Sowieso raar om iets te gaan doen omdat je dan meer kansen in de arbeidsmarkt hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:00 schreef das_phantom het volgende:
De zorg moet je echt liggen heb ik zelf ervaren. Staar je niet blind op gunstige arbeidsmarkt of leertrajecten, dat is mij ook overkomen. Het willen helpen van anderen is niet genoeg, sta er bij stil dat een groot deel fysieke zorg is waarbij niet iedere oudere een fijne client is.
En als in hetgeen waar je achter staat geen zak te vinden is, wat dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Sowieso raar om iets te gaan doen omdat je dan meer kansen in de arbeidsmarkt hebt.
Je kan beter doen waar je echt achter staat en nog even verder zoekt dan dat je iets doet wat eigenlijk niet de bedoeling is.
Lijkt mij dan
Moet je geduld hebben?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
En als in hetgeen waar je achter staat geen zak te vinden is, wat dan?
In eindhoven op de keizersgracht toch? aardige mensen daarquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
Vandaag bij Tempo Team professionals geweest. Leuk gesprek, en ze hebben een hele leuke functie voor me die qua CV en ontwikkeling erg goed bij me past. Nadeel is de locatie, het is in Sittard(en zelf kom ik uit Tilburg). Stiekem ben ik best nieuwsgierig, maar ben bang dat de reistijd van dik een uur of langer me gaat opbreken...
voor jezelf beginnen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
En als in hetgeen waar je achter staat geen zak te vinden is, wat dan?
heb je wel een retouradres meegegeven?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb zo hekel aan werkgevers die helemaal niks van zich laten horen. Als ik de tijd neem om een brief te typen dan kunnen ze ook wel even laten weten dat ik ben afgewezen desnoods geautomatiseerd
Too late to change it nowquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In eindhoven op de keizersgracht toch? aardige mensen daar. TIP: Ze nemen standaard een competentietest af, als je daar niet altijd 'heel erg mee eens' en 'heel erg mee oneens' kiest en de gulden middenweg kiest dan kom je over als een dweeb.
Je post kwam een beetje over dat je altijd op zoek moet gaan naar je passie etc. etc. Voor veel mensen is geld verdienen met hun passie nou eenmaal niet weggelegd, denk aan muzikanten etc. Dan denk ik dat het beter is om iets te doen waar je behoorlijk wat baanzekeheid in hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Moet je geduld hebben?
Naja, je hebt wel gelijk, in de tussentijd moet je toch je eten binnen halen.
Gaat allemaal via de e-mail tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je wel een retouradres meegegeven?
Heb je WW of bijstand? Dan jaquote:Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gaat allemaal via de e-mail tegenwoordig.
Heeft inschrijven bij een uitzendbureau trouwens zin? Met die vacatures die ik vind word het niks
Nee, ben met mijn opleiding gestopt en kan pas weer in februari of september weer beginnen dus zoek iets om in de tussentijd te doen. Misschien moet ik maar bijstand aanvragen mocht ik niks vindenquote:
Woon je nog bij je ouders? Dan heb je geen recht op bijstand. Woon je op jezelf? Dan kun je wel bijstand aanvragen, maar dat betekent wel dat je tewerkgesteld wordt in de groenvoorziening of de bejaardenwasserette.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, ben met mijn opleiding gestopt en kan pas weer in februari of september weer beginnen dus zoek iets om in de tussentijd te doen. Misschien moet ik maar bijstand aanvragen mocht ik niks vinden
Gewoon al die opties aanvinken dat je open staat voor sollicitaties. Ook heb ik in het begin staan: currently seeking for a job. Verder af en toe wat posten (updates etc) wil ook helpen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:21 schreef Leonos het volgende:
Gebruiken jullie LinkedIn?
Ik heb nu ongeveer 250 'vriendjes' maar hoe maak ik mij echt duidelijk zichtbaar? Ook dat bijvoorbeeld recruiters op mijn profiel terecht komen. Lastig allemaal
omdat ik heb gemerkt dat als ik mij Nederlandse naam gebruik, WEL een reactie krijgquote:
Dit. Ik heb liever baanzekerheid dan jarenlang het onzekere leven van iemand die van z'n hobby z'n beroep probeert te maken. Daarom ook geneeskunde gestudeerd in plaats van iets in de creatieve hoek.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:23 schreef Domme_Gans het volgende:
Voor veel mensen is geld verdienen met hun passie nou eenmaal niet weggelegd, denk aan muzikanten etc. Dan denk ik dat het beter is om iets te doen waar je behoorlijk wat baanzekeheid in hebt.
GEFE LI CI TEERD! Ik zei toch dat je uiterlijk ging helpenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik geloof dat ik een nieuwe baan heb![]()
![]()
![]()
morgen even bij mn huidige baan bespreken hoe lang ik nog nodig ben, en daarna overstappen naar mn nieuwe baan
Ik weet dat je het niet zo meent en je je kennelijk geroepen voelt met baan hier iedereen moed in te praten maar dit is echt wel een kutopmerking. Ik kende ook zo iemand. Ja joh, jij hebt je uiterlijk mee.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GEFE LI CI TEERD! Ik zei toch dat je uiterlijk ging helpen
Oh zonder tetten ook hoor. Ik ben nooit verder gekomen dan een b-cup. Zelfs met de jaren val ik nog wel onder de categorie "mooie vrouw".quote:Op woensdag 14 november 2012 21:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Oh zeker bij vrouwen is dat vaak het geval. Als je er lekker uit ziet en goede tetten, dan ben je wel verzekerd van een baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |