Ah, da's normaal dus, van die tags. Wat stom, zeg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef -Spring het volgende:
Wat gaaf, Vicky! Mss wil ie wel zoenen.
Ik lach m rot. Ik kan ineens andermans foto's taggen op FB. Ik vermaak me wel.
Heb je hem al eerder gezien?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef Vicky het volgende:
kon ik maar met 'm zoenen... helaas alleen TVOH..
vriendinnen van me hebben een meet en greet met 'm gewonnen en die gaan 'm zo van heeeeel dichtbij zien...
uhh ja.. 2x in Amsterdam Arena, 1x in Paradiso, 1x in Lyon, 2jr geleden bij tvoh met Take That, vorig jaar met Takr That inde Arena, vroeger met Take That in Ahoyquote:
ja zoietsquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef leonieke het volgende:
We mogen concluderen dat je een fan bent, veronderstel ik
ik zei je toch dat je die baan bij de erasmus moest nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou.. maar goed dat ik de 2 dagen bij Erasmus geaccepteerd heb... 2e gesprek bij NetwerkVSP is helaas ook op niets uit gelopen. Ik had een "te zwaar profiel". En het lullige is... als je tijdens het gesprek vooral met de afdelingsmanager op niveau zit te bomen over procedurele issues bij een goede OTAP implementatie in een hectische en dynamische omgeving... hebben ze nog gelijk ook.
En er viel gelijktijdig nog een andere afwijzing op de mat. Ik heb nu niets meer in "gespreksfase" uitstaan. Nog wel een stuk of 4 sollicitaties in "papieren fase" lopen.
4 maanden, 60 sollicitaties, 9 eerste gesprekken, 4 tweede gesprekken... en pas 16 uur aan de slag van de 38
Dat werd wel min of meer gezegd de eerste dagen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:55 schreef trui het volgende:
wie weet Swets, als je eenmaal bij de EUR werkt komen er nog wel extra uren beschikbaar in de loop van de tijd.
links achter Roelquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef flowerbox het volgende:
Waar zit je vicky? Zit speciaal TVOH te kijken
links voor de kijker is vol achter Nick en Simon, dus ik gok zomaar voor de kijkerts rechtsquote:
nog steeds de bakvissen van toen dus...quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:54 schreef Estrys het volgende:
Ze worden wel wat ouder hè de Robbie fans. Viel me op in het publiek. Volgens mij zijn het al 20 jaar dezelfde fansBegonnen als tienermeisjes zijn nu gillende moeders die een avondje los gaan
dan ben.ik een.bakvis.. Lekker boeiend.. De een een houdt van.Rob de Nijs, ik van Rob W.quote:
dat..quote:
Of Johannes Rypmaquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat..
Maar ja, zo snap ik.niet wat men bijvoorbeeld ziet in Dries Roelvink of Thomas Berge ofzo..
Ieder zijn ding
Ik ook niet. Nooit gehad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:17 schreef amaranta het volgende:
Ik ook niet echt, had vroeger ook nooit posters op mn kamer hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |