okquote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dikzak, je kan gewoon niet dansen.
OV is geen Marokkaanquote:
eet smakelijk, wat ga je eten?quote:
I know. Weet je nog?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem heb ik zelf ook blond haar en blauwe ogen...
je kan die 24 CM nooit gebruiken als je alleen je rotkop kan zien tijdens het uitgaanquote:
Daarom gewoon betaalde seks.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan die 24 CM nooit gebruiken als je uitgaat en het enigste wat vrouwen van je zien die rotkop is
betalen voor seks.... zou liever geen seks hebben in dat gevalquote:
Jij bent nog maagd dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
betalen voor seks.... zou liever geen seks hebben in dat geval
waarop baseer jij datquote:
blijkbaar niet héquote:
Eetsquote:Op donderdag 8 november 2012 17:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
tevens eten
Doe dat, maar nu we het er toch over hebben... Stop je hem weleens in een opgerolde pannenkoek?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
sorry dames, ik hou me al in
eet smakelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 17:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
tevens eten
nog nooit geprobeerd, en ben ik ook niet van planquote:Op donderdag 8 november 2012 17:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Doe dat, maar nu we het er toch over hebben... Stop je hem weleens in een opgerolde pannenkoek?
Ik geloof je.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nog nooit geprobeerd, en ben ik ook niet van plan
is best wel een simpele oplossing voor ...... gewoon niet kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:31 schreef Taexon het volgende:
Friends kijken is best irritand... JOEY JOEY JOEY JOEY JOEY
Hoor me naam al te vaak op een dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |