abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2012 @ 21:53:32 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119217881
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik weet dat je het niet zo meent en je je kennelijk geroepen voelt met baan hier iedereen moed in te praten maar dit is echt wel een kutopmerking. Ik kende ook zo iemand. Ja joh, jij hebt je uiterlijk mee.
Net alsof je alleen maar een baan krijgt vanwege je uiterlijk he. Net alsof je zelf geen moeite hebt gedaan, geen persoonlijkheid hebt, niks.

Gefeliciteerd, LDG. Veel succes.
Neem tenminste aan dat je niet met je benen wijd bent gaan liggen of je borsten op de tafel hebt gelegd.
Euh heb je m'n eerdere post voor haar wel gelezen? Da's wel een kutopmerking van jouw kant, mijn opmerking zien als kutopmerking terwijl je niet de moeite hebt genomen om even te lezen wat ik tegen haar zei een paar dagen geleden ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 14 november 2012 @ 21:57:07 #127
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119218131
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Euh heb je m'n eerdere post voor haar wel gelezen? Da's wel een kutopmerking van jouw kant, mijn opmerking zien als kutopmerking terwijl je niet de moeite hebt genomen om even te lezen wat ik tegen haar zei een paar dagen geleden ;).
Maan, ik vind je een dotje, maar ik ga niet van dagen teruglezen want moet morgen echt heel vroeg op. Ik lees zo'n opmerking en die werd ook nog eens even bevestigd door ene Vault Boy. Een vrouw met tetten die komt er wel. Hij heeft die post van jou dan ook blijkbaar gemist.

Als je post een andere lading heeft. Excuus.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119218226
Ik bedoelde het ook niet serieus hoor. :o Daarom had ik die smiley ernaast gedaan. ;(
  woensdag 14 november 2012 @ 21:59:36 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119218312
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:57 schreef Staal het volgende:

[..]

Maan, ik vind je een dotje, maar ik ga niet van dagen teruglezen want moet morgen echt heel vroeg op. Ik lees zo'n opmerking en die werd ook nog eens even bevestigd door ene Vault Boy. Een vrouw met tetten die komt er wel. Hij heeft die post van jou dan ook blijkbaar gemist.

Als je post een andere lading heeft. Excuus.
Ik zei tegen haar dat ze iig moest zorgen dat ze er goed uit zag, dat heeft ze gedaan, en nu heeft ze de baan. Een beetje fris voor de dag komen kan zoveel schelen!
Dus als je die baan écht wilt, ga vantevoren even naar de kapper en trek je beste pakkie aan.
In mijn werkgebied werken vrijwel geen vrouwen, maar als ik iemand op gesprek krijg die echt moeite aan haar uiterlijk heeft gedaan dan ben ik eerder geneigd om haar aan te nemen, ook al zijn er andere meiden iets geschikter maar zien ze er suf uit.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 14 november 2012 @ 22:11:11 #130
42366 Staal
pi_119219038
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zei tegen haar dat ze iig moest zorgen dat ze er goed uit zag, dat heeft ze gedaan, en nu heeft ze de baan. Een beetje fris voor de dag komen kan zoveel schelen!
Dus als je die baan écht wilt, ga vantevoren even naar de kapper en trek je beste pakkie aan.
In mijn werkgebied werken vrijwel geen vrouwen, maar als ik iemand op gesprek krijg die echt moeite aan haar uiterlijk heeft gedaan dan ben ik eerder geneigd om haar aan te nemen, ook al zijn er andere meiden iets geschikter maar zien ze er suf uit.
Persoonlijkheid is het belangrijkste. En het moet passen.

Ik weet nog dat ik bij GE wat daarna Sabic werd ging solliciteren voor een mindere baan. Administratie op een afdeling. had me in mantelpak gehezen en tiptop op hakjes dat terrein op. Ik werd het niet. (Dat werd zo bleek naderhand een soort Barbie van Oh oh, Cherso.)

Enfin, die kledingmisser ging me de tweede keer niet gebeuren. Dus ik trok op de sollicitatie op een hogere functie gewoon spijkerbroek aan, kistjes en ik zat daar nogal verkeerd gekleed en met een enorme kater aan die lange tafel. Shit, daar had ik dus wel aan moeten hebben wat ik op het eerdere gesprek droeg.

Werd er gewoon uitgepikt en heb er zo'n 6 jaar gedetacheerd gezeten met promotie. Mannenwereld.
Un certain jeune homme
pi_119219099
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dit geld ook voor mannen mag ik aannemen de verzorging van iemands uiterlijk zegt over het algemeen ook iets over de persoon.
pi_119219481
quote:

[..]

Ik weet dat je het niet zo meent en je je kennelijk geroepen voelt met baan hier iedereen moed in te praten maar dit is echt wel een kutopmerking. Ik kende ook zo iemand. Ja joh, jij hebt je uiterlijk mee.
Net alsof je alleen maar een baan krijgt vanwege je uiterlijk he. Net alsof je zelf geen moeite hebt gedaan, geen persoonlijkheid hebt, niks.

Neem tenminste aan dat je niet met je benen wijd bent gaan liggen of je borsten op de tafel hebt gelegd.
nee hoor, ben netjes op gesprek geweest met mn benen bij elkaar ;)

en thnx :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 14 november 2012 @ 22:20:40 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119219581
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef Staal het volgende:

[..]

Klopt, maar bij vrouwen is het vaak zo dat ze als ze tiptop in orde zijn ze ook een verzekerde persoonlijkheid uitstralen.
Dan is het zo van *) kijk eens naar mijn tetjes en mijn vlotte kapsel *). En dat soort vrouwen vind ik leuk. ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_119219655
als we het dan toch over kleding hebben :) ik ben in n nette spijkerbroek, shirtje en colbertje gegaan, en op een paar afgetrapte all stars :@. In mijn sector is een pak oid helemaal niet gebruikelijk, dus dit was meer dan genoeg :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 22:27:19 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119220001
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik bij GE wat daarna Sabic werd ging solliciteren voor een mindere baan. Administratie op een afdeling. had me in mantelpak gehezen en tiptop op hakjes dat terrein op. Ik werd het niet. (Dat werd zo bleek naderhand een soort Barbie van Oh oh, Cherso.)

Enfin, die kledingmisser ging me de tweede keer niet gebeuren. Dus ik trok op de sollicitatie op een hogere functie gewoon spijkerbroek aan, kistjes en ik zat daar nogal verkeerd gekleed en met een enorme kater aan die lange tafel. Shit, daar had ik dus wel aan moeten hebben wat ik op het eerdere gesprek droeg.

Werd er gewoon uitgepikt en heb er zo'n 6 jaar gedetacheerd gezeten met promotie. Mannenwereld.
hehe klinkt een beetje als bij mijn zus ze vroegen wat denk je dat de functie inhoud... heeft ze iets opgehangen wat helemaal niet klopte achteraf.. toen vroegen ze .. en lijkt je dat wat? Toen heeft ze gezegd nee helemaal niks :D

ze heeft de baan gekregen, die idd niet leek op wat ze omschreven had :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 14 november 2012 @ 22:29:43 #136
42366 Staal
pi_119220114
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
als we het dan toch over kleding hebben :) ik ben in n nette spijkerbroek, shirtje en colbertje gegaan, en op een paar afgetrapte all stars :@. In mijn sector is een pak oid helemaal niet gebruikelijk, dus dit was meer dan genoeg :)
Voila. Jij hebt gedaan. :).

Kapper is ook niet nodig tenzij je kort haar hebt of het verft. Verder is het belangrijk dat men zoveel mogelijk de sfeer van een bedrijf probeert te proeven via Internet. Bij heel grote bedrijven zoals mijn eerder genoemde ervaring kun je missers maken worden afgewezen en uiteindelijk toch worden aangenomen. Het kan allemaal. Feit is momenteel gewoon dat de vacatures en zeker in bepaalde takken er simpelweg nu niet zijn. Dat is klote voor veel mensen momenteel.

Spannend! Veel succes in ieder geval.
Un certain jeune homme
  woensdag 14 november 2012 @ 22:32:11 #137
42366 Staal
pi_119220229
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

hehe klinkt een beetje als bij mijn zus ze vroegen wat denk je dat de functie inhoud... heeft ze iets opgehangen wat helemaal niet klopte achteraf.. toen vroegen ze .. en lijkt je dat wat? Toen heeft ze gezegd nee helemaal niks :D

ze heeft de baan gekregen, die idd niet leek op wat ze omschreven had :D
Dat is nog veel toffer eigenlijk. Leuk om te lezen.

En nu ga ik snurken anders heb ik morgen geen bestaan op mijn werk.
Un certain jeune homme
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 22:35:15 #138
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119220368
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:32 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat is nog veel toffer eigenlijk. Leuk om te lezen.

En nu ga ik snurken anders heb ik morgen geen bestaan op mijn werk.
:W snurkze
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_119224705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt, maar bij vrouwen is het vaak zo dat ze als ze tiptop in orde zijn ze ook een verzekerde persoonlijkheid uitstralen.
Dan is het zo van *) kijk eens naar mijn tetjes en mijn vlotte kapsel *). En dat soort vrouwen vind ik leuk. ;).

Ik vind jou ook leuk Maan!
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_119226326
quote:

[..]

Nou als de kwalificaties verder gelijk zijn en de competenties ook wordt echt wel naar dat soort dingen gekeken, ieder detail gaat dan uitmaken. Ik heb serieus meegemaakt dat een intercedent die me ergens heeft voorgesteld het boven tafel had gekregen dat ze een jonge vrouw boven mij als man hadden gekozen en dat dat meespeelde in de keuze. De intercedente vermoedde heel duidelijk dat dat de doorslaggevende factor was.

Het was een leuke baan met een goed salaris en lekker dicht bij huis en lekker onder kantoortijd. Het enige nadeel was dat het tijdelijk werk was. Zo'n kans ga ik niet snel meer krijgen.

Het zou toch niet moeilijk moeten zijn om te begrijpen dat dit even pijn doet, en het zou naief zijn om te denken dat dit nooit gebeurt. Niet dat ik bij de pakken neer ben gaan zitten, 2 weken na dat incident vond ik een andere leuke baan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Daboman op 15-11-2012 01:45:00 ]
pi_119231749
Verdomme, geef me werk! :P
  donderdag 15 november 2012 @ 10:54:05 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119231828
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:13 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind jou ook leuk Maan!
O+
Een gedicht over Maanvis
pi_119232205
Willen jullie allemaal duimen voor mij?

Heb net een sollicitatie verstuurd naar aanleiding van een vacature die precies past bij mijn opleiding en werkervaring. (en denk dat ik op een paar puntjes een streepje voor heb)
En ik wil echt heel graag op gesprek!!! En die zijn 19 nov. En de advertentie stond gisteren in het krantje... Ohh ik hoop echt zo dat ik geluk heb!

(ook al is het maar op oproepbasis)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 15 november 2012 @ 11:06:47 #144
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119232235
oke ik duim voor je :)
Een gedicht over Maanvis
pi_119234427
heey ik ben ook al een tijdje werkzoekende en ik vroeg me net zoals straatsoldaat af of inschrijven bij een uzb wel zin heeft? Of heeft er nog iemand tips om werk te zoeken voor iemand die in Rotterdam woont, geen rijbewijs heeft en alleen werkervaring als vakkenvuller, maar wel een vwo diploma.

PS: Is werken bij postNL echt zo slecht? Ik hoor er alleen slechte verhalen over en wil er misschien wel als postvoorbereider gaan werken.
  donderdag 15 november 2012 @ 13:30:00 #146
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_119236550
Bij PostNL raken weleens zakken post, sollicitatieprocedures en medewerkers zoek, en is een reorganisatie op een fiasco uitgelopen, maar verder lijkt alles prima in orde ... ! Ik begin waarschijnlijk volgende week (tijdelijk) als postbezorger. Werd tijd ook, nu al ruim 2 maanden achtereen volledig werkloos :o
pi_119236734
Wie heeft er wel eens van die meest rare vragen moeten beantwoorden? Ik moest wel eens de vraag "heb je liever jam of pindakaas?" moeten beantwoorden (Jam is zoet dus ben je egocentrisch, Pindakaas is gezond dus denk je eerder aan andere)

Maar vandaag kreeg ik toch een rare opdracht via de mail: ik heb gesolliciteerd als secretaris en ik moet de vraag zo professioneel mogelijk beantwoorden.
De vraag: "ik heb zin in een broodje ham en kaas maar heb er nog nooit een gemaakt, kunt u mij helpen?"

Ik weet niet wat ze willen zien in mijn antwoord; moet ik het serieus nemen en een antwoord geven hoe je een boterham smeert of moet ik zeggen dat als ik die vraag zou krijgen dat ik zeg dat ze verkeerd verbonden zijn? Ik ben steeds opzoek naar de valkuil in die vraag :P
pi_119236857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef Ctg het volgende:
Wie heeft er wel eens van die meest rare vragen moeten beantwoorden? Ik moest wel eens de vraag "heb je liever jam of pindakaas?" moeten beantwoorden (Jam is zoet dus ben je egocentrisch, Pindakaas is gezond dus denk je eerder aan andere)

Maar vandaag kreeg ik toch een rare opdracht via de mail: ik heb gesolliciteerd als secretaris en ik moet de vraag zo professioneel mogelijk beantwoorden.
De vraag: "ik heb zin in een broodje ham en kaas maar heb er nog nooit een gemaakt, kunt u mij helpen?"

Ik weet niet wat ze willen zien in mijn antwoord; moet ik het serieus nemen en een antwoord geven hoe je een boterham smeert of moet ik zeggen dat als ik die vraag zou krijgen dat ik zeg dat ze verkeerd verbonden zijn? Ik ben steeds opzoek naar de valkuil in die vraag :P
Kerel, ga daar gewoon niet werken als je nu al dit soort achterlijke opdrachten krijgt.
pi_119236954
Dat wilde ik ook net zeggen.. What the F
  Moderator / Redactie FP donderdag 15 november 2012 @ 13:49:09 #150
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119237153
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef Ctg het volgende:

Onderliggende gedachte kan zijn dat ze willen zien hoe bereid je bent iemand te helpen, wat het probleem ook is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')