Idd,, Bro-fist apple <3<3 jwzzzzzquote:Op donderdag 8 november 2012 17:53 schreef Ro-ald het volgende:
Oke laten we nu maar weer stoppen om gemeen tegen AppelCake te doen
wow roald dat komt uit jou mondquote:Op donderdag 8 november 2012 17:53 schreef Ro-ald het volgende:
Oke laten we nu maar weer stoppen om gemeen tegen AppelCake te doen
Ik ben groter dan Ro-ald.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:53 schreef Snowbells het volgende:
Appel is in het echt een klein, rustig jongentje die op een forum aandacht wil krijgen.
ik denk dat je helemaal gelijk hebt snowquote:Op donderdag 8 november 2012 17:53 schreef Snowbells het volgende:
Appel is in het echt een klein, rustig jongentje die op een forum aandacht wil krijgen.
Die jongen kan er ook niets aan doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wow roald dat komt uit jou mond
oja je was groter dan ikquote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben groter dan Ro-ald.
of juist 2 cm kleiner...
Autisme is een bitch, jwz.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die jongen kan er ook niets aan doen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
oja je was groter dan ik
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga zo een KLB topic maken over Eddie Zoey
quote:
Eens Eddie Zoeyquote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
En terecht.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
je hebt mijn zegen, wat een irritante ventquote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
Hij is een vieze aanrander, zit aan elke vrouw (en man) en roept dingen zoals 'span die borstspieren maar aan!!!!' en gaat droogneuken met Rita's en Ingrid op de grondquote:
vreet je nog steeds op daar nie vanquote:
Maar dat programma Take me out is wel baasquote:Op donderdag 8 november 2012 17:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is een vieze aanrander, zit aan elke vrouw (en man) en roept dingen zoals 'span die borstspieren maar aan!!!!' en gaat droogneuken met Rita's en Ingrid op de grond.
Ik snap er geen kut van.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vreet je nog steeds op daar nie van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |