ja hoor kereltje maak je maar geen zorgenquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja hoor kereltje maak je maar geen zorgen
daar heb je best een goed puntquote:Op donderdag 8 november 2012 17:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jongetjes wel, maar jij hebt Miley Cirus als UI.
Miley is mijn bitch, laat haar met rust.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jongetjes wel, maar jij hebt Miley Cirus als UI.
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake moet je nog uit de kast komen?
miley heeft meer testosteron dan jijquote:Op donderdag 8 november 2012 17:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Miley is mijn bitch, laat haar met rust.
hij geeft ze niet aan jouquote:Op donderdag 8 november 2012 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,maar ik vroeg dat om die irritante kusjes steeds
Jij krijgt er dan wel geen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,maar ik vroeg dat om die irritante kusjes steeds
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hij geeft ze niet aan jou
Miley had zowat je moeder vader kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Miley is mijn bitch, laat haar met rust.
Ze is maar 5 jaar ouder ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Miley had zowat je moeder vader kunnen zijn.
ze is 20 >_<quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Miley had zowat je moeder vader kunnen zijn.
ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb echt medelijden met AppelCake zijn broertje
Hij vindt Selena goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb echt medelijden met AppelCake zijn broertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |