Ja.quote:
Nee, het lijkt alleen maar zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
fokfeestje? maak je nou een grapje
meneer aard appel leuk liedjequote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef Beach het volgende:
haha brank moerdijk 450 euro oeh piranja kale kano
Jij helpt alvast niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
meneer aard appel leuk liedje![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ugh, honger.
[..]
Jij helpt alvast niet.
wat bedoel je precies met een fokfeestje?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, het lijkt alleen maar zo.
ben ik volledig met je eensquote:
?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
Spaghettivreter, AppleCake, pannenkoekeneter en de enige zonder een vorm van voedsel in zijn naam post een hamburger. Ik haat jullie.
Wie ben jij nu weerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
Spaghettivreter, AppleCake, pannenkoekeneter en de enige zonder een vorm van voedsel in zijn naam post een hamburger. Ik haat jullie.
Ik kan hem niet veranderen schat.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
Rare zinsbouw, derhalve onduidelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:12 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Van degenen die ik zag posten.
Een meet met al zijn FOK!vrienden.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met een fokfeestje?
en ben je een autist? want je neemt alles veel te letterlijk
Ik geef de honger de schuld.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Rare zinsbouw, derhalve onduidelijk.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
ik heb geen fok vrienden XDquote:Op donderdag 8 november 2012 17:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Een meet met al zijn FOK!vrienden.![]()
#foreveralone
En nee ik ben geen autist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |