abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118991618
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 19-11-2012 13:37:42 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118991647
Oh damn ik heb het topic gesloten en ik wist echt niet wat ik in de titel moest zetten :@

Dus als een van de mods iets beters weet.. wijzig het gerust ^^

[ Bericht 17% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 08-11-2012 20:15:42 ]
  donderdag 8 november 2012 @ 21:01:53 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118994728
Niet veel beter, maar vooruit. ;) Iig even anders dan de voorgaande. ;)
pi_118995447
Oh ja mijn laatste bericht

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

heeeerlijk!!
Heb ik van de week ook gedaan.

Vorige week is mijn neefje getrouwd en hadden we een feest. Ik wist niet zo goed wat ik aan moest doen, heb jurkje aangedaan en kreeg allemaal complimentjes :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk jurkje! waar heb je die gekocht :@

Ennuh gezien er vast altijd wel wat te verbeteren valt mijn lijstje.

O 2 meergranen boterhammen met pindakaas
T stuk of 5 gedroogde dadels
L gekookt eitje, 2 meergranen boterhammen, komkommer glas ranja
T dadels
D zelfgemaakte pizza

oke het is een erg slecht lijstje vandaag..

Maar ben al best een tijdje bezig en af en toe heb ik het even nodig om zelf zo'n pizza te bakken en lekker op te eten. ^^

Morgen gaan we het gezonder doen. lekker peultjes enzo.. mjummjum.
  donderdag 8 november 2012 @ 21:21:37 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_118995713
Be, het is net als stoppen met roken denk ik, wat die suikers betreft :') stoppen met roken is wel makkelijker tho.
disclaimer
pi_118995816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Be, het is net als stoppen met roken denk ik, wat die suikers betreft :') stoppen met roken is wel makkelijker tho.
Stoppen met roken is vergeleken met diëten inderdaad een eitje. Zeker in December dat gaat weer een ramp worden.
pi_118995932
Met roken stop je. Met eten moet je steeds gezonde keuzes maken...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 november 2012 @ 21:28:45 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_118996102
True, true. Maar de suiker kan net zo verraderlijk zijn als de nicotine :(
disclaimer
  donderdag 8 november 2012 @ 21:29:31 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118996153
Ja, roken kan je ook (zo goed als) volledig vermijden, maar eten moet je. Dus steeds weer die keuze wat je eet en hoe veel je dan eet.

Maar vooralsnog lijkt mijn kop echt weer recht te staan, net gepland 3 biscuitjes op en vorige week zou ik dan a la minute de rest ook opgegeten hebben en daarna de rest van de inhoud van de kast, maar nu is het gewoon goed.

Ik ga zometeen lekker slapen, dat helpt bij mij ook zo enorm, goed en veel slapen. :Y

:* *O*
pi_118996223
En als je op tijd naar bed gaat dan kan je niet snacken O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119005153
Thinkk-Pinkk, die heb ik bij CoolCat gekocht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119005430
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 06:24 schreef Vicky het volgende:
Thinkk-Pinkk, die heb ik bij CoolCat gekocht.
Coolcat serieus :D dacht dat ze daar alleen ordi kleren hadden ^^ hij is erg leuk!
pi_119005581
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 07:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Coolcat serieus :D dacht dat ze daar alleen ordi kleren hadden ^^ hij is erg leuk!
hihi

er zit wel.een lange 'sm'rits aan dr achtetkant.. Hihi
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119005635
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 07:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

hihi

er zit wel.een lange 'sm'rits aan dr achtetkant.. Hihi
Dat geeft de jurk weer een extra... Uhm dimensie dan >:)

Goeiemorgen trouwens!
pi_119005810
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat geeft de jurk weer een extra... Uhm dimensie dan >:)

Goeiemorgen trouwens!
:D

Goedemorgen! Ik ga me klaarmaken.voor een uurtje shapen zonder armen te gebruiken...
Heb er zin an!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_119005960
Had eigenlijk in het zwembad moeten liggen. Maar heb me verstapt en nu vocht in m'n knie. Dus dan morgen maar even gaan ipv vandaag.

Succes!
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:28:30 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119008324
Goeiemorgen!

Ik ben alweer zo'n 3 uur aan het werk en voel een giga-hoofdpijn opkomen. Niet fijn, maar heb vanmiddag nog een afspraak tot half 4, dus moet door.

Blegh, volgende week ook nog twee avonden werken en geen mogelijkheid om vrijdags vrij te nemen. Het wordt een weeeeeek :r

Mjah, eerst even vandaag door komen, dan lekker weekend en dan zien we wel weer. Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed, maar ik begin me nu toch wel af en toe serieus af te vragen hoe werkende moeders al die dingen combineren :O
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_119008409
:W

Ik dacht vorige week: verdorie, bleef steeds stabiel, maar nu toch 2 kilo zwaarder. Even op mijn eten letten.
Twee kilo is alweer weg 8)7
pi_119008670
Nou ik heb eindelijk mijn gewicht van voor de tentamenweek weer terug *O*

nu weer gewoon flink door doen
helaas vandaag geen sporten want ik ga dood van de spierpijn
dat pakken we volgende week wel weer op dan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:38:54 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119008697
Overigens vanochtend wel een atl... Ik kom er wel :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb eindelijk mijn gewicht van voor de tentamenweek weer terug *O*

nu weer gewoon flink door doen
helaas vandaag geen sporten want ik ga dood van de spierpijn
dat pakken we volgende week wel weer op dan
Het enige wat helpt tegen spierpijn is bewegen... Lekker los maken!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_119009344
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef Tink89 het volgende:
Overigens vanochtend wel een atl... Ik kom er wel :D

[..]

Het enige wat helpt tegen spierpijn is bewegen... Lekker los maken!
Ja ben gisteren al de hele dag wezen zwemmen
maar nu doet het dus 2 keer zo veel pijn :')

het zijn ook mijn benen en mijn kont dus gaan zitten en lopen is echt al hel :P
ik kan alleen maar op stoelen ploffen :P

misschien straks een stukje wandelen of zo, maar echt naar de fitness lijkt me geen goed idee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119012761
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja ben gisteren al de hele dag wezen zwemmen
maar nu doet het dus 2 keer zo veel pijn :')

het zijn ook mijn benen en mijn kont dus gaan zitten en lopen is echt al hel :P
ik kan alleen maar op stoelen ploffen :P

misschien straks een stukje wandelen of zo, maar echt naar de fitness lijkt me geen goed idee
Ik vind fietsen altijd heerlijk als ik spierpijn heb. Omdat je dan heel licht kan beginnen, zo kan je het echt een soort losmaken :)
Ik heb twee dagen achter elkaar gehockeyed, niet echt een goed idee al zeg ik t zelf. Gelijk last van een spier in mn been/heup die ik normaal nooit voel :')

Ik ben de afgelopen tijd niet echt goed bezig geweest, maar heb weer de motivatie om te gaaan gaan gaan!
Lijstje:
O: volkoren boterham met kaas, volkoren cracker met kipfilet
T: sinaasappel
L: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread
T: ontbijtkoek
D: pasta van Julia's (iemand idee welke het 'beste' is, ik denk zelf aan volkoren met tomatensaus)
T: weet nog niet, ben niet thuis en moet me daar sowieso gaan inhouden denk
My salvation lies in your love..
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:42:43 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119012959
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef Isabeau het volgende:

Ik dacht vorige week: verdorie, bleef steeds stabiel, maar nu toch 2 kilo zwaarder. Even op mijn eten letten.
Nice! Precies op tijd aan de rem getrokken dus. :s)

Ik ook, vanmorgen zelfs 89,00! *O* Da's ook twee kilo lichter dan vorig weekend. :P
En nu vasthouden. We hebben dit weekend een vriendenweekendje dus het zal niet superstreng zijn, maar ik ga bijv. wel 's ochtends gewoon Brinta eten en verder niet (te veel) meedoen met chips en toastjes enzo. Even goed de hoeveelheden in de gaten houden.
En kiezen! *O*
pi_119014572
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef Brighteyes het volgende:

Nice! Precies op tijd aan de rem getrokken dus. :s)

Ik ook, vanmorgen zelfs 89,00! *O* Da's ook twee kilo lichter dan vorig weekend. :P
En nu vasthouden. We hebben dit weekend een vriendenweekendje dus het zal niet superstreng zijn, maar ik ga bijv. wel 's ochtends gewoon Brinta eten en verder niet (te veel) meedoen met chips en toastjes enzo. Even goed de hoeveelheden in de gaten houden.
En kiezen! *O*
Onder de 90 blijven is Goed *O*
Ik zit er ook bijna weer onder en dat vond ik toch leuker op de weegschaal stappen ;)

Ik heb een weekmenu gemaakt voor ontbijt, lunch en tussendoortjes waar ik me aan ga proberen te houden. Dus elke week wel hetzelfde, maar dat maakt niet uit. Diner verschilt dan gewoon wel.
pi_119014754
3 Dagen geleden samen met vriendinnetje begonnen - in een impulsieve bui - met een 30-dagen-geen-suiker-challenge. Het gaat me erg gemakkelijk af! Echt blij mee :)
You're never fully dressed until you wear a smile
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:04:18 #26
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119015689
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef MNR het volgende:
3 Dagen geleden samen met vriendinnetje begonnen - in een impulsieve bui - met een 30-dagen-geen-suiker-challenge. Het gaat me erg gemakkelijk af! Echt blij mee :)
Uhmz, helemaal geen suiker? Of alleen geen toegevoegde suikers...
pi_119015869
Gewoon geen snoep, geen suiker in de koffie, geen frisdrank etc etc. Ik vind het te ver gaan om op iedere verpakking te kijken of er suiker in zit en het te weren als dat erin zit.
pi_119017211
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:10 schreef MNR het volgende:
Gewoon geen snoep, geen suiker in de koffie, geen frisdrank etc etc. Ik vind het te ver gaan om op iedere verpakking te kijken of er suiker in zit en het te weren als dat erin zit.
En fruit?
(ik neem aan dat Tink dat ook bedoelde)
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_119017437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef Sometimes het volgende:

[..]

En fruit?
(ik neem aan dat Tink dat ook bedoelde)
Fruit zijn natuurlijke suikers. Ja, dat eet ik ook gewoon :)
pi_119017508
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:10 schreef MNR het volgende:
oh dat is juist mijn hele dieet haha

geen snoep meer, geen fris meer etc
gewoon normale maaltijden, 3x per dag en 2/3 tussendoortjes per dag
That's it :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119017515
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:52 schreef MNR het volgende:

[..]

Fruit zijn natuurlijke suikers. Ja, dat eet ik ook gewoon :)
Op die manier (dus ontwijken van snoep en frisdrank etc) probeer ik structureel te leven. Lukt redelijk goed. Soms een uitzondering en chocola als structurele uitzondering :')
It was delicious.
pi_119017653
ik neem in het weekend wel eens 1 blikje fris of 1 snoepje of zo of een glas cola in een restaurant
dan hou ik het prima vol
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119086438
quote:
D zelfgemaakte pizza

oke het is een erg slecht lijstje vandaag..

Maar ben al best een tijdje bezig en af en toe heb ik het even nodig om zelf zo'n pizza te bakken en lekker op te eten. ^^
Wat is er zo slecht aan een zelfgemaakte pizza? Ik maak ze altijd van volkoren meel of multigranen mix, daarop een dun laagje van tomatenpuree en sambal (ik hou van 'heet') en dan helemaal volgestapeld met groenten: uien, prei, evt. brocolli, knoflook, paprika, olijven, evt. wat verse spinazie, gemengd met een paar blokjes kaas en een blikje uitgelekte gepelde tomaten, Italiaanse keukenkruiden erover, beetje olijfolie (voor of na het bakken, extra vierge liever na). Bakken op bakpapier (zonder vet). Als je normaal formaat maakt, kan je er twee of 3 dagen van eten, ook als lunch, en ook koud best lekker.
Als ik geen veggie was, deed ik er vast ook iets van vlees of vis in.

Ik eet dit eerlijk gezegd best vaak, en hoewel ik al een paar maanden meelees, mag ik hier bijna niet meer zijn: van bijna 90 ben ik sinds mei (nachtmerrie ervaring bij bevolkingsonderzoek borstkanker waarbij ik mezelf half ontkleed een kwartier in een heup-tot-kruin-hoge spiegel heb mogen aanschouwen) nu 78 kg. Mijn BMI is nu dus onder de 27. (26,999 ;) )
pi_119086590
Ik maak ook wel eens zelfgemaakte pizza ja
gewoon zorgen dat het voor het grootste deel uit groenten bestaat inderdaad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 11 november 2012 @ 20:07:38 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119098057
Hai! Weekendje weg geweest. Niet echt vlekkeloos, maar ben best tevreden, vanmorgen gaan hardlopen: 4.68km in 32 minuten. *O* Iets langzamer dan normaal, maar wel lekker.

Allee het ritme is totaal weg dan. Kreeg vanmiddag enorme trek om 14 uur, appel genomen, en toen wat chipjes en.toastjes en ik bedacht me dus in de auto terug net dat we helemaal.niet geluncht hebben, geen wonder dat ik honger had. :D :@
pi_119110031
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Wat is er zo slecht aan een zelfgemaakte pizza? Ik maak ze altijd van volkoren meel of multigranen mix, daarop een dun laagje van tomatenpuree en sambal (ik hou van 'heet') en dan helemaal volgestapeld met groenten: uien, prei, evt. brocolli, knoflook, paprika, olijven, evt. wat verse spinazie, gemengd met een paar blokjes kaas en een blikje uitgelekte gepelde tomaten, Italiaanse keukenkruiden erover, beetje olijfolie (voor of na het bakken, extra vierge liever na). Bakken op bakpapier (zonder vet). Als je normaal formaat maakt, kan je er twee of 3 dagen van eten, ook als lunch, en ook koud best lekker.
Als ik geen veggie was, deed ik er vast ook iets van vlees of vis in.

Ik eet dit eerlijk gezegd best vaak, en hoewel ik al een paar maanden meelees, mag ik hier bijna niet meer zijn: van bijna 90 ben ik sinds mei (nachtmerrie ervaring bij bevolkingsonderzoek borstkanker waarbij ik mezelf half ontkleed een kwartier in een heup-tot-kruin-hoge spiegel heb mogen aanschouwen) nu 78 kg. Mijn BMI is nu dus onder de 27. (26,999 ;) )
Mja.. Heb altijd het idee dat die kaas te vet is ofzo. Maar let bij kaas ook wel op de vet waardes enzo. Maar toch het idee, waarschijnlijk zit het dan tussen m'n oren. En gooi hem meestal helemaal vol met groentes inderdaad :)
  maandag 12 november 2012 @ 08:28:59 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119114275
Het is weer maandag...

Deze week is planningtechnisch echt vreselijk en tot overmaat van ramp ging ik gisteren in een zwak moment een boterkoek bakken. Als er iets slecht is voor de lijn :{w

Mjah, gisteravond een klein stukje, vanochtend een klein stukje en vanmiddag een klein stukje en de rest ga ik maar uitdelen ofzo. Gelukkig vindt vriendjelief het ook lekker :)

Verder gaat het goed... Nog een paar honderd gram tot m'n streef :s)
pi_119114379
Heerlijk doch superslecht weekend achter de rug met 3 etentjes.
Schade valt me nog mee eigenlijk.

Nu weer aan de slag!
It was delicious.
  maandag 12 november 2012 @ 15:40:11 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119127468
Vandaag al een keer of 3 de 'fuck it, ik ga aan de koekjes' neiging weten te weerstaan! *O*
Nu gewoon lekker mijn geplande appeltje eten! *O*
  maandag 12 november 2012 @ 15:57:34 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119128100
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag al een keer of 3 de 'fuck it, ik ga aan de koekjes' neiging weten te weerstaan! *O*
Nu gewoon lekker mijn geplande appeltje eten! *O*
*O*

Ik doe het ook netjes tot nu toe :D

Nu wel nog even bedenken wat ik vanavond ga eten... Nasi, agv, tomatenrijst met filetlapjes; dilemma's, dilemma's!
  maandag 12 november 2012 @ 16:22:22 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119129037
Bij ons wordt het boerenkool met een klein stukje (magere) rookworst.
  maandag 12 november 2012 @ 18:01:34 #42
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_119132847
En wij eten rauwe andijvie stamppot met die extra magere rookworst van de reclame.

Het gaat goed met mijn eetlijstjes. Mijn lichaam is nu wel gewend aan het eten. En ik zit nu structureel rond de 1700 kcal per dag.
Dank voor de wake-up call dames!
pi_119133129
@ Thinkk-Pinkk: een beetje vet heb je sowieso nodig, vetloos eten is niet echt gezond, en 100 % vetloos is zelfs dodelijk.
Maar als je bang bent ergens teveel kaas in te doen en toch wat meer kaas wil proeven, kan je er naast een paar blokjes kaas ook een theelepeltje (of meer, maar dat moet je een beetje uit-proeven) zwitserse strooikaas doorheen doen, dat is vetloos en pimpt de kaassmaak behoorlijk op.
(Ik gebruik het ook in kaassauzen als ik die magerder wil maken).
pi_119133984
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
@ Thinkk-Pinkk: een beetje vet heb je sowieso nodig, vetloos eten is niet echt gezond, en 100 % vetloos is zelfs dodelijk.
Maar als je bang bent ergens teveel kaas in te doen en toch wat meer kaas wil proeven, kan je er naast een paar blokjes kaas ook een theelepeltje (of meer, maar dat moet je een beetje uit-proeven) zwitserse strooikaas doorheen doen, dat is vetloos en pimpt de kaassmaak behoorlijk op.
(Ik gebruik het ook in kaassauzen als ik die magerder wil maken).
Ik eet zeker wel vet hoor :) maar ik wil niet teveel snap je. Die strooikaas us wel een goeie trouwens. Is kijken of dat lekker is op pizza :)
  dinsdag 13 november 2012 @ 08:01:24 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119154258
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 18:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik eet zeker wel vet hoor :) maar ik wil niet teveel snap je. Die strooikaas us wel een goeie trouwens. Is kijken of dat lekker is op pizza :)
Nee, dat smelt amper ;) Vind ik dan... Maar proberen kan altijd. Overigens is er ook slankie geraspte kaas enzo voor op je pizza...

Hier een rare dag. Ik heb alweer een avondvergadering en eet dus bij een collegaatje. Ben benieuwd wat ik voorgeschoteld krijg. Als het intolerantie-proof is, ben ik allang blij :)

Overigens ben ik nu een kwartier op m'n werk en heb ik nu al hoofdpijn... Zo eerst maar eens een bakje thee halen en dan hopen dat de rest van de dag meevalt.
pi_119154537
zo..
weer een week training achter de rug en een chaotisch weekend, waarin er ook niet al te gezond gegeten is.. ik merk dat mijn lichaam echt groenten mist! :o
vandaag weer offshore, en deze weken even goed letten op de groenten.. dat werkt toch iets beter in mijn darmen :P

de sport kleding zit ook in de tas.. nu mezelf de moed geven om daadwerkelijk te gaan sporten :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:30:09 #47
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119162008
De tijd gaat hard vandaag :D

Nog een paar uurtjes, dan lekker maaltijdsalade eten bij m'n collegaatje en dan nog even een uurtje werken en naar huis. Kan niet wachten tot het vanavond is...
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:01:47 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119164833
En toch weer die uurtje-na-de-lunch-dip. En dus sprak ik met mezelf af 'als je om 15.00 nog steeds zo'n enorme trek hebt mag je kijken of er iets lekkers in de koektrommel zit'.
En zowaar... het is 15 uur en dat koekje kan me gestolen worden, ik neem mijn appeltje! *O*
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:17:12 #49
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119165466
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
En toch weer die uurtje-na-de-lunch-dip. En dus sprak ik met mezelf af 'als je om 15.00 nog steeds zo'n enorme trek hebt mag je kijken of er iets lekkers in de koektrommel zit'.
En zowaar... het is 15 uur en dat koekje kan me gestolen worden, ik neem mijn appeltje! *O*
*O*
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:45:46 #50
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119184682
ok, dus toen een paar maanden terug 40 kilo kwijt geraakt. Terugval gehad, smoes was dat ik afhankelijk van het OV was geworden en ik naar de sportschool ruim een half uur onderweg ben (versus 3 minuten op de brommer). Kortom, ik vond een reden om weer aan de pizza te gaan :9

Maar goed, ik wist natuurlijk dat dit zo niet langer kon en moest mezelf ertoe dwingen het weer serieus op te gaan pakken voordat het te laat is. Aangezien ik pas in het nieuwe jaar verwacht een permanente oplossing te hebben voor het vervoer, heb ik maar nog een abonnement (ik blijf gewoon bij mn oude sportschool lid) afgesloten bij een sportschool op 5 minuten lopen van m'n werk. En nu dus weer disciplinair aan de slag. Ik hoop richting de 5 trainingen per week te gaan, maar ga niet proberen ambitieus te doen omdat dat uiteindelijk toch alleen maar mislukt. Voeding zet ik wel nog even op de tweede plek (ga natuurlijk niet aan de pizza en dergelijke troep blijven), maar wil eerst weer even een fatsoenlijke conditie opbouwen om daarna een goed voedingsschema te maken.

Dus nu weer hopen dat ik kan blijven doorzetten. :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:50:12 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119184925
Goed dat je aan de rem hebt getrokken! ^O^
  dinsdag 13 november 2012 @ 23:37:36 #52
374339 mirjammajrim
pi_119186793
40 kilo mijn hemel wat knap!
En inderdaad goed dat je er weer mee aan de slag gaat. Je weet nu dat je het kan!
  woensdag 14 november 2012 @ 08:34:11 #53
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119190826
Netjes van de rem...

Ik ga vandaag vroeg naar huis. Dat moet van mezelf. Wel lastig, er ligt werk genoeg en ik wil eigenlijk gewoon door, maar ik maak te veel uren. Gisteren van 7:30 tot 21:20 aan de gang geweest :Z
pi_119191937
De aquafitness heeft gister flink zoden aan de dijk gezet
eindelijk weer eens echt lager dan ooit *O*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 14 november 2012 @ 10:29:49 #55
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119193116
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:40 schreef rhubarbje het volgende:
*O* *O*
  woensdag 14 november 2012 @ 12:27:00 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119196802
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:34 schreef Tink89 het volgende:

Ik ga vandaag vroeg naar huis.
Gelukt! Ik ga nu naar huis :D :D
  woensdag 14 november 2012 @ 12:54:38 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119197603
Lekker Rhubarbje. :Y

Fijne middag Tink!
  donderdag 15 november 2012 @ 12:49:42 #58
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119235429
Nieuwe ATL vanochtend. Exact 88 kilo... nog 300 gram tot de streef.

Vind het zo spannend!

Edit, edit, edit:

Ik ben 1.725 lang, volgens de meetlat, helemaal netjes gemeten. En dus heb ik een bmi van 29,57 en heb ik officieel, helemaal, echt, m'n eerste doel bereikt. -32 kilo...

Is het stom dat ik hier zwaar emotioneel van word? :'(

[ Bericht 32% gewijzigd door Tink89 op 15-11-2012 13:18:58 ]
pi_119236360
Nee het lijkt me juist logisch dat het heel veel met je doet

ontzettend gefeliciteerd! :*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 15 november 2012 @ 13:26:53 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119236456
Ik wilde er gisteren nog naar vragen maar ik durfde niet, want je was er zelf stilletjes over.
Wat supergoed van je Tink! *O*
En daar mag je best emotioneel van worden hoor! Super! :Y
pi_119237052
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:49 schreef Tink89 het volgende:

Vind het zo spannend!

Edit, edit, edit:

Ik ben 1.725 lang, volgens de meetlat, helemaal netjes gemeten. En dus heb ik een bmi van 29,57 en heb ik officieel, helemaal, echt, m'n eerste doel bereikt. -32 kilo...

Nee!! Dat is toch hartstikke gaaf!! :D *G*
pi_119237064
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:40 schreef rhubarbje het volgende:
Yeah, yeah, yeah *G*
pi_119237113
En ik ben vandaag al 9 dagen zonder suiker/snoep/frisdrank etc. Ik lijd er geen greintje onder en iedere keer als iemand tegen me zegt dat hij/zij trots op me is, voelt dat als een leuk opkikkertje *G*

Nou grumble, ik heb mijn motivatie wel gevonden om mijn challenge van 30 naar 100 dagen te verlengen w/
  donderdag 15 november 2012 @ 14:34:49 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119238729
Goed bezig allemaal! :Y *O*
pi_119238844
Helemaal niet stom nee Tink!
Echt superknap van je! *O* Gefeliciteerd :)

@MNR, heerlijk voel je je hè, zonder suiker? Eerste drie dagen is ff kut en daarna heb je zoveel energie, echt bizar. Ik ga dat ook maar weer eens proberen denk ik :D

Ik heb overigens een lingeriesetje gekocht wat net één maatje te klein is en vind dit echt een keigoede motivatie om mn best te doen :P
My salvation lies in your love..
pi_119239227
quote:
En dus heb ik een bmi van 29,57 en heb ik officieel, helemaal, echt, m'n eerste doel bereikt.
*O*
It was delicious.
pi_119244571
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:38 schreef BananaPancake het volgende:
@MNR, heerlijk voel je je hè, zonder suiker? Eerste drie dagen is ff kut en daarna heb je zoveel energie, echt bizar. Ik ga dat ook maar weer eens proberen denk ik :D
Nou, ik voel me eerder superhealthy. Het stomme is ook dat ik allemaal droom dat ik weer ben begonnen met roken. Alsof het een soortgelijk afkickproces is. Ik weet ook nog hoe ik me voelde toen ik voor het eerst weer suiker at. Dat was uit beleefdheid. En daarna at ik suikers omdat ik trek had en dat moest en dat zou verholpen worden, maar de 'stilte' die ik nu heb, is zooooooooveel beter dan de 'stilte' die suiker moet geven. Want ik krijg steeds meer complimentjes uit mijn omgeving dat ik mijn taille steeds slanker wordt en dat ik steed meer afslank!! :) :) :)

Ik zie het zelf niet (wel als ik het meet), maar mijn omgeving bevestigt het gelukkig.
pi_119292265
Appeltjes O+ prrrrrr....
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:53:01 #69
374339 mirjammajrim
pi_119307577
Hier gaat het nog steeds goed. In totaal 5 kilo kwijt nu, en ik merk het duidelijk aan mijn kleding.
Helaas was ik woensdag gruwelijk de fout in gegaan met een pizza waardoor ik bijna een kilo ben aangekomen. Ik had dus meer afgevallen kunnen zijn. Maarja so be it

Gisteren ben ik begonnen met hardlopen. Ik had hardloopschoenen gekocht bij een professionele hardloopzaak. Menn wat een drama. Ze gingen eerst een analyse maken om mijn loopstijl te bepalen, zodat ik wist welke schoenen ik nodig had. Dan moet je dus een stukje rennen met een camera op je onderlijf gericht, en dit later terug kijken. Zij letten dan natuurlijk op je voeten, hoe je die neer zet enzo. Maar ik kon alleen maar naar mijn benen en kont kijken. Daaamn wat een blubberende puddingmassa.
Maar de eerste stappen zijn gezet!
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:56:51 #70
374339 mirjammajrim
pi_119307637
Ik heb trouwens nog een heerlijk recept voor jullie: Romige spitskool met kip.

Voor twee personen:
Zakje 300 gram Gesneden spitskool
Doosje Champignons
125 ml light crème fraiche
1 eetlepel Mosterd ( geen scherpe)
1 Kipfilet (is echt voldoende voor 2 personen)
150 gram Zilvervliesrijst
Lekker kruidige Olijfolie
Scheut Ketjap

Kipfilet in stukken snijden. Zout,peper erover en in scheut ketjap laten marineren voor ong. 15 minuten. Champignons in vieren delen en op hoog vuur in olijfolie bakken. Lekker is als je een knoflookolijfolie gebruikt. Als champignons lekker bruin zijn ( let op! Niet te lang bakken, dan wordt het te zacht!) apart zetten. Spitskool in olijfolie roerbakken. Tegelijk ook de rijst koken. En ook tegelijk de kipfilet bakken. Als kip en spitskool klaar zijn, door elkaar samen met champignons. Flink wat kerriepoeder erover en de mosterd erdoor. Crème fraiche erbij.op temperatuur laten komen ( niet te lang, dan schift de creme fraiche). Eventueel nog peper erover als dat nodig is. Rijst ernaast serveren.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 17 november 2012 @ 12:36:23 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_119308752
Ik ga pepernoten bakken...

Mijn collegaatje merkte gisteren op dat ik al zolang op gewicht was O+ Klopt inderdaad, ik ben inmiddels al weer ruim een jaar die extra acht kilo kwijt. Schommel zo rond de 83 nu... Vier/vijf kilo eraf zou leuk zijn, maar ik vind de motivatie niet echt :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:47:36 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119309045
Netjes hoor Sjeen!
pi_119311464
Geïnspireerd door de slankheid that was:

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 07:02 schreef Vanyel het volgende:
Hoi, ik ben tegenwoordig kapot dun :W
die ik vorige week tegen het gedecimeerde lijf liep ben ik al een week heel lekker bezig en inmiddels wat veiliger uit de buurt van mijn no-go-zone. Vorig jaar zat ik de dag voor kerst op een nieuw all time low, waarna ik weer naar boven torpedeerde, maar goed laten we eerst maar weer eens mikken op een hoop er af voor kerst.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119311692
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef Isabeau het volgende:

Dat is zo mogelijk nog lastiger he? Dat het niet een periode heel lang je best doen is en dan klaar. Nee je moet blijven opletten... for evaaaaaaaaaaaaaaah...! :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_119311852
quote:

Vind het zo spannend!

Edit, edit, edit:

*O* Whoooohoooo *O*
pi_119311859
Vier op rij! Whoooooooooooo!
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:53:31 #77
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119315755
Hihi!

Ook de twee dagen na het bereiken netjes exact 88.0...

Het voelt raar, maar zo goed! Nu nog even door, maar eerst maar eens kerst en oud&nieuw door komen en op gewicht blijven.
pi_119316000
Ik wilde nog wat afvallen voor de wintersport en dat duurde nog 3 maanden *O*
Zag ik gisteren in mijn agenda dat we niet eind februari maar eind januari op wintersport gaan :{
pi_119316673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:53 schreef Tink89 het volgende:
Hihi!

Ook de twee dagen na het bereiken netjes exact 88.0...

Het voelt raar, maar zo goed! Nu nog even door, maar eerst maar eens kerst en oud&nieuw door komen en op gewicht blijven.
Je hebt nog een ruime maand he Tink! Voor het kerst is!
  zaterdag 17 november 2012 @ 22:41:02 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119328072
Kerst...........
Wat is er in godsnaam anders?
Vroeger kreeg je met kerst meer en duurder te eten maar dat telt nu echt niet meer.

Als je WIL dan eet je de hele dag stol, oliebollen, kalkoenen, rollades, stokbroden, croissants, worstenbroodjes, sauzen, patat, purees enz..'
Die keuze neem je op 19 november ook, om dat allemaal niet te nemen. Dat kan je ook op 25 en 26 dec.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119329306
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Kerst...........
Wat is er in godsnaam anders?
Vroeger kreeg je met kerst meer en duurder te eten maar dat telt nu echt niet meer.

Als je WIL dan eet je de hele dag stol, oliebollen, kalkoenen, rollades, stokbroden, croissants, worstenbroodjes, sauzen, patat, purees enz..'
Die keuze neem je op 19 november ook, om dat allemaal niet te nemen. Dat kan je ook op 25 en 26 dec.
Och, ik kies er vooral voor om die andere 29 dagen in december normaal te eten, dan maakt één dag kerst niet uit. Je moet natuurlijk niet heel december bezig blijven met pepernoten, chocoladeletters, banketstaven, oliebollen en kerstkransjes.
pi_119336911
Kerst is voor mij 3 dagen die bol staan van de social events die draaien om eten. Wanneer ik zou willen zou ik er voor kunnen kiezen hier niet in mee te gaan, maar eigenlijk wil ik hier heel graag wel in meegaan. Het zijn 3 dagen waarop iedereen lekker de tijd neemt voor het in elkaar draaien van de meest heerlijke gerechten en waarin iedereen vervolgens heerijk de tijd neemt er van te genieten.

Afvallen is keuzes maken en soms dus ook bewust de verkeerde keuze. Zolang het bewust is kan ik daar mee leven. Ik maak me meer druk om alle onbewust/ongewild verkeerde keuzes :D
pi_119339178
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kerst is voor mij 3 dagen die bol staan van de social events die draaien om eten. Wanneer ik zou willen zou ik er voor kunnen kiezen hier niet in mee te gaan, maar eigenlijk wil ik hier heel graag wel in meegaan. Het zijn 3 dagen waarop iedereen lekker de tijd neemt voor het in elkaar draaien van de meest heerlijke gerechten en waarin iedereen vervolgens heerijk de tijd neemt er van te genieten.

Afvallen is keuzes maken en soms dus ook bewust de verkeerde keuze. Zolang het bewust is kan ik daar mee leven. Ik maak me meer druk om alle onbewust/ongewild verkeerde keuzes :D
precies zo als ik er tegen over sta
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 18 november 2012 @ 13:35:26 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119340341
Als het bewust is, is het niet verkeerd imo.

Ik ben zeker wel van plan met mate te eten en toch ook wel wat keuzes te maken. Bijv niet de laat in de middag kaasjes etc of het stokbrood voor erbij, maar dan wel het verrukkelijke toetje bijvoorbeeld.
pi_119340621
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geïnspireerd door de slankheid that was:

[..]

die ik vorige week tegen het gedecimeerde lijf liep ben ik al een week heel lekker bezig en inmiddels wat veiliger uit de buurt van mijn no-go-zone. Vorig jaar zat ik de dag voor kerst op een nieuw all time low, waarna ik weer naar boven torpedeerde, maar goed laten we eerst maar weer eens mikken op een hoop er af voor kerst.
:o
Wees gerust, dat was alweer twee weken gelee en I so did not write that!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_119340674
Zo is mijn kerst trouwens ook, alleen dan meestal maar anderhalve dag. De andere helft doen we bij mensen die niet kunnen koken dus dat balanceert wel lekker :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_119340782
Ik ga zo wokken :@
Iemand tips voor in het wokrestaurant?
Twiddel
pi_119340958
Veel groenten pakken?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119340993
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
Veel groenten pakken?
Van die wokgroenten? En is zo'n sausje erg schadelijk, of gewoon wokken zonder saus? :)
Twiddel
  zondag 18 november 2012 @ 14:01:14 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119341059
quote:
7s.gif Op zondag 18 november 2012 13:52 schreef summer2bird het volgende:
Oewh,mijn specialiteit!
Vooraf; salade, wat rauwe vis, veel salade met fruit
Wok alle vis, kip, biefstuk met veel groente, heel veel groente, veel paksoi en tauge, dan wordt het wat wateriger dan loopt de meeste vetten en suikers er wat meer uit.
Na; fruit met een bytsje slagreamme

Ik O+ wokken

Als je soep wil dan kippensoep, de tomatensoep zit vol met suikers
Geen stokbrood met smeersels pakken
Zo min mogelijk uit de 'kant en klaar' bakken pakken, alle sauzen zijn vreselijk vet en suikerrijk.
Geen rijst, bami, patat, mihoen oid.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119342111
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Als het bewust is, is het niet verkeerd imo.

Ik ben zeker wel van plan met mate te eten en toch ook wel wat keuzes te maken. Bijv niet de laat in de middag kaasjes etc of het stokbrood voor erbij, maar dan wel het verrukkelijke toetje bijvoorbeeld.
I WANT IT AAAAAAAAAAAAAALL! I WAAAAAAAAANT IIIIIIIIIIIIIIT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLL!!! I WAAAAAAAAAAAAAAAAANT IIIIIIIIIIIIIIIIIIIT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALL!! AND I WANT IT THEN!!!!!

*O*
pi_119342217
quote:
7s.gif Op zondag 18 november 2012 13:52 schreef summer2bird het volgende:
Thuisblijven.
  zondag 18 november 2012 @ 16:15:03 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119346094
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

I WANT IT AAAAAAAAAAAAAALL! I WAAAAAAAAANT IIIIIIIIIIIIIIT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLL!!! I WAAAAAAAAAAAAAAAAANT IIIIIIIIIIIIIIIIIIIT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALL!! AND I WANT IT THEN!!!!!

*O*
Gote voordeel is wel dat als je spreekt over dat iedereen zijn best doet lekkere dingen te maken voor elkaar, dat dat dan over het algemeen geen baggervette dingen zijn.

Ik ga iig voorstellen dat wij koken voor mijn schoonouders, zo ontwijk ik iig de standaard gourmet. ;) :@
  zondag 18 november 2012 @ 19:33:15 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119353631
Mijn lieftallige is weer begonnen met het herlezen van zijn 'in 100 dagen op de cover van men's health' boek (don't ask :') ) en dat heeft mij geinspireerd om Beck's maar weer eens ter hand te nemen. Heb het een paar maanden druk gehad met mijn mindfulness training, nu die afgelopen is is het de hoogste tijd om me weer eens heel mindful met eten etc. bezig te gaan houden. ;)
pi_119354138
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 16:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gote voordeel is wel dat als je spreekt over dat iedereen zijn best doet lekkere dingen te maken voor elkaar, dat dat dan over het algemeen geen baggervette dingen zijn.

Ik ga iig voorstellen dat wij koken voor mijn schoonouders, zo ontwijk ik iig de standaard gourmet. ;) :@
Gourmet kan nog best aardig zijn hoor! Mager vlees, veel groentes, geen brood en vette sauzen, dan kom je al een heel eind *O*

Ikzelf zit nu op 9 kilo en kreeg gisteren keiveel complimentjes O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 18 november 2012 @ 19:53:51 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119354622
Ja, dat is ook wel zo, meestal ga ik dan wel vnml voor de kip, maar dan nog, ik bener sws geen fan van eerlijk gezegd. ;)

9 kilo! Echt super zeg! :Y
pi_119355769
Crosspostje uit Slank:

Er staat een reuze interessant stuk in de Trouw.
Dat mag ik natuurlijk niet knippen & plakken, maar wel een klein stukje citeren:
quote:
Ook qua verbranding en opslag zijn er individuele verschillen. Gemiddeld wordt tien procent van al het vet dat we eten meteen gebruikt. Maar de individuele variatie is groot: bij sommige mensen is dat vijf procent, bij anderen vijfendertig. Iemand uit de vijfprocentsgroep heeft dubbel pech. Het vet dat niet verbrand wordt, komt voor eventueel later gebruik terecht op diens buik of dijen, én hij heeft sneller weer honger want op korte termijn was er minder brandstof voorhanden.
Lees dat stuk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_119355979
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Gourmet kan nog best aardig zijn hoor! Mager vlees, veel groentes, geen brood en vette sauzen, dan kom je al een heel eind *O*

Min negen! ^O^
Ik lees hier niet altijd mee, van jou herinner ik me dat het in het begin niet echt lukte om af te vallen ook al deed je erg je best met goed eten. Dat heb je weten te veranderen dus? Wat goed! Was er een truuk die voor jou werkte of was het gewoon stug volhouden?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_119358862
Ik zit een beetje vast... qua gewicht
Ben uit balorigheid ook dit weekend niet op de weegschaal gegaan
morgen vroeg ga ik weer aquadingesen, hopelijk helpt dat want anders weet ik het even niet ;(

misschien veranderd mijn lichaam toch wel? want kleding zit wel anders
maar dat kan ook nog van de eerste kilo's komen misschien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119358903
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

leuk! en goed!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119359828
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2012 20:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Min negen! ^O^
Ik lees hier niet altijd mee, van jou herinner ik me dat het in het begin niet echt lukte om af te vallen ook al deed je erg je best met goed eten. Dat heb je weten te veranderen dus? Wat goed! Was er een truuk die voor jou werkte of was het gewoon stug volhouden?
ja, ik had er veel problemen mee. Bij de weight watchers gaan bleek voor mij de oplossing. Heel erg concreet en duidelijk, werkt voor mij als een tiet.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119360613
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 21:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, ik had er veel problemen mee. Bij de weight watchers gaan bleek voor mij de oplossing. Heel erg concreet en duidelijk, werkt voor mij als een tiet.
Ik vind toch het meest fascinerende aan afvallen/aankomen hoe het per persoon verschilt. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om hoeveel je binnenkrijgt versus hoeveel je verbrandt, maar hoe de beinvloeding daarvan zo uiteenlopend is, blijft intrigerend.

Fijn voor je dat je jouw werkende manier gevonden hebt :Y!
  maandag 19 november 2012 @ 08:34:51 #103
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119374136
Tjah, kerst... Ik kook zelf en hoef dan een keertje wat minder op de financiën te letten. Ik heb niet elke week geld om luxe te koken en dan kook ik wel gezond, maar wat minder bijzonder.

Ik ga me echt niet volvreten en ik kan heel goed bewuste keuzes maken, maar om nou als doel te hebben tijdens kerst af te vallen, dat is voor mij persoonlijk niet reëel. We zijn de drie dagen na kerst bovendien in Parijs en hoewel ik geen kaas enzo mag, sla ik een heerlijk glas wijn dan toch ook niet af.

Verder dit weekend goed bezig geweest, vanochtend alweer 600 gram onder m'n atl van eind vorige week (gisterochtend 800 gram overigens, maar op de winterfair was er niks fatsoenlijks lactosevrij's te krijgene n werden het frietjes).

Succes met de nieuwe week iig O+

Edit: Meteen maar even uitgerekend wat voor gewicht ik zou moeten hebben om een bmi van 25 te halen. Dat is nog 13,2 kilo. Valt me eerlijk gezegd reuze mee, was bang dat er weer 30 af moest ofzo... Heb m'n ticker erop aangepast, maar ik ga zo even een tweede maken, zodat ik deze gewoon kan laten zoals hij is.

Zo: Nieuwe gemaakt!

[ Bericht 9% gewijzigd door Tink89 op 19-11-2012 08:41:57 ]
  maandag 19 november 2012 @ 10:11:44 #104
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_119375766
Ik kom me hier ook maar aanmelden. Nu de borstvoeding bijna op het einde is, moet ik een poging doen om 20 kilo kwijt te raken. Ik ga dit doen door op mijn eten te letten en vanaf januari te gaan fitnessen.
Ik weeg nu 96 kilo en wil eerst maar eens naar de 75 kilo. Dat is met mijn 1.67 m nog iets te zwaar, maar iig en stuk beter.
Na de geboorte van mijn jongste ben ik al (incl zwangerschapskilo's) 20 kilo afgevallen. De eerste 10 kilo was makkelijk, nl kind + vocht, en die andere 10 kilo is eraf gegaan in het eerste jaar zonder iets bijzonders te doen.
Qua bewegen doe ik nu wandelen (met de kinderen) en ik fiets bijna elke dag naar mijn werk, 5 km enkele reis.

Mijn ticker mag in de OP

Mijn lijstje voor vandaag
O yoghurt met muesli en kop koffie
T 2 crackers met kipfilet en een beetje halvarine en een mandarijntje, kop koffie
L 3 meergranenboterhammen met smeerkaas 15+ en komkommer, kop koffie
T appel en mandarijn, flesje water met een beetje siroop
D stamppot zuurkool met spekjes en gehaktschnitzel
T kopje cappucino, 2 crackers met philadelphia

Nu maar eens poetsen en vanmiddag werken
  maandag 19 november 2012 @ 10:15:09 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119375842
Ik heb ze erbij gezet. Tink die van jou staat onder je andere. :) ^O^

En vlgs mij kunnen we wel de bezem eens flink door die lijst met linkjes halen, ik zal eens inventariseren, kunnen mensen hier een brul geven als hij moet blijven staan, zo niet kunnen ze eruit. :s)
(Uiteraard in overleg met de LIF Modjes, maar ik verveel me, of nou ja, heb geen zin om aan het werk te gaan. ;) )
  maandag 19 november 2012 @ 10:43:27 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119376485
Ik nomineer de volgende mensen om het lijstje met tikkers in de OP wat uit te dunnen:

j0ycie88 - heeft in aug voor het laatst in de dieetclub gepost
Cinnamongirl - heeft in aug voor het laatst in de dieetclub gepost
randommoron - heeft in april voor het laatsthier gepost
m@x - heeft voor eht laatst hier gepost in mrt
silmarwen - heeft in aug voor het laatst hier gepost
Incantrix - is zwanger, heeft heel lang geleden voor het laatst hier gepost
sweetdancegirl - heeft in jan voor het laatst gepost hier
computerfluisteraar - heeft iig sinds juli hier niet meer gepost (terugzoeken is een bitch in een volle posthistorie ;) )
deerntie - heeft sinds aug hier niet meer gepost
skjoe is niet te vinden als user, username zal wel niet kloppen, maar sws: wie???
selestha - niet meer geweest sinds jul/aug
lijnloos - niet meer geweest sinds maart
lonaa - iig niet meer geweest sinds juli
fruitshake_1901 - laatste post op FOK was april
LDG - username werkt niet
PhatBassBoom - laatste post was mei
rebubbled - laatste post was juni
poppetje88 - 2 forumposts in totaal, in de dieetclub, allebei in july

18 van de 33, da's meer dan de helft. :o
Voors? Tegens?
pi_119379128
Gewoon er uit gooien. Indien onterecht of ongewenst dan is het zo teruggezet toch?

*Ik ben er ook al eens uitgegooid in de afgelopen jaren in een periode van post- en lijninactiviteit
It was delicious.
  maandag 19 november 2012 @ 12:37:46 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119379842
Ja, op zich wel, maar ik ben geen LIF modje he. ;) Dan zou ik het eig. alleen mogen doen als ik de TS was van een nieuw topic. O-)
pi_119379965
Ik ben TS in dit topic nu ^^ en als ik zeg dat je m'n post best mag aanpassen... Helpt dat?
pi_119380006
Zo
net anderhalf uur gefietst om anderhalf uur te aquasporten

maar dat doe ik niet nog eens... met nat haar door de kou zo ver fietsen als je al kapot bent
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 19 november 2012 @ 12:43:12 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119380009
Ik heb het even gecheckt achter bij de LIF modjes, vind ik wel zo netjes. :)
Er is toch ook geen superhaast bij toch?
  maandag 19 november 2012 @ 12:52:38 #112
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119380320
Neuh, alle tijd... Laten we dan wel even oppassen dat we het wel echt doen. We hebben dit al eerder geroepen :P

Xx
  maandag 19 november 2012 @ 13:22:55 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119381353
Jeej! *O* Done! *O*
Mooi klein overzichtelijk lijstje zo. :Y Mss weer uit de spoiler halen? Ik vind het altijd zo leuk staan. :@
  maandag 19 november 2012 @ 13:24:33 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119381423
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Jeej! *O* Done! *O*
Mooi klein overzichtelijk lijstje zo. :Y Mss weer uit de spoiler halen? Ik vind het altijd zo leuk staan. :@
Ik ook, weg met die spoiler! Is ooit ingevoerd voor de mobiele gebruikers, geloof ik, maar nou is het lijstje weer wat korter :)
  maandag 19 november 2012 @ 13:27:38 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119381524
Done! *O* :s)
Ik twijfel of ik er niet ook eentje zal maken. En wat voor eentje dan... Vanaf mijn allerzwaarst? Of alleen van dit jaar. :')

Ah, what the hell... het is wat het is, waarom zou ik er geheimzinnig over doen.

Ik vind het toch altijd weer heftig als ik mijn begingewicht neer gooi. :@ ;)
Dit was 6 weken na de bevalling van mijn oudste, 18 feb 2008.

[ Bericht 19% gewijzigd door BE op 19-11-2012 13:37:05 ]
  maandag 19 november 2012 @ 13:33:39 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119381759
Oh crap... ik heb niet onthouden hoe ik hem kan aanpassen... -O-
  maandag 19 november 2012 @ 13:40:07 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_119381997
Be, zonder lengte zegt het nog niet alles ;)
disclaimer
  maandag 19 november 2012 @ 13:40:45 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_119382018
Ik ben skjoe trouwens... Sq...
disclaimer
  maandag 19 november 2012 @ 13:44:45 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119382135
Ja, die hint kreeg ik al via PM. :') Solly! En ik ga mijn lengte er even bij zetten. :)
  maandag 19 november 2012 @ 13:45:03 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_119382145
Ldg was littledrummergirl
disclaimer
  maandag 19 november 2012 @ 13:45:37 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119382161
Ja, dat kwartje viel net ook, maar die hebben we hier ook al in geen tijden meer gezien dacht ik dus die heb ik ook weggehaald. :@
  maandag 19 november 2012 @ 13:47:08 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_119382211
Ja, no problem. Vraag me wel altijd af hoe het nu gaat met zij die ons verlieten :')
disclaimer
  maandag 19 november 2012 @ 13:47:15 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119382218
Zo, lengte krijg ik er niet in, BMI wel. Nog een klein tikkie en dan zit ik ook onder die 30. Ik ben net zo lang als Tink, dus zij is mijn voorbeeld. :Y :)
  maandag 19 november 2012 @ 13:47:40 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_119382241
Mijn tikker klopt ook niet echt meer sinds ik stopte met roken :')
disclaimer
  maandag 19 november 2012 @ 13:48:46 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119382272
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, no problem. Vraag me wel altijd af hoe het nu gaat met zij die ons verlieten :')
Ik weet van Incantrix dat ze zwanger is, dus die zal wel even niet met haar lijn bezig zijn. ;)
m@x is nog steeds een slanke den, die heeft alles er nog steeds afgehouden _O_ Sil heeft zich onlangs ook weer in OUD (wachten op) gemeld dus die zal ook wel niet enorm bezig zijn met afvallen.

En verder weet ik het oo niet eigenlijk
  maandag 19 november 2012 @ 15:21:52 #126
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119385743
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, lengte krijg ik er niet in, BMI wel. Nog een klein tikkie en dan zit ik ook onder die 30. Ik ben net zo lang als Tink, dus zij is mijn voorbeeld. :Y :)
:@

En ik heb het nagemeten afgelopen weekend, ik ben 1,725. Heb maar heel ambitieus mijn nieuwe doel op een gezond gewicht gezet, dat vind ik stiekem een beetje eng en wellicht wat irreëel, maar dat zie ik dan vanzelf wel...
  maandag 19 november 2012 @ 15:23:14 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119385798
Ik heb ook geen idee hoe reeel 72 is, maar dan zou ik op -50 zitten wat ik dan wel weer heel stoer zou vinden, en daarnaast, waarom ook niet? Waarom zou ik ergens een keer moeten stoppen als 72 op zich een prima gewicht is bij 1m72. Dus ik blijf mezelf gewoon kietelen met dit doel. ;)
  maandag 19 november 2012 @ 15:24:38 #128
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119385865
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ook geen idee hoe reeel 72 is, maar dan zou ik op -50 zitten wat ik dan wel weer heel stoer zou vinden, en daarnaast, waarom ook niet? Waarom zou ik ergens een keer moeten stoppen als 72 op zich een prima gewicht is bij 1m72. Dus ik blijf mezelf gewoon kietelen met dit doel. ;)
Mooi, mag jij mijn voorbeeld zijn :)

En over de tickers he: Een heleboel tickers lijken nog nooit aangepast te zijn... Kunnen we niet even inventariseren welke nog up-to-date zijn? Volgende topic het grote ticker-update topic noemen ofzo?
  maandag 19 november 2012 @ 15:27:30 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119385984
Oh, dat vind ik ook een goeie. :Y Ik heb alleen gekeken naar wie nog mee postten, maar we kunnen ook wel een oproepje doen aan mensen dat ze hun tickers moeten updaten.

Hoewel ik me ook kan voorstelen dat je, bij een stuitertje omhoog, even niet wil updaten. ;) :D
  maandag 19 november 2012 @ 15:30:17 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_119386109
Ik weeg inmiddels weer 89.9 en pronk daar liever niet mee. Heb er vrijdag zelfs om zitten huilen :')
disclaimer
  maandag 19 november 2012 @ 15:34:59 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119386341
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weeg inmiddels weer 89.9 en pronk daar liever niet mee. Heb er vrijdag zelfs om zitten huilen :')
Nee, dat snap ik, maar sommige staan op begingewicht en ik vraag me af of die uberhaupt ooit aangepast zijn...

Overigens mag huilen best, maar nu gewoon een schop onder je kont en door he lieverd? Gaan met die banaan! *en andere vreselijke cliche's, het is tijd om naar huis te gaan*

Xx
  maandag 19 november 2012 @ 15:39:15 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_119386544
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik, maar sommige staan op begingewicht en ik vraag me af of die uberhaupt ooit aangepast zijn...

Overigens mag huilen best, maar nu gewoon een schop onder je kont en door he lieverd? Gaan met die banaan! *en andere vreselijke cliche's, het is tijd om naar huis te gaan*

Xx
Oh ja, ik ben nuchter genoeg om te weten dat ik het maar aan 1 ding te danken heb en da's mijn eigen slappe houding :')
Dus zeker, het is gedaan met de vreet- en zuippret.
Hoewel dat niet meer op tijd gaat zijn voor de eerste trouwjurkensessie, maar dan moet ik maar gewoon even door mijn vetjes heen kijken :')
disclaimer
  dinsdag 20 november 2012 @ 07:59:52 #133
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119415908
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh ja, ik ben nuchter genoeg om te weten dat ik het maar aan 1 ding te danken heb en da's mijn eigen slappe houding :')
Dus zeker, het is gedaan met de vreet- en zuippret.
Hoewel dat niet meer op tijd gaat zijn voor de eerste trouwjurkensessie, maar dan moet ik maar gewoon even door mijn vetjes heen kijken :')
Ik zei laatst al tegen vriendjelief dat ik nu dun ben en dat ik wel ga blijven, maar voor de zekerheid moesttie misschien toch maar op gaan schieten met me ten huwelijk vragen... Kwam er een speech over dat ik vertrouwen in mezelf moet hebben en dat ik alleen nog dikker word als ik dat wil of als ik zwanger raak. Zo lief :D
  dinsdag 20 november 2012 @ 08:03:42 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_119415957
Lief of angst? :D :P :')
disclaimer
pi_119415985
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg. Oi. Hou eens op met vreten gij! En bier! VOORAL BIER!
  dinsdag 20 november 2012 @ 08:17:02 #136
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_119416106
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
72 bij 1.72 is gewoon een prima gewicht ;) Dat is voor mij al erg lang geleden, daarom wil ik voor nu "gewoon" terug naar mijn gewicht voor mijn zwangerschap en nog 3 eraf ;)
Maar ben er niet zo heel erg mee bezig op het moment. Helpt ook niet mee dat ik al 1,5 week verkouden ben en flink hoesten (straks naar huisarts), dus heb ook al even niet gesport.
Goede nieuws is wel, wat eraf is, is er nog af :)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 20 november 2012 @ 08:20:05 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_119416124
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 08:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zeg. Oi. Hou eens op met vreten gij! En bier! VOORAL BIER!
ja phoebe :@

Vanmorgen was het alweer 88.0 :')
disclaimer
  dinsdag 20 november 2012 @ 08:59:10 #138
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_119416504
De eerste kilo is er al weer af!
Het ging gisteren ook goed, netjes aan mijn lijstje gehouden. Zit nu ook alweer aan een bak yoghurt met muesli dus ik zie wel wat de dag brengt. Vanmiddag lekker bruine bonensoep maken voor vanavond.

O yoghurt met muesl, kop groene thee
T appel en mandarijn
L 3 sneetjes bruinbrood met kipfilet en ei
T 2 crackers met philadelphia
D bruine bonensoep met een paar stukjes stokbrood
T 2 crackers met smeerkaas 15+ en een mandarijn
  dinsdag 20 november 2012 @ 09:16:41 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119416764
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 08:59 schreef Sugarsnap het volgende:
O yoghurt met muesl, kop groene thee
T appel en mandarijn
L 3 sneetjes bruinbrood met kipfilet en ei
T 2 crackers met philadelphia
D bruine bonensoep met een paar stukjes stokbrood
T 2 crackers met smeerkaas 15+ en een mandarijn
Probeer anders eens bij je fruit iets met eiwitten te nemen (wat yoghurt of kwark ofzo), op die manier stijgt je bloedsuikerspiegel wat minder snel (in fruit zitten veel suikers) en heb je minder snel weer trek.

Wel goed van het ei op je brood! Wat voor brood eet je? Bruin of volkoren? In gewoon bruin zit niks bijzonders, in volkoren zitten wel echt extra vezels enzo. Hetzelfde geld voor je crackers: neem de volkorenvariant. Bolletje heeft twee smaken met 100% volkorenmeel bijvoorbeeld. Zit je wat langer vol en extra vezels zijn altijd goed :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 09:32:21 #140
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_119417005
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Probeer anders eens bij je fruit iets met eiwitten te nemen (wat yoghurt of kwark ofzo), op die manier stijgt je bloedsuikerspiegel wat minder snel (in fruit zitten veel suikers) en heb je minder snel weer trek.

Wel goed van het ei op je brood! Wat voor brood eet je? Bruin of volkoren? In gewoon bruin zit niks bijzonders, in volkoren zitten wel echt extra vezels enzo. Hetzelfde geld voor je crackers: neem de volkorenvariant. Bolletje heeft twee smaken met 100% volkorenmeel bijvoorbeeld. Zit je wat langer vol en extra vezels zijn altijd goed :)
Dit keer is het gewoon bruinbrood, lag nog in de vriezer. Straks de kindjes mee naar buiten slepen om lekker vers grof volkoren op te halen. Qua crackers heb ik nu een budget cracotte variant, maar ik merk dat deze weinig doen.
Fruit eet ik met de kinderen mee, vandaar zonder iets extra's. Maar de lunch zit daar niet lang na, dus echt honger krijg ik dan niet.
  dinsdag 20 november 2012 @ 09:38:25 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119417112
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 08:17 schreef Susie het volgende:

[..]

72 bij 1.72 is gewoon een prima gewicht ;) Dat is voor mij al erg lang geleden, daarom wil ik voor nu "gewoon" terug naar mijn gewicht voor mijn zwangerschap en nog 3 eraf ;)
Maar ben er niet zo heel erg mee bezig op het moment. Helpt ook niet mee dat ik al 1,5 week verkouden ben en flink hoesten (straks naar huisarts), dus heb ook al even niet gesport.
Goede nieuws is wel, wat eraf is, is er nog af :)
^O^
Ik zit nu al 18 kilo onder het gewicht waarop ik mijn eerste zwangerschap begon. ;)
Mijn eerste doel is terug naar wat ik woog toen ik F leerde kennen. Dat is nog 6kg. Eitje toch? :')

En ik heb mezelf in mijn hoofd gehaald dat nu ik de 5km onder de knie heb, dat ik nu voor de 10km ga. :o
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:52:46 #142
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_119418596
ohh! wat gaan jullie allemaal weer goed! ( ook gij SQ.. :* )

ik krijg er zelf helemaal motivatie van..

ik zit alleen een beetje in dubio :
het eet schema hier is :
7:15 ontbijt - meestal havermout pap O+
9:00 ontbijt 2 - meestal yoghurt met bbanaan en een plakje Ontbijkoek
12:00 lunch
15:00 koffiepauze - hier moet ik mezelf iedere keer dwingen om fruit te eten ipv een koek
19:30 avondeten

die tijden valt niet veel aan te veranderen.. maar nu is de vraag:
voor lunch EN avond eten kan ik warm eten.. ik wil graag 1 van de 2 maaltijden warm eten en 1 van de 2 maaltijden "gewoon"salade met een stukje vlees. welke maaltijd kan ik nou het beste wanneer eten?

het eten is hier gewoon te lekker :@

tnx!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:54:37 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_119418649
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 08:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja phoebe :@

Vanmorgen was het alweer 88.0 :')
De magische 88 _O_

Ik kom er niet onder. Maar dat kan komen door Thuisbezorgd. :'( Weer wat meer runkeeperen ook nu werk weer wat rustiger is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:55:17 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_119418660
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:54 schreef eleusis het volgende:

[..]

De magische 88 _O_

Ik kom er niet onder. Maar dat kan komen door Thuisbezorgd. :'( Weer wat meer runkeeperen ook nu werk weer wat rustiger is.
half augustus was het 81.5 :') _O-
disclaimer
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:56:16 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_119418676
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:52 schreef Barreltje het volgende:
ohh! wat gaan jullie allemaal weer goed! ( ook gij SQ.. :* )

ik krijg er zelf helemaal motivatie van..

ik zit alleen een beetje in dubio :
het eet schema hier is :
7:15 ontbijt - meestal havermout pap O+
9:00 ontbijt 2 - meestal yoghurt met bbanaan en een plakje Ontbijkoek
12:00 lunch
15:00 koffiepauze - hier moet ik mezelf iedere keer dwingen om fruit te eten ipv een koek
19:30 avondeten

die tijden valt niet veel aan te veranderen.. maar nu is de vraag:
voor lunch EN avond eten kan ik warm eten.. ik wil graag 1 van de 2 maaltijden warm eten en 1 van de 2 maaltijden "gewoon"salade met een stukje vlees. welke maaltijd kan ik nou het beste wanneer eten?

het eten is hier gewoon te lekker :@

tnx!
ik pak altijd de avondmaaltijd als ik nog moet werken - ik krijg nu eenmaal een afterdinnerdip van warm eten :')
disclaimer
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:57:05 #146
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_119418704
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh! Damn! Maar augustus was ook wel een wonderlijk goede maand met al dat fietsen en lopen. Hoe doen mensen dat in de winter?!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:58:52 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_119418743
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:57 schreef eleusis het volgende:

[..]

Oh! Damn! Maar augustus was ook wel een wonderlijk goede maand met al dat fietsen en lopen. Hoe doen mensen dat in de winter?!
Gewoon gaan, warme jas aan en muts op!
Augustus was ook wel extreem, die 81.5 is ook maar 1 keer geweest, ik denk dat 83 een realistischer beeld geeft. Dan nog scheelt het 5 kilo en die moeten gvd weg :(
disclaimer
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:11:40 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119420959
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik pak altijd de avondmaaltijd als ik nog moet werken - ik krijg nu eenmaal een afterdinnerdip van warm eten :')
Ik ook, zelfs als ik gewoon eet, ben ik daarna altijd even soezelig. Neem gewoon een salade als lunch. Gekookt eitje erdoor, heb je meteen weer eiwitten binnen :)
pi_119422781
quote:

[..]

:* Dat is altijd klote. Maar ik weet dat je het kunt! *O*
Ik was in april 89.5 en schommel nu tussen de 92 en 90, ook beetje balen. Vooral omdat er nog zeker 10kg af moet. En bijna elke dag begin in weer vol goede moed, alleen verdwijnt de moed zo snel weer. :@ :')
Crashing might hurt your health.
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:14:10 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_119422902
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:10 schreef helicopter het volgende:

[..]

Ik was in april 89.5 en schommel nu tussen de 92 en 90, ook beetje balen. Vooral omdat er nog zeker 10kg af moet. En bijna elke dag begin in weer vol goede moed, alleen verdwijnt de moed zo snel weer. :@ :')
Ook jij kan het!
En wat mijn grootste probleem is - ik ben extreem zwart/wit. Of ik eet niks, of ik eet alles.
Daarom post ik dus ook zelden lijstjes hier :')
En nu dus een te lange periode achter de rug van ALLES eten.
disclaimer
pi_119437823
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:54 schreef eleusis het volgende:

[..]

De magische 88 _O_

Ik hebme echt een halve minuut af zitten vragen hoe run-kee-peren zouden smaken :')
pi_119437908
quote:

[..]

Ge het ze dr zelf aangevroten en nu ga je ze dr gewoon weer zelf afwerken. It's not how you fall SQ... Get the fuck up.
pi_119438052
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:10 schreef helicopter het volgende:
Zullen we een clubje beginnen? Samen met SQ! Het 'rond de 90' clubje _O-
Ik ga daar ook steeds weer naar toe, soort magnetisme.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 november 2012 @ 19:37:29 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_119438098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik hebme echt een halve minuut af zitten vragen hoe run-kee-peren zouden smaken :')
Whehe :P

Is het heel erg dat ik een gezond BMI helemaal geen gezond streven vind? Voor mezelf dan hè...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_119438151
Ik blijf momenteel maar tussen die 77,5 en 77,8 hangen.. Kom er niet vanaf en dat frustreert me enorm...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_119438211
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Whehe :P

Is het heel erg dat ik een gezond BMI helemaal geen gezond streven vind? Voor mezelf dan hè...
"They're more like guidelines anyways.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')