Ah, da's normaal dus, van die tags. Wat stom, zeg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef -Spring het volgende:
Wat gaaf, Vicky! Mss wil ie wel zoenen.
Ik lach m rot. Ik kan ineens andermans foto's taggen op FB. Ik vermaak me wel.
Heb je hem al eerder gezien?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef Vicky het volgende:
kon ik maar met 'm zoenen... helaas alleen TVOH..
vriendinnen van me hebben een meet en greet met 'm gewonnen en die gaan 'm zo van heeeeel dichtbij zien...
uhh ja.. 2x in Amsterdam Arena, 1x in Paradiso, 1x in Lyon, 2jr geleden bij tvoh met Take That, vorig jaar met Takr That inde Arena, vroeger met Take That in Ahoyquote:
ja zoietsquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef leonieke het volgende:
We mogen concluderen dat je een fan bent, veronderstel ik
ik zei je toch dat je die baan bij de erasmus moest nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou.. maar goed dat ik de 2 dagen bij Erasmus geaccepteerd heb... 2e gesprek bij NetwerkVSP is helaas ook op niets uit gelopen. Ik had een "te zwaar profiel". En het lullige is... als je tijdens het gesprek vooral met de afdelingsmanager op niveau zit te bomen over procedurele issues bij een goede OTAP implementatie in een hectische en dynamische omgeving... hebben ze nog gelijk ook.
En er viel gelijktijdig nog een andere afwijzing op de mat. Ik heb nu niets meer in "gespreksfase" uitstaan. Nog wel een stuk of 4 sollicitaties in "papieren fase" lopen.
4 maanden, 60 sollicitaties, 9 eerste gesprekken, 4 tweede gesprekken... en pas 16 uur aan de slag van de 38
Dat werd wel min of meer gezegd de eerste dagen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:55 schreef trui het volgende:
wie weet Swets, als je eenmaal bij de EUR werkt komen er nog wel extra uren beschikbaar in de loop van de tijd.
links achter Roelquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef flowerbox het volgende:
Waar zit je vicky? Zit speciaal TVOH te kijken
links voor de kijker is vol achter Nick en Simon, dus ik gok zomaar voor de kijkerts rechtsquote:
nog steeds de bakvissen van toen dus...quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:54 schreef Estrys het volgende:
Ze worden wel wat ouder hè de Robbie fans. Viel me op in het publiek. Volgens mij zijn het al 20 jaar dezelfde fansBegonnen als tienermeisjes zijn nu gillende moeders die een avondje los gaan
dan ben.ik een.bakvis.. Lekker boeiend.. De een een houdt van.Rob de Nijs, ik van Rob W.quote:
dat..quote:
Of Johannes Rypmaquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat..
Maar ja, zo snap ik.niet wat men bijvoorbeeld ziet in Dries Roelvink of Thomas Berge ofzo..
Ieder zijn ding
Ik ook niet. Nooit gehad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:17 schreef amaranta het volgende:
Ik ook niet echt, had vroeger ook nooit posters op mn kamer hangen.
Je weet zeker dat het morgen is in enkhuizen , er zijn veel dorpen / plekken waar het vanavond isquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:40 schreef E.T. het volgende:
Mijn kinderen gaan morgen voor het eerst St. maarten lopenhier in Rotterdam doen ze er niets aan, morgen gaan we naar m'n stiefmoeder in Enkhuizen. Lampions zijn klaar, batterijen in de stokjes..
En Robbie zou ik best wel eens in het echt willen zienOverigens heb ik de hele Take That hype destijds niet meegekregen wegens 'te oud'
en heb ik Robbie Williams daarna pas ontdekt
zou lullig zijn 250km voor Jan met de korte achternaamquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:44 schreef E.T. het volgende:
Ja, het is morgen in Enkhuizen.. speciaal nagekeken
Haal je meer snoep op!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij klunen vanavond weer in slagregen met wapperend stukje nat karton langs de deuren.
ergens ingelegen wat plakt misschien?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij doen hier niet aan sintmaartemisLekker rustig
Ik heb net m`n kat ontklitZ`n ondervacht was helemaal vervilt tot op z`n vel. Hingen per zijkant 15 klitten in
En dat voor een korthaar
Ik had me op het ergste voorbereid maar hij ging er gewoon voor liggen..geen centje pijn
Ik dacht ook alquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat zijn dat voor aparte cravings Spring?
Ik ben twee keer naar Robbie geweest. De eerste keer eigenlijk als gimmick. Collega's gingen met zo'n bus enzo. Ah joh, ga mee, beschouw het als een huishoudbeursuitje. Dus ik ging mee.
Nou, wat kan die man optreden zeg!daar was gisteravond een heel heel heel slap aftreksel van. Daarom 3 jaar later nog eens geweest. En ook dat was spectaculair.
hier is het vanavondquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het morgen is in enkhuizen , er zijn veel dorpen / plekken waar het vanavond is
Nee tis een luie aap. Te lui om zichzelf fatsoenlijk schoon te houdenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:13 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ergens ingelegen wat plakt misschien?
Een van onze katten kwam van het voorjaar thuis toen ze daarvoor in kleefkruid had gelegenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee tis een luie aap. Te lui om zichzelf fatsoenlijk schoon te houden
ik heb hem geloof ik al sinds banger hart niet meer live horen zingen (en volgens mij was het toen ook niet livequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:40 schreef _Bar_ het volgende:
ik zit the social network te kijken, maar moet eigenlijk ook nog sandwiches voor morgen maken,
Wel het meeste al voorbereid gelukkig.Dat scheelt al best wat werk.
Rob de Nijs zingt wel vaker vals Lady-wrb !
Ik kijk iets met pawn. Is dat iets nieuws? Ik zie nu op meerdere zenders van die inkoop/verkoop programmas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:43 schreef Vicky het volgende:
Ik kijk extreme couponing.. echt ongelofelijk.. er was een vrouw die hd voor 2153,15 dollar aan boodschappen en hoefde niks te betalen!
Is hij niet al 70 ofzo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb hem geloof ik al sinds banger hart niet meer live horen zingen (en volgens mij was het toen ook niet live)
ik vond het vanavond gewoon een eng vies oud mannetje, zoals hij er al op de bank zat met die ongeschoren harsesop die leeftijd is dat echt niet woest aantrekkelijk.
hardcore pawnquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kijk iets met pawn. Is dat iets nieuws? Ik zie nu op meerdere zenders van die inkoop/verkoop programmas.
Opzich wel geinig. Mensen willen écht graag geld.
Net een vrouwke dat 200 dollar wilde, en dat niet kreeg (voor de oorbellen die ze wilde verkopen) en compleet door het lint ging. (wss verslaafd ofzo, denk ik)
Ja dat storage, was dat van de week op?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hardcore pawn
Veronica heeft al die pawn programma's. Storage Wars is ook erg leuk.
gisterenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat storage, was dat van de week op?
Ik geloof dat ik iets zat te kijken op discovery, of tlc of een van die zenders...
Storage Wars was vandaag van 18:00 tot 20:00quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat storage, was dat van de week op?
Ik geloof dat ik iets zat te kijken op discovery, of tlc of een van die zenders...
Dan heb van de week iets anders zitten kijken. Was in ieder geval ook met een kerel die dingen op aan het kopen was.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Storage Wars was vandaag van 18:00 tot 20:00
Vast.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
Ik weet geen eens of je hier in Nederland zoiets hebt
Tussen kunst en kitschquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
bij ons zit er sinds kort een goudopkoper in de supermarktquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast.
Goudopkopers in ieder geval genoeg.
en wij hebben marktplaats
hier deden ze wel zoiets tot die overvallen werd en nu volgens mij rustig qua goudopkopenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij ons zit er sinds kort een goudopkoper in de supermarkt
ik vind dat wel apart eigenlijk... kan je je trouwring inleveren en met de opbrengst meteen de boodschappen doen ofzo..
Dan ligt het gewoon daar aanquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:58 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik dacht ook al. Maar ben ongesteld.
In Leiden zit er een.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
Noh, toch wel sneu voor hemquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef livelink het volgende:
Sint Maarten achter de rug. Nog hele drama's en dikke tranen, want niemand wilde met Job lopen. Dus uiteindelijk is hij alleen gegaan (met mij op de achtergrond).
En toen kreeg hij vervolgens bij bijna iedereen twee snoepjes, omdat men het zo zielig vond dat hij alleen was. Job vond het op slag een stuk minder zielig voor zichzelf.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef freecell het volgende:
AchterstandHij kan ineens tot 14 tellen, kan opdrachten begrijpen,
Dat doet die van mij nog steeds nietquote:luistert zowaar soms als iets niet mag![]()
Super om te horen. Ik hoop dat de schade vlug kan ingehaald worden (tellen tot 14 doet Thomas alleszins nog niet). Hij weigert ook 2 en 4 te gebruikenquote:maar hij zit qua zelf praten nu op 1-woord niveau. En dan ook nog dingen als 'eten' en 'drinken' en nog niks abstractstDus gaat het beter: veeeeeeel! Alleen nu nog 2,5 jaar schade inhalen
Maar vormt dit dan geen probleem als ze bij andere kinderen zijn? Zouden ze het dan niet doorvertellen, denk je?quote:Wij laten ze bij sinterklaas in de buurt, laten ze heerlijk meegenieten van het feest, maar vertellen ze wel dat sinterklaas niet altijd sinterklaas is, maar een verklede meneer.
Het Sinterklaasjournaal is de enige uitzondering in het jaar zo'n beetje wat eten betreft. Dus wij eten of even wat eerder, later, of zelfs bord op schoot.quote:Op maandag 12 november 2012 09:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sinterklaasjournaal
Ik vind het alleen wel een beetje jammer dat het dit jaar precies om 18.00 uur uitgezonden wordt. Dan zitten we te eten man :-/
Thnxquote:Op maandag 12 november 2012 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Leandra! Jij ook gefeliciteerd met je grote zoon! En dankjewel. Ook nog.
Niet de Buuf beledigen hèquote:Op maandag 12 november 2012 09:19 schreef -Spring het volgende:
Gefeliciteerd L en Buuf! Wat toevallig: op dezelfde dag jarig én even oud!
Zo ver was ik. Vandaar dat ik je feliciteerde met je zoon.quote:Op maandag 12 november 2012 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet de Buuf beledigen hè
Ik ben overigens niet jarig, wel 21 jaar moeder
Darn, wat klinkt dat bejaard
nou, eerlijk? ik ben zó blij dat ik niet meer 21 hoef te zijn.quote:
Ik weet niet eens of ik het met de kennis van nu wel over zou willen doenquote:Op maandag 12 november 2012 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, eerlijk? ik ben zó blij dat ik niet meer 21 hoef te zijn.
Nouja, een heleboel is nog niet duidelijk, maar er zijn zeker leuke dingen zoals de Tesla bol, het spelen met water en grote zeepbellen, uitzicht vanaf het dak, grote robot van 3,5 meter hoog enzo...quote:
Bedoel je moeder worden of zelf 21 jaar zijn, Leandra?quote:Op maandag 12 november 2012 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik het met de kennis van nu wel over zou willen doen
Ik heb al alle afleveringen geprogrammeerd op de digicorder. Hoe leuk Sinterklaas ook is, op de Nederlandse tv vind ik hem net nog iets leukerquote:Op maandag 12 november 2012 09:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sinterklaasjournaal
Ik vind het alleen wel een beetje jammer dat het dit jaar precies om 18.00 uur uitgezonden wordt. Dan zitten we te eten man :-/
Nu weer 21 jaar zijn met de kennis die ik nu heb.quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Bedoel je moeder worden of zelf 21 jaar zijn, Leandra?
Ah goeie dit! *zet in download*quote:Op maandag 12 november 2012 08:56 schreef Luigi het volgende:
Zo, gisteren weer de Sinterklaas collectie op de mediaplayert gezet en gelijk de eerste film gekeken met de uk (Bennie Stout). Ze was wel een beetje onder de indruk van het feit dat stoute kindertjes in de zak mee naar Spanje gaan maar opgelucht aan het einde toen bleek dat Bennie de laatste was.. Maar voor de zekerheid heeft ze toch maar de tafel gedekt voor het eten.. bonuspunten kunnen nooit kwaad bij de Sint immers.
Vanavond Sinterklaasjournaal!. Het enige leuke aan december... Sinterklaas.
.
Ik ga er vanuit dat als ik 21 over zou doen, dat de rest dan ook anders zou verlopen, ik was immers geen 21 toen de oudste geboren werd (ik was 25), ik bedoelde eigenlijk m'n leven overdoen vanaf 21...quote:Op maandag 12 november 2012 13:19 schreef livelink het volgende:
Ingewikkeld is het, Leandra. Voor mji is het niet ingewikkeld. Ik zou mijn 21e jaar zo weer over willen doen. Op mijn 21e was ik als vrijgezel volop van het studentenleven aan het genieten. Lang leve de vrijheid van het op kamers wonen, het opgaan in een studentenvereniging. Alleen al het in Utrecht wonen vond ik fantastisch.
En het toeval wil dat mijn jongste nu op school zit in Utrecht vlakbij waar ik al die jaren heb gewoond. Het is net alsof ik terug naar mijn roots ga, als ik bij zijn school ben. Echt een trip to memory lane, waar ik ook wel een beetje weemoedig van word.
Oudste en ik hadden sushi laten komen en hebben dat samen op de bank met Harry Potter op dvd opgegetenquote:Op maandag 12 november 2012 12:59 schreef Luigi het volgende:
Ik heb besloten om vanavond pizza te eten met de uk, vrouwlief is toch werken en dan gaan we lekker op de bank het Sinterklaasjournaal kijken met z'n 2en.
Ik ken het.quote:Op maandag 12 november 2012 13:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zes en een beetje. Maar wijs genoeg voor 80.
Oh daar heb ik die van ons ook op geconditioneerd.quote:Op maandag 12 november 2012 14:13 schreef Nielsch het volgende:
Gisteravond was mijn dochter van 2,5 continu (op haar manier) het Pizza Lied van André van Duin aan het zingen achter in de auto. Geen idee hoe ze er aan komt, maar ik moest er erg om lachen.
Het ging ongeveer zo:
"Woooooo pizza lalalalalalalala woooooo pizza lalalalalalalala woooooooo pizza lalalalalala"
quote:Mijn ING niet beschikbaar
Mijn ING is op dit moment vanwege een storing helaas niet beschikbaar. Wij werken hard aan een oplossing.
Probeert u het op een later tijdstip nog eens. Excuses voor het ongemak.
Ik stond zaterdagavond bij de AH en er was een storing van de ING en ik kon niet pinnen.quote:
Ah dat was dus ook een storing!? Ik stond in de buurtsuper bier te halen. Gelukkig mocht ik het meenemen zonder te betalen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik stond zaterdagavond bij de AH en er was een storing van de ING en ik kon niet pinnen.
Moest ik weer dingen uit mijn karretje gooien om contact het noodzakelijke af te kunnen rekenen
ik had het ook. Van het weekend niet kunnen pinnen en nu niet online rekeningen betalen.quote:
Had je nog specials besteld die ze al aan het klaarmaken waren?quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef Luigi het volgende:
Nou overleef ik een keertje geen Mac op zich wel maar bedankt voor het medeleven he.
Haha nee. Ik was met iemand daar, die had al besteld (en ook alleen ING en geen cash op zak) dus ik kon die ellende net ontwijken. Medewerker wist ook niet zo goed wat -ie er mee aan moest, alleen ING pasjes deden het niet...quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je nog specials besteld die ze al aan het klaarmaken waren?
Een Big Tasty zonder bacon en zonder kaas ofzo
Ik ook niet maar we kwamen ergens vandaan en hadden zin in nog iets makkelijks. Ben maar door naar huis gecrossed en heb daar de voorraadkast geplundertquote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb echt niks met de macmaar wat heb je dan als alternatief genutigd?
ach een avondje crackers met chips en dipsaus is ook wel eens lekkerquote:Op maandag 12 november 2012 15:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ook niet maar we kwamen ergens vandaan en hadden zin in nog iets makkelijks. Ben maar door naar huis gecrossed en heb daar de voorraadkast geplundert.
Idem.quote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef lily het volgende:
Ik heb nooit meer dan een enkele euro cash op zak. Met pinstoringen ben ik altijd de sjaak.
Wat irritantquote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik stond zaterdagavond bij de AH en er was een storing van de ING en ik kon niet pinnen.
Moest ik weer dingen uit mijn karretje gooien om contact het noodzakelijke af te kunnen rekenen
Hey da's wel slim zeg.quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat irritantBij de supermarkt hier hebben ze van die formuliertjes voor een eenmalige machtiging die je dan in kan vullen, da's toch een stuk klantvriendelijker
Zuigen, buuf. Zuigen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Die hebben ze ook bij tankstations kwam ik achter toen ik een keer met pinstoring met een volle tank stond. heel fijn, want het gaat er toch makkelijker in dan weer uit, die brandstof
ja, zuigen en spugen zelfs.quote:
Ligt eraan hoe geoefend je bent natuurlijk.quote:Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, zuigen en spugen zelfs.
maar dan nog gaat het er makkelijker ín dan het eruit komt.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef lily het volgende:
Ik heb nooit meer dan een enkele euro cash op zak. Met pinstoringen ben ik altijd de sjaak.
ja, hevelen ben ik niet zo geoefend in.quote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe geoefend je bent natuurlijk.
Oeh dat is lekker Be! Het is je gegundquote:Op maandag 12 november 2012 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Vorige week al leuk nieuws van de belastingdienst, 360 extra terug voor de kinderopvangtoeslag 2010. En toen ik net nog even de bank checkte stond er ineens nog dik 750 extra bij als nabetaling over 2011!![]()
*tekorten aanzuivert...
*spaarrekening injectie geeft...
Toch erg prettig zo, in deze tijd van het jaar.
Amen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Lady, ik heb zomaar het idee dat het je prima gaat lukken.je bent steeds tot in de puntjes voorbereid, hebt alles met hoge cijfers gehaald. jij kan dit. Ongeacht of je de richting weet of het doel. Je redt je door je kennis.
Sterkte met de zenuwen, maar ik sluit me aan bij de buuf. Je hebt het tot nu toe steeds prima / geweldig gedaan toch? You go, girl!quote:Op maandag 12 november 2012 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik had vandaag een kutdag.
kort samengevat: hele middag bezig geweest vanwege een verloren fietssleutel en een gevalletje lopen naar huis vanwege die fietssleutel.
duimen jullie dat morgen iets beter gaat?
net genoeg om te slagen, zeg maar?
morgen in alle vroegte is mijn eindgesprek
en ik heb zo ontzettend geen idee welke kant ze op willen in dat gesprek...
dat wat zij zegt..quote:Op maandag 12 november 2012 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Lady, ik heb zomaar het idee dat het je prima gaat lukken.je bent steeds tot in de puntjes voorbereid, hebt alles met hoge cijfers gehaald. jij kan dit. Ongeacht of je de richting weet of het doel. Je redt je door je kennis.
Ik ben het dus vergetenquote:Op maandag 12 november 2012 09:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sinterklaasjournaal
Ik ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha! Lekker Spuug, klinkt goed. En spannend. Dat éne boek, in die ene boekwinkel![]()
En geweldig Spring! Goed gedaan! En Laziness gefeliciteerd ook.
Ik las dat t beter ging met je kut Vicky.shame on me.
You make it sound like a bad thingquote:Op woensdag 14 november 2012 10:51 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Buuf! Jij benne gewoon een jaar ouder as ikkuh!
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
You make it sound like a bad thing![]()
maar hoezo? je dacht dat ik jonger was?
Jaartje of 23?quote:
Awwwwquote:
En dan zo jammer.quote:
dat wordt zeker bijzondere inktquote:Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef trui het volgende:
haha ja, buuv, een andere uitleg kan ik ook niet bedenken.
klinkt goed spuug! en leuke ring!
tf, dat moet vast heel bijzondere inkt zijn. en had de hypotheker nog wat leuks te melden?
Voor zo'n jong broekkie ben je wel heel lief.quote:
Spannende plannen TF. en wat ga je laten inkten?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha ja zoiets. Ik ben wel gehecht aan m`n pipowagen
Maar de cowboyconstructie sloeg op de hypotheekvorm, en niet per se op het huis.
Als alles goed gaat laten we een echt huis neerzetten iig
Ow, dat klinkt heel bekendquote:Op woensdag 14 november 2012 14:10 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik heb zonet een armband besteld die ik heeeeel graag wou hebben. Van Ineke Otte. Ik dacht, na zo'n bijzonder goedkope ring kan die bijzonder dure armband er wel vanaf.
Ik heb net ook schoenen gekocht die ik écht niet nodig had. Maar de winkel gaat verbouwen en had ze nu van 40 euro afgeprijsd naar 7,50quote:
Nee dat was 15. Dus ik dacht, das geen 7,50quote:Op woensdag 14 november 2012 18:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Als dat andere paar ook 7,50 was moet je morgen terug! Dat is werkelijk te goedkoop om te laten liggen!
Dat is bovendeert. Die gaan hun huisstijl aanpassen. En alles is tot 80% korting.quote:
Dan moet je, om de gemiddelde aanschafprijs omlaag te schroeven, dat paar morgen maar gauw gaan halen!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat was 15. Dus ik dacht, das geen 7,50
Nu is 15 nog steeds spotgoedkoop ...maargoed. Zoals ik al, het zou het 5de paar zijn. En nu ik deze prijzen heb gezien, voel ik me al behoorlijk genept aangezien die andere 3 al een stuk duurder waren
Whehe.. Panter-Dex!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:20 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht, even kijken op de site van die tatoeagemevrouw, zie ik toch een lelijke tattoo...
[ afbeelding ]
Ja eigenlijk wel hequote:Op woensdag 14 november 2012 18:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan moet je, om de gemiddelde aanschafprijs omlaag te schroeven, dat paar morgen maar gauw gaan halen!
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan moet je, om de gemiddelde aanschafprijs omlaag te schroeven, dat paar morgen maar gauw gaan halen!
Ik heb wel eens 5 paar schoenen tegelijk besteld bij Zalando, en ze alle 5 gehouden!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat was 15. Dus ik dacht, das geen 7,50
Nu is 15 nog steeds spotgoedkoop ...maargoed. Zoals ik al, het zou het 5de paar zijn. En nu ik deze prijzen heb gezien, voel ik me al behoorlijk genept aangezien die andere 3 al een stuk duurder waren
Kijk, nog een medestander!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 5 paar schoenen tegelijk besteld bij Zalando, en ze alle 5 gehouden!
Was een grote uitverkoop, en ik moest voor die 5 paar ¤ 90,00 betalen. Koopje, toch?
Nee, maak jezelf niets wijs. Schoenen kopen is goed voor je. En koopjes moet je nooit laten liggen!
Ja dat is zeker spannend, maar de mri zelf stelt niet zoveel voor (zei de expert). Wanneer krijgt hij de uitslag?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn lief zit as we speak in het ziekenhuis voor MRI onderzoek.. ik vind het spannend.
Wat een gave dingen maakt zij!quote:Op woensdag 14 november 2012 14:10 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik heb zonet een armband besteld die ik heeeeel graag wou hebben. Van Ineke Otte. Ik dacht, na zo'n bijzonder goedkope ring kan die bijzonder dure armband er wel vanaf.
gewoon beide.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef amaranta het volgende:
Maar ik ga morgen voor ongeveer dat zelfde bedrag al miniloco kopen voor Eva.
Hmmm schoenen, miniloco, schoenen, miniloco.
Help
could not agree more..quote:Op woensdag 14 november 2012 18:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee, maak jezelf niets wijs. Schoenen kopen is goed voor je. En koopjes moet je nooit laten liggen!
Buuf, hoe vertaalde jij dit ook alweer?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
... mijn kuiten zijn geslonken...
![]()
geslonken kutten!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Buuf, hoe vertaalde jij dit ook alweer?
geen komkommer mar een potlood...quote:
Ik ben goed in zoeken/googlen ! Wat zijn de eisen dan? Misschien vind ik iets wat geschikt is voor u.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig maar met die nieuwe eisen van mijn onderstel is dat een hele opgave. Goedkoopste wat ik tegenkwam wat aan alle eisen voldeed en er ook nog aardig uitzag, was 190 euro. Tering
oi! nou ja, mijn cynische zelf denkt dan: gelukkig slijten ze niet zo hard.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig maar met die nieuwe eisen van mijn onderstel is dat een hele opgave. Goedkoopste wat ik tegenkwam wat aan alle eisen voldeed en er ook nog aardig uitzag, was 190 euro. Tering
Ja he!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een gave dingen maakt zij!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oi! nou ja, mijn cynische zelf denkt dan: gelukkig slijten ze niet zo hard.
Maat 39, stugge zool, geschikt voor steunzolen, veters, steungevend om de enkels, geen hakquote:Op woensdag 14 november 2012 19:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ben goed in zoeken/googlen ! Wat zijn de eisen dan? Misschien vind ik iets wat geschikt is voor u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |