SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Oké, dan zijn we wel geen vrienden hé!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb geen fok vrienden XD
ik dacht dat je het over real life had sjappiequote:Op donderdag 8 november 2012 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké, dan zijn we wel gene vrienden hé!
Sorry kon geen foto vinden van je moeder. Dan maar een anderequote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry kon geen foto vinden van je moeder. Dan maar een andere
Mijn moeder is geen slet, daar is ze te lelijk voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry kon geen foto vinden van je moeder. Dan maar een andere
Ik ben blond, kom haten dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
die vorige chick in de OP was lekkerder, ben niet zo'n fan van blond
En hebben de genen hun werk gedaan?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn moeder is geen slet, daar is ze te lelijk voor.
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En hebben de genen hun werk gedaan?
ben jij een chick danquote:
hij heeft de genen van zijn vader, die is nog veel lelijkerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En hebben de genen hun werk gedaan?
Nee,gewoon nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
http://m.youtube.com/#/watch?v=Guc5Bv-jq7o
Yeah, ik ken het.
Gaan jullie ook leren? Vormen we een dance crew :S
Is goed, ik zoek al tijden een crew.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Yeah, ik ken het.
Net zoiets als Marokkanen in Nederland.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
Dat AppelCake nog steeds niet weggaat als alle mensen hem niet mogen van deze SC
je moet mij eens zien dansen, ik denk dat je de komende 20 minuten niet meer stopt met over de grond heen rollen van het lachenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Yeah, ik ken het.
Oké, is goed, je krijgt een uur om dit te leren. Ik wacht.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Is goed, ik zoek al tijden een crew.
Behalve OV toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Net zoiets als Marokkanen in Nederland.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Net zoiets als Marokkanen in Nederland.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef Taexon het volgende:
Blond haar + blauwe ogen heeft bij mij altijd een streepje voor
Half uur is genoeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, is goed, je krijgt een uur om dit te leren. Ik wacht.
Uiteraard, OV is lief.quote:
Oké, over half uur verwacht ik een filmpje waarop je dit danst.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Half uur is genoeg.
[..]
Uiteraard, OV is lief.
Niemand zei iets over een filmpje. Ik denk dat je lang kan wachten.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, over half uur verwacht ik een filmpje waarop je dit danst.
typisch hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef Taexon het volgende:
Cammen dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Niemand zei iets over een filmpje. Ik denk dat je lang kan wachten.
Blond haar en groene ogen vind ik pas mooi.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef Taexon het volgende:
zoute drop is lekkerquote:
Want?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Anders ben je een kloon van iemand.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef Taexon het volgende:
okquote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dikzak, je kan gewoon niet dansen.
OV is geen Marokkaanquote:
eet smakelijk, wat ga je eten?quote:
I know. Weet je nog?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem heb ik zelf ook blond haar en blauwe ogen...
je kan die 24 CM nooit gebruiken als je alleen je rotkop kan zien tijdens het uitgaanquote:
Daarom gewoon betaalde seks.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan die 24 CM nooit gebruiken als je uitgaat en het enigste wat vrouwen van je zien die rotkop is
betalen voor seks.... zou liever geen seks hebben in dat gevalquote:
Jij bent nog maagd dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
betalen voor seks.... zou liever geen seks hebben in dat geval
waarop baseer jij datquote:
blijkbaar niet héquote:
Eetsquote:Op donderdag 8 november 2012 17:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
tevens eten
Doe dat, maar nu we het er toch over hebben... Stop je hem weleens in een opgerolde pannenkoek?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
sorry dames, ik hou me al in
eet smakelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 17:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
tevens eten
nog nooit geprobeerd, en ben ik ook niet van planquote:Op donderdag 8 november 2012 17:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Doe dat, maar nu we het er toch over hebben... Stop je hem weleens in een opgerolde pannenkoek?
Ik geloof je.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nog nooit geprobeerd, en ben ik ook niet van plan
is best wel een simpele oplossing voor ...... gewoon niet kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:31 schreef Taexon het volgende:
Friends kijken is best irritand... JOEY JOEY JOEY JOEY JOEY
Hoor me naam al te vaak op een dag
ja hoor kereltje maak je maar geen zorgenquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja hoor kereltje maak je maar geen zorgen
daar heb je best een goed puntquote:Op donderdag 8 november 2012 17:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jongetjes wel, maar jij hebt Miley Cirus als UI.
Miley is mijn bitch, laat haar met rust.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jongetjes wel, maar jij hebt Miley Cirus als UI.
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake moet je nog uit de kast komen?
miley heeft meer testosteron dan jijquote:Op donderdag 8 november 2012 17:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Miley is mijn bitch, laat haar met rust.
hij geeft ze niet aan jouquote:Op donderdag 8 november 2012 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,maar ik vroeg dat om die irritante kusjes steeds
Jij krijgt er dan wel geen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,maar ik vroeg dat om die irritante kusjes steeds
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hij geeft ze niet aan jou
Miley had zowat je moeder vader kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Miley is mijn bitch, laat haar met rust.
Ze is maar 5 jaar ouder ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Miley had zowat je moeder vader kunnen zijn.
ze is 20 >_<quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Miley had zowat je moeder vader kunnen zijn.
ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb echt medelijden met AppelCake zijn broertje
Hij vindt Selena goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb echt medelijden met AppelCake zijn broertje
Zijn er mensen die je niet irritant vinden danquote:Op donderdag 8 november 2012 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sorry, ik ben te jong en te irritant voor jou.
wel knap dat je dat zelf inziet hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sorry, ik ben te jong en te irritant voor jou.
Als ik zijn vader was had ik hem laten adopteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zijn er mensen die je niet irritant vinden dan?
Gaygay.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zijn er mensen die je niet irritant vinden dan?
Weet ik al lang.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wel knap dat je dat zelf inziet hoor
mijn complimenten![]()
adopteren? jij bent liefquote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik zijn vader was had ik hem laten adopteren.
Dus je liet hem nog wel geboren worden... gevalletje abortus hierquote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik zijn vader was had ik hem laten adopteren.
Ja maar dan weet je niet of ie irritant is.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dus je liet hem nog wel geboren worden... gevalletje abortus hier
Ssstquote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je niet of ie irritant is.
Eigenlijk was ik bijna een miskraam.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dus je liet hem nog wel geboren worden... gevalletje abortus hier
je zet gewoon een smiley bij een post waarin je zegt dat je bijna een miskraam was.....quote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik bijna een miskraam.
Jammer dat het niet helemaal was.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik ben het niet, dus tijd voor een feestje!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je zet gewoon een smiley bij een post waarin je zegt dat je bijna een miskraam was.....
ja jij bent echt helemaal waus
Ben ook een ziekenhuis kindquote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Navelstreng zat om mijn nek jwz.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jammer dat het niet helemaal was.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef Taexon het volgende:
Probeerde je toen jezelf al op te hangen XD?
nee geintje die is wel heel flauw
Mijn moeder heeft nog steeds haat op me dat ik persee naar het ziekenhuis moestquote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik ben lekker thuis geboren.
maar wel best grappigquote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef Taexon het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef Taexon het volgende:
Idd,, Bro-fist apple <3<3 jwzzzzzquote:Op donderdag 8 november 2012 17:53 schreef Ro-ald het volgende:
Oke laten we nu maar weer stoppen om gemeen tegen AppelCake te doen
wow roald dat komt uit jou mondquote:Op donderdag 8 november 2012 17:53 schreef Ro-ald het volgende:
Oke laten we nu maar weer stoppen om gemeen tegen AppelCake te doen
Ik ben groter dan Ro-ald.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:53 schreef Snowbells het volgende:
Appel is in het echt een klein, rustig jongentje die op een forum aandacht wil krijgen.
ik denk dat je helemaal gelijk hebt snowquote:Op donderdag 8 november 2012 17:53 schreef Snowbells het volgende:
Appel is in het echt een klein, rustig jongentje die op een forum aandacht wil krijgen.
Die jongen kan er ook niets aan doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wow roald dat komt uit jou mond
oja je was groter dan ikquote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben groter dan Ro-ald.
of juist 2 cm kleiner...
Autisme is een bitch, jwz.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die jongen kan er ook niets aan doen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
oja je was groter dan ik
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga zo een KLB topic maken over Eddie Zoey
quote:
Eens Eddie Zoeyquote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
En terecht.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
je hebt mijn zegen, wat een irritante ventquote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
Hij is een vieze aanrander, zit aan elke vrouw (en man) en roept dingen zoals 'span die borstspieren maar aan!!!!' en gaat droogneuken met Rita's en Ingrid op de grondquote:
vreet je nog steeds op daar nie vanquote:
Maar dat programma Take me out is wel baasquote:Op donderdag 8 november 2012 17:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is een vieze aanrander, zit aan elke vrouw (en man) en roept dingen zoals 'span die borstspieren maar aan!!!!' en gaat droogneuken met Rita's en Ingrid op de grond.
Ik snap er geen kut van.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vreet je nog steeds op daar nie van
waar heb jij het nou weer overquote:
Over een tekst die apple misschien wel snaptquote:Op donderdag 8 november 2012 17:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over
Geef mij maar weer een herderquote:Op donderdag 8 november 2012 17:58 schreef AppelCake het volgende:
Ik krijg misschien een dalmatiër!
[ afbeelding ]
ja maar daar snap ik dus weer geen bal van, wat bedoel je met prikken danquote:Op donderdag 8 november 2012 17:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Over een tekst die apple misschien wel snapt
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:58 schreef AppelCake het volgende:
Ik krijg misschien een dalmatiër!
[ afbeelding ]
keek even naar je naam en dacht terug aan de filmquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja maar daar snap ik dus weer geen bal van, wat bedoel je met prikken dan
Waar.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:08 schreef Trollscience het volgende:
twitter:GabriellaVA_ twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 02:09:11Me moeder he (1/2) =s [ afbeelding ] reageer retweet
Ik ben er weer.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waar is iedereen er is geen bal te beleven hier
heeeey appel, wat heb je gegetenquote:
Pizza, en nu heb ik buikpijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heeeey appel, wat heb je gegeten
stop maar helemaal met etenquote:
ik schaaltje yoghurt met musliquote:
Lukt niet.quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik schaaltje yoghurt met musli
jij bent een ecto, jij moet gewoon lekker pizza blijven eten. ik begin dik te worden door teveel eten i.v.m mijn fanatieke fitness levensstijlquote:
Ik wil van mijn laagje vet af.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent een ecto, jij moet gewoon lekker pizza blijven eten. ik begin dik te worden door teveel eten i.v.m mijn fanatieke fitness levensstijl
vriend met jou gewicht heb je niet eens vet gok ik . tenzij je met jou 65 kilo ofzo gewoon 0% spiermassa hebt dan heb je wel wat vetquote:Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil van mijn laagje vet af.
Er kan nog wel 10 kilo vanaf hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vriend met jou gewicht heb je niet eens vet gok ik . tenzij je met jou 65 kilo ofzo gewoon 0% spiermassa hebt dan heb je wel wat vet
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil van mijn laagje vet af.
ik wil op een of andere manier echt een pic van jou volgens mij ben je echt ziek dun XDquote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er kan nog wel 10 kilo vanaf hoor.
Er staat een foto van mijn buik in zo'n buikentopic.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[..]
ik wil op een of andere manier echt een pic van jou volgens mij ben je echt ziek dun XD
wat heb ik nou aan je buik XD, anyway ik ga echt niet zoeken zo graag wil het nou ook weer nietquote:Op donderdag 8 november 2012 18:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er staat een foto van mijn buik in zo'n buikentopic.
zoek maar.
veel plezierquote:
linkquote:Op donderdag 8 november 2012 18:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er staat een foto van mijn buik in zo'n buikentopic.
zoek maar.
eet smakelijk, ik ga vanavond weer aan de pistache notenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:38 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hee
Er ligt hier een halve kilo doppinda's voor me. En die gaan op, jwt.
well that was randomquote:
nice, walnoten krijg ik altijd het makkelijkst wegquote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
eet smakelijk, ik ga vanavond weer aan de pistache noten
ik lust geen walnotenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef Bendoe het volgende:
[..]
nice, walnoten krijg ik altijd het makkelijkst weg
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=779 even voor jouquote:Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef Bendoe het volgende:
[..]
nice, walnoten krijg ik altijd het makkelijkst weg
heeeeey AJ welkom trugquote:Op donderdag 8 november 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
PETER, reageer snel op je vriendin.
Lesbisch meisje denk dat ik op haar val
Zij.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
PETER, reageer snel op je vriendin.
Lesbisch meisje denk dat ik op haar val
Ben er ook mee bezigquote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
doe gewoon wat ik doe ga lekker bulken, je komt wel wat in vet aan maar ook aardig hard in spiermassa als je een goed trainingschema hebt.
in spieren aankomen is moeilijk dan in vet afvallen en als je zomaar 10 kilo afvalt verlies je ook behoorlijk wat spiermassa
thanks!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=779 even voor jou
Maar jij bent mijn zus.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Als ik jouw vader was, zou ik 24/7 boos zijn. Just saying.
Omdat ik een 2 heb voor Wiskunde.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je nutteloze kutmededelingen zijn nog nuttelozer als je ze niet eens toelicht
dat weet je nu toch wel AJ, ben 12quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja precies, verklaart waarom ik soms zo chaggi ben laatst tijd.
Oh wat schattig.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat weet je nu toch wel AJ, ben 12
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja precies, verklaart waarom ik soms zo chaggi ben laatst tijd.
Je was toch 16?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat weet je nu toch wel AJ, ben 12
nee dat was gelogen ben 12quote:
Hihi, je bent een brugklasser.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee dat was gelogen ben 12
Denken dat ik familie op FB hebquote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu ga ik je ontvrienden op Facebook.
Link.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik familie op FB heb
Dan zien ze toch mijn naaktfoto's
ffs ben wel 16 >_< heb dat al 100 keer gezegd ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hihi, je bent een brugklasser.
ja das wel heel triestquote:
Wil je iets kwijt op DM?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik familie op FB heb
Dan zien ze toch mijn naaktfoto's
-______________-quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ffs ben wel 16 >_< heb dat al 100 keer gezegd ofzo.
O.oquote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ffs ben wel 16 >_< heb dat al 100 keer gezegd ofzo.
heb jij wel eens klappen gekregen?quote:
wat erg hé ik ben gewoon 16 >_<quote:
Ik heb een keer ruzie gehad, maar het was meer rollen over de grond en elkaar proberen te slaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb jij wel eens klappen gekregen?
verbaast me dat je niet een keer of 50 in elkaar gemept bent. bij mij op school worden zulke bijdehante mensen best vaak geslagenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb een keer ruzie gehad, maar het was meer rollen over de grond en elkaar proberen te slaan.
Vmbo-scholen zijn een bitch.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
verbaast me dat je niet een keer of 50 in elkaar gemept bent. bij mij op school worden zulke bijdehante mensen best vaak geslagen
Mag ik een foto van je zien?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat erg hé ik ben gewoon 16 >_<
HJB.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb foto's van A-J in dm 50 euro per foto.
Ik hou het niet lang meer vol aan mijn punten te zien.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wow jij doet hoger? nu ben je wel cool man
surequote:
Hihi, flaporen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
sure![]()
[ afbeelding ] kep wel beetje babyface op deze foto, maar valt normaal wel mee
Nou ik ga je opzoeken en in elkaar slaanquote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
sure![]()
Geen resultaten op google...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou ik ga je opzoeken en in elkaar slaan
In zijn fobo.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voordat je commentaar geeft verwachten we eerst een foto van jou
Ov, zie mij hosselen dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
sure![]()
Ik heb alleen oude.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voordat je commentaar geeft verwachten we eerst een foto van jou
tuurlijk kneus zo dom ben ik nou ook weer nietquote:
Niet liegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tuurlijk kneus zo dom ben ik nou ook weer niet
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tuurlijk kneus zo dom ben ik nou ook weer niet
je hebt een foto van mij gekregen, me niet gehosseld XDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |