Ah, da's normaal dus, van die tags. Wat stom, zeg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef -Spring het volgende:
Wat gaaf, Vicky! Mss wil ie wel zoenen.
Ik lach m rot. Ik kan ineens andermans foto's taggen op FB. Ik vermaak me wel.
Heb je hem al eerder gezien?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef Vicky het volgende:
kon ik maar met 'm zoenen... helaas alleen TVOH..
vriendinnen van me hebben een meet en greet met 'm gewonnen en die gaan 'm zo van heeeeel dichtbij zien...
uhh ja.. 2x in Amsterdam Arena, 1x in Paradiso, 1x in Lyon, 2jr geleden bij tvoh met Take That, vorig jaar met Takr That inde Arena, vroeger met Take That in Ahoyquote:
ja zoietsquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef leonieke het volgende:
We mogen concluderen dat je een fan bent, veronderstel ik
ik zei je toch dat je die baan bij de erasmus moest nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou.. maar goed dat ik de 2 dagen bij Erasmus geaccepteerd heb... 2e gesprek bij NetwerkVSP is helaas ook op niets uit gelopen. Ik had een "te zwaar profiel". En het lullige is... als je tijdens het gesprek vooral met de afdelingsmanager op niveau zit te bomen over procedurele issues bij een goede OTAP implementatie in een hectische en dynamische omgeving... hebben ze nog gelijk ook.
En er viel gelijktijdig nog een andere afwijzing op de mat. Ik heb nu niets meer in "gespreksfase" uitstaan. Nog wel een stuk of 4 sollicitaties in "papieren fase" lopen.
4 maanden, 60 sollicitaties, 9 eerste gesprekken, 4 tweede gesprekken... en pas 16 uur aan de slag van de 38
Dat werd wel min of meer gezegd de eerste dagen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:55 schreef trui het volgende:
wie weet Swets, als je eenmaal bij de EUR werkt komen er nog wel extra uren beschikbaar in de loop van de tijd.
links achter Roelquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef flowerbox het volgende:
Waar zit je vicky? Zit speciaal TVOH te kijken
links voor de kijker is vol achter Nick en Simon, dus ik gok zomaar voor de kijkerts rechtsquote:
nog steeds de bakvissen van toen dus...quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:54 schreef Estrys het volgende:
Ze worden wel wat ouder hè de Robbie fans. Viel me op in het publiek. Volgens mij zijn het al 20 jaar dezelfde fansBegonnen als tienermeisjes zijn nu gillende moeders die een avondje los gaan
dan ben.ik een.bakvis.. Lekker boeiend.. De een een houdt van.Rob de Nijs, ik van Rob W.quote:
dat..quote:
Of Johannes Rypmaquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat..
Maar ja, zo snap ik.niet wat men bijvoorbeeld ziet in Dries Roelvink of Thomas Berge ofzo..
Ieder zijn ding
Ik ook niet. Nooit gehad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:17 schreef amaranta het volgende:
Ik ook niet echt, had vroeger ook nooit posters op mn kamer hangen.
Je weet zeker dat het morgen is in enkhuizen , er zijn veel dorpen / plekken waar het vanavond isquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:40 schreef E.T. het volgende:
Mijn kinderen gaan morgen voor het eerst St. maarten lopenhier in Rotterdam doen ze er niets aan, morgen gaan we naar m'n stiefmoeder in Enkhuizen. Lampions zijn klaar, batterijen in de stokjes..
En Robbie zou ik best wel eens in het echt willen zienOverigens heb ik de hele Take That hype destijds niet meegekregen wegens 'te oud'
en heb ik Robbie Williams daarna pas ontdekt
zou lullig zijn 250km voor Jan met de korte achternaamquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:44 schreef E.T. het volgende:
Ja, het is morgen in Enkhuizen.. speciaal nagekeken
Haal je meer snoep op!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij klunen vanavond weer in slagregen met wapperend stukje nat karton langs de deuren.
ergens ingelegen wat plakt misschien?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij doen hier niet aan sintmaartemisLekker rustig
Ik heb net m`n kat ontklitZ`n ondervacht was helemaal vervilt tot op z`n vel. Hingen per zijkant 15 klitten in
En dat voor een korthaar
Ik had me op het ergste voorbereid maar hij ging er gewoon voor liggen..geen centje pijn
Ik dacht ook alquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat zijn dat voor aparte cravings Spring?
Ik ben twee keer naar Robbie geweest. De eerste keer eigenlijk als gimmick. Collega's gingen met zo'n bus enzo. Ah joh, ga mee, beschouw het als een huishoudbeursuitje. Dus ik ging mee.
Nou, wat kan die man optreden zeg!daar was gisteravond een heel heel heel slap aftreksel van. Daarom 3 jaar later nog eens geweest. En ook dat was spectaculair.
hier is het vanavondquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het morgen is in enkhuizen , er zijn veel dorpen / plekken waar het vanavond is
Nee tis een luie aap. Te lui om zichzelf fatsoenlijk schoon te houdenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:13 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ergens ingelegen wat plakt misschien?
Een van onze katten kwam van het voorjaar thuis toen ze daarvoor in kleefkruid had gelegenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee tis een luie aap. Te lui om zichzelf fatsoenlijk schoon te houden
ik heb hem geloof ik al sinds banger hart niet meer live horen zingen (en volgens mij was het toen ook niet livequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:40 schreef _Bar_ het volgende:
ik zit the social network te kijken, maar moet eigenlijk ook nog sandwiches voor morgen maken,
Wel het meeste al voorbereid gelukkig.Dat scheelt al best wat werk.
Rob de Nijs zingt wel vaker vals Lady-wrb !
Ik kijk iets met pawn. Is dat iets nieuws? Ik zie nu op meerdere zenders van die inkoop/verkoop programmas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:43 schreef Vicky het volgende:
Ik kijk extreme couponing.. echt ongelofelijk.. er was een vrouw die hd voor 2153,15 dollar aan boodschappen en hoefde niks te betalen!
Is hij niet al 70 ofzo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb hem geloof ik al sinds banger hart niet meer live horen zingen (en volgens mij was het toen ook niet live)
ik vond het vanavond gewoon een eng vies oud mannetje, zoals hij er al op de bank zat met die ongeschoren harsesop die leeftijd is dat echt niet woest aantrekkelijk.
hardcore pawnquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kijk iets met pawn. Is dat iets nieuws? Ik zie nu op meerdere zenders van die inkoop/verkoop programmas.
Opzich wel geinig. Mensen willen écht graag geld.
Net een vrouwke dat 200 dollar wilde, en dat niet kreeg (voor de oorbellen die ze wilde verkopen) en compleet door het lint ging. (wss verslaafd ofzo, denk ik)
Ja dat storage, was dat van de week op?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hardcore pawn
Veronica heeft al die pawn programma's. Storage Wars is ook erg leuk.
gisterenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat storage, was dat van de week op?
Ik geloof dat ik iets zat te kijken op discovery, of tlc of een van die zenders...
Storage Wars was vandaag van 18:00 tot 20:00quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat storage, was dat van de week op?
Ik geloof dat ik iets zat te kijken op discovery, of tlc of een van die zenders...
Dan heb van de week iets anders zitten kijken. Was in ieder geval ook met een kerel die dingen op aan het kopen was.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Storage Wars was vandaag van 18:00 tot 20:00
Vast.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
Ik weet geen eens of je hier in Nederland zoiets hebt
Tussen kunst en kitschquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
bij ons zit er sinds kort een goudopkoper in de supermarktquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast.
Goudopkopers in ieder geval genoeg.
en wij hebben marktplaats
hier deden ze wel zoiets tot die overvallen werd en nu volgens mij rustig qua goudopkopenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij ons zit er sinds kort een goudopkoper in de supermarkt
ik vind dat wel apart eigenlijk... kan je je trouwring inleveren en met de opbrengst meteen de boodschappen doen ofzo..
Dan ligt het gewoon daar aanquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:58 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik dacht ook al. Maar ben ongesteld.
In Leiden zit er een.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |