere koper vindt dan dat wij de zaken rond hebben. Op dit moment staat hij verkocht onder voorbehoud van financiering etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja leuk - maak een topic aan over je huis.
De verkoper is al lang blij met een koper, vermoed ik.![]()
Het hangt vooralsnog op het bouwkundig rapport. Althans, dat denken we.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:18 schreef IrishBastard het volgende:
Maar waarop hangt het nou precies (heb geen zin om drie pagina's terug te zoeken). Jullie hebben een deel zelf ingelegd, een deel hypotheek/lening ergens anders vandaan, en jullie moeten nu nog een klein deeltje hypotheek van de bank toch? En dat terwijl huizen daar al zoveel goedkoper zijn. Waarom doen ze in godsnaam nog zo moeilijk
Bel en vraag?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het hangt vooralsnog op het bouwkundig rapport. Althans, dat denken we.
We weten namelijk ook niet of de rest wél is goedgekeurd (inkomen, credit check, dat soort dingen). Ze blijven alleen zeuren om dat bouwkundig rapport en dat is allemaal prima, maar we weten dus niet of ze het hele informatiepakket nog moeten beoordelen of dat alles prima is behalve nog een correct bouwkundig rapport
Zelf brengen? Hebben wij ook overwogen toen de papieren van ons kwijt waren geraakt bij de notaris.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat via de hypotheekadviseur en was vervolgens niet bij de verantwoordelijke binnen de bank aangekomen. Daar helpt een T&T niet zoveel bij, als het bínnen het bedrijf fout gaat.
Zonder limiet. Ik heb wel eens een cheque voor £100 miljoen uitgeschreven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
En chequesniet gewoon overboeken via internetbankieren, cheques
![]()
Maar verder hebben we het naar ons zin hier
weet je zeker dat je in UK zit en niet in Duitsland?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
En chequesniet gewoon overboeken via internetbankieren, cheques
![]()
Maar verder hebben we het naar ons zin hier
Huur en dergelijke gaat gewoon met overboekingen. Telefonisch vaal gewoon met de visa. En allerlei abonnementen gaan met direct debit (machtiging).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef Individual het volgende:
Trouwens niet kunnen overboeken met internetbankieren? Welke bank zit je dan? Bij de HSBC gaat dat prima, zelfs internationaal tegenwoordig.
Jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Bank over de brug![]()
![]()
Binnenkort hypotheekcontract en datum overdracht afspreken en dan kunnen we!
Feli Moblo!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Bank over de brug![]()
![]()
Woeiquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Bank over de brug![]()
![]()
*inschrijft voor loopgroep*quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:26 schreef YUR het volgende:
Zou verdomme eens tijd wordenGefeliciteerd
Ja wat hij zegt, verdomme eens tijd! En een dubbele feestdagquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:26 schreef YUR het volgende:
Zou verdomme eens tijd wordenGefeliciteerd
Hij hangt nu zelfs ergens in de luchtquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nog wel. Binnenkort zit hij ergens anders in de UK
Protip: als je nu al begint met budgetten rekken, dan moet je je wereldreis een paar jaar uitstellen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
Gasfornuisperikelen. Mensen die mij een beetje kennen weten dat koken zéér belangrijk is. Dus een goed gasfornuis ook.
Dit is wel een optie.
Bieden we ook nog wat lager, natuurlijk, aangezien hij er al een maand op staat.
Beetje compromissen sluiten: of twee ovens (+ losse grill) van zelfde formaat, of zoiets als deze met een grotere en een kleine oven, maar die zijn niet in de buurt tweedehands te vinden..
Geldt ook voor deze.
100 of 90cm breed maakt an sich niet zoveel uit, beide formaten passen.
Budget-passende nieuwoptie is deze:
http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/4896227.htm
Maar die heeft dan weer geen wokbrander
Teh Dramah. Budget is eigenlijk tot max een pond of 500.
Edit:
Hm... de Baumatic ook een shitload goedkoper gevonden, alhier. Interesting!
Dan pasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
En toen werd ineens aanstaande maandag genoemd als overdrachtdatum. Ovb nog, máár het gaat nu wel snel
like.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
En toen werd ineens aanstaande maandag genoemd als overdrachtdatum. Ovb nog, máár het gaat nu wel snel
Kan de wc niet beter naast de douche, en de handdoekenkast naast de wastafel. Hierdoor loop je niet direct tegen de wc bij open doen van deur. Ook is het iets hygienischer t.o.v. wastafel.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
Nog wat zitten denken en plannen over de benedenverdieping, die als eerste aan de beurt komt. Daar hoort deze floorplanner bij:
[ afbeelding ]
We gaan kijken of de grote koel/vriescombinatie die we hebben in de hoek in de keuken kan. Bij het raam, dat is een nadeel, máár wel de beste plek qua handigheid om de koelkast te hebben verder. De vaatwasser aan de andere kant zetten is geen optie: aan die kant lopen geen waterleidingen/afvoer whatsoever, en we zien het simpelweg (zowel practisch als esthetisch) niet zitten om de afvoer en leidingen naar de andere kant te leggen.
Ook gaan we kijken of de vaatwasser er tegenover kan. Daarvoor zullen we een kastje op moeten offeren en mooi weg moeten werken, maar ook hier is het een kwestie van practische voordelen. Sowieso hebben we niet álle lage kastjes nodig, omdat er een servieskast komt in de 'bijkeuken'. Er komen donkere tegels. Geen slate (leisteen), omdat dat te uitdagend is om te leggen: de stenen zijn niet gelijk in dikte en aangezien we het graag zelf willen doen, moeten we niet meteen teveel van onszelf vragen
In de badkamer gaat het bad weg. Ervanuitgaande dat er geen tegels onder het bad liggen willen we die hele ruimte opvullen als volgt: Eerst plaatsen we een muurtje halverwege en maken we een douche in de nis rechts, met een 'tray' en een schuifdeur. Aan de andere kant van de muur, in de linkernis, maken we inbouwplanken voor de handdoeken en andere spullen die je in een badkamer bewaart. Daar laten we de vloertegels zitten en ook de tegels achter toilet en wastafel. In de douche'cabine' die we gaan maken komt een mozaiek in of dezelfde tinten (beige/wit) of wat frissers, maar dat moeten we nog even bekijken.
Kwestie van smaak denk ik zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:42 schreef Crutch het volgende:
Ik hoop dat het een koopje was, want echt mooi is het niet.
Trek de Engelse behangetjes en gordijntjes van de muur en het scheelt al een hoopquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:42 schreef Crutch het volgende:
Ik hoop dat het een koopje was, want echt mooi is het niet.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:45 schreef Fogel het volgende:
Welke schaal heeft het raster? Zijn de grote vierkanten 2x2 meter?
tof hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Nah precies! Die ruimte is veel te handig voor kastruimtequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
In theorie zouden we de inloopkast er aan op kunnen offeren. In theorie. In praktijk gaan we de inloopkast gewoon gebruiken voor onze kleren!
RAL 9010 de oplossing voor al uw wit...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ook een leuk klusje: verf kiezen voor de keukenniet te wit, niet te niet-wit. Je kent 't wel. Frisch ende fruitig, maar niet té frisch ende fruitig.
Yup. En we hebben niet zoveel kleren, dus alles past prima in die kast (aan kleding die ligt). Verder hebben we nog 3 hangkasten waar de hangdingen en motorkleding kunnen, en dat is 't dan wel weerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah precies! Die ruimte is veel te handig voor kastruimte(zijn ze ook dol op daar
)
Nou, ruimte zat dan he!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup. En we hebben niet zoveel kleren, dus alles past prima in die kast (aan kleding die ligt). Verder hebben we nog 3 hangkasten waar de hangdingen en motorkleding kunnen, en dat is 't dan wel weer
Ja, maar weet je hoeveel kleuren wit er zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Gewoon wit doenRuimte is niet zo groot en er komt nog van alles in te staan. Dat dempt het vanzelf
*noteert*quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
RAL 9010 de oplossing voor al uw wit...
Gebroken wit met biesjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoeveel kleuren wit er zijn?![]()
(de ironie)
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoeveel kleuren wit er zijn?![]()
(de ironie)
Dit! Mijn wit-die-nèt-een-fractie-naar-blauw-neigt was op de muur véél blauwer dan voorzien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef ejiraM het volgende:
Maar lijkt me behoorlijk lastig, vooral ook nog de transformatie van 'op papier' van zo'n kleur naar de daadwerkelijke muur waar het op moet
Ja! Dat is ook zo 'eng'. Ze hebben van die witten met een beetje zo'n 'finish', eggshell, dat soort dingen, maar het eindigt altijd anders dan je verwacht heb ik 't idee...quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dit! Mijn wit-die-nèt-een-fractie-naar-blauw-neigt was op de muur véél blauwer dan voorzien.
Het ging ook wel bijna te makkelijk en snel in deze tijden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Geweldig. Alsnog weer gelazer met de hypotheekStay tuned.
![]()
Dit topic staat in K&W hoor, niet in het soapgedoequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve is nu alles aan 't uitzoeken weer, zit hier vooral ene potje misselijk te zijn van frustratie en zenuwen...gets.
Vraagdequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:50 schreef Individual het volgende:
[..]
Het ging ook wel bijna te makkelijk en snel in deze tijden.
Het is ook geen 2003 meer toen de bankbediende me vraagde hoeveel ik wilde lenen terwijl ik daar helemaal niet voor kwam. Toen ik 10 miljoen £ zei typte ze dat nog in ook. Toen ik vertelde dat ik het graag in Argentijnse Peso wilde vond ze het niet grappig meer.
Success iig!
DUS JIJ VINDT HET LEUK DAT ZE DE HELE TIJD PROBLEMEN HEBBEN MET DE HYPOTHEEK HÈquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef Geneuzel het volgende:
Wat een leuk topic is dit. Ik hoop dat je snel meer foto's post! Succes!
En nu?quote:
Uiteindelijk gaat het dus toch wel goedkomen? Maar ja, wat een gedoe. Bankenquote:
Het handigste is natuurlijk als jullie constructie alsnog geaccepteerd wordt, maar is het anders een oplossing om alsnog de volledige hypotheek bij de bank aan te vragen, en dan met de lening van je familie deze versneld af te lossen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Het debiele is, dat als we de volledige hypotheek bij de bank hadden aangevraagd, DAT WE DIE WEL HADDEN GEKREGEN_!
Dat is nog niet eens zo'n gek idee. Een bank loopt natuurlijk niet alleen risico in geval van faillissement, maar ook in aflossing en het simpelweg opbrengen van maandelijkse termijnen. Een extra lopende lening is dan natuurlijk wel een punt waarop ze bezwaar kunnen maken, het kan immers maar zo zijn dat je bij wijze van spreken die lening wel af zou lossen, maar die van de bank niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het handigste is natuurlijk als jullie constructie alsnog geaccepteerd wordt, maar is het anders een oplossing om alsnog de volledige hypotheek bij de bank aan te vragen, en dan met de lening van je familie deze versneld af te lossen?
Tsk, tsk, tsk, achterlijke regeltjes altijd bij die stomme banken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Voorlopig gaan we weer een onzekerheidsweekend in. De hypotheekadviseur heeft ons gezegd dat de kans groot is dat de bank alsnog gewoon het accoord geeft, maargoed, na het weekend dus meer.
Zijn het zo zatHadden eigenlijk maandag de sleutels moeten krijgen
Als banken nu dezelfde regels zouden toepassen op dezelfde situaties.. Elke bankmanager interpreteert de regels weer anders. Banken zijn nog flink prehistorisch en inefficiënt soms.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tsk, tsk, tsk, achterlijke regeltjes altijd bij die stomme banken.
En in het bijzonder die op de Britse eilandenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:34 schreef Individual het volgende:
[..]
Als banken nu dezelfde regels zouden toepassen op dezelfde situaties.. Elke bankmanager interpreteert de regels weer anders. Banken zijn nog flink prehistorisch en inefficiënt soms.
Eigenlijk ken ik alleen de banken op de Britse eilanden. Het zal vast iets strakker gaan in Nederland.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En in het bijzonder die op de Britse eilanden
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Het is rond
Nu wachten op een datum, maar realistisch was volgens de solicitors volgende week woensdag of donderdag. Hopen op woensdag, want dan is 't een mooi verjaardagscadeau voor Mr.Mo!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Het is rond
Nu wachten op een datum, maar realistisch was volgens de solicitors volgende week woensdag of donderdag. Hopen op woensdag, want dan is 't een mooi verjaardagscadeau voor Mr.Mo!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, over 8 6 posts een nieuw topic. Hebben we gewoon een heel topic met drama gevuld. Hip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |