Zijn er mensen die je niet irritant vinden danquote:Op donderdag 8 november 2012 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sorry, ik ben te jong en te irritant voor jou.
wel knap dat je dat zelf inziet hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sorry, ik ben te jong en te irritant voor jou.
Als ik zijn vader was had ik hem laten adopteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zijn er mensen die je niet irritant vinden dan?
Gaygay.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zijn er mensen die je niet irritant vinden dan?
Weet ik al lang.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wel knap dat je dat zelf inziet hoor
mijn complimenten![]()
adopteren? jij bent liefquote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik zijn vader was had ik hem laten adopteren.
Dus je liet hem nog wel geboren worden... gevalletje abortus hierquote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik zijn vader was had ik hem laten adopteren.
Ja maar dan weet je niet of ie irritant is.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dus je liet hem nog wel geboren worden... gevalletje abortus hier
Ssstquote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je niet of ie irritant is.
Eigenlijk was ik bijna een miskraam.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dus je liet hem nog wel geboren worden... gevalletje abortus hier
je zet gewoon een smiley bij een post waarin je zegt dat je bijna een miskraam was.....quote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik bijna een miskraam.
Jammer dat het niet helemaal was.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik ben het niet, dus tijd voor een feestje!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je zet gewoon een smiley bij een post waarin je zegt dat je bijna een miskraam was.....
ja jij bent echt helemaal waus
Ben ook een ziekenhuis kindquote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Navelstreng zat om mijn nek jwz.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jammer dat het niet helemaal was.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef Taexon het volgende:
Probeerde je toen jezelf al op te hangen XD?
nee geintje die is wel heel flauw
Mijn moeder heeft nog steeds haat op me dat ik persee naar het ziekenhuis moestquote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik ben lekker thuis geboren.
maar wel best grappigquote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef Taexon het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef Taexon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |