quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja precies, verklaart waarom ik soms zo chaggi ben laatst tijd.
Je was toch 16?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat weet je nu toch wel AJ, ben 12
nee dat was gelogen ben 12quote:
Hihi, je bent een brugklasser.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee dat was gelogen ben 12
Denken dat ik familie op FB hebquote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu ga ik je ontvrienden op Facebook.
Link.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik familie op FB heb
Dan zien ze toch mijn naaktfoto's
ffs ben wel 16 >_< heb dat al 100 keer gezegd ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hihi, je bent een brugklasser.
ja das wel heel triestquote:
Wil je iets kwijt op DM?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik familie op FB heb
Dan zien ze toch mijn naaktfoto's
-______________-quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ffs ben wel 16 >_< heb dat al 100 keer gezegd ofzo.
O.oquote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ffs ben wel 16 >_< heb dat al 100 keer gezegd ofzo.
heb jij wel eens klappen gekregen?quote:
wat erg hé ik ben gewoon 16 >_<quote:
Ik heb een keer ruzie gehad, maar het was meer rollen over de grond en elkaar proberen te slaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb jij wel eens klappen gekregen?
verbaast me dat je niet een keer of 50 in elkaar gemept bent. bij mij op school worden zulke bijdehante mensen best vaak geslagenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb een keer ruzie gehad, maar het was meer rollen over de grond en elkaar proberen te slaan.
Vmbo-scholen zijn een bitch.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
verbaast me dat je niet een keer of 50 in elkaar gemept bent. bij mij op school worden zulke bijdehante mensen best vaak geslagen
Mag ik een foto van je zien?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat erg hé ik ben gewoon 16 >_<
HJB.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb foto's van A-J in dm 50 euro per foto.
Ik hou het niet lang meer vol aan mijn punten te zien.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wow jij doet hoger? nu ben je wel cool man
surequote:
Hihi, flaporen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
sure![]()
[ afbeelding ] kep wel beetje babyface op deze foto, maar valt normaal wel mee
Nou ik ga je opzoeken en in elkaar slaanquote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
sure![]()
Geen resultaten op google...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou ik ga je opzoeken en in elkaar slaan
In zijn fobo.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voordat je commentaar geeft verwachten we eerst een foto van jou
Ov, zie mij hosselen dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
sure![]()
Ik heb alleen oude.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voordat je commentaar geeft verwachten we eerst een foto van jou
tuurlijk kneus zo dom ben ik nou ook weer nietquote:
Niet liegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tuurlijk kneus zo dom ben ik nou ook weer niet
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tuurlijk kneus zo dom ben ik nou ook weer niet
je hebt een foto van mij gekregen, me niet gehosseld XDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |