quote:Op woensdag 28 november 2012 13:25 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Haha het staat er zo leuk, zwanger van de redactie
Of een omslachtige manier om onder het contract uit te komenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Weight Watchers zal er blij mee zijn
En wij ook, met alle foto's
Jeeeeeeej!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Clauw het volgende:
Een dochter voor Backstreet Boy A.J. McLean & Rochelle
[ afbeelding ]
Eh, een anonieme bron, hoe betrouwbaar is dat?quote:onthult een anonieme bron aan Us Weekly.
Van die 30 kilo geloof ik ook niksquote:Op woensdag 28 november 2012 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, een anonieme bron, hoe betrouwbaar is dat?
Ik geloof er niks van. Ze heeft er net 30 kg af.
leuke namen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Clauw het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je minder kilo's?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Van die 30 kilo geloof ik ook niks![]()
Nou het kan opzich wel 30 kilo zijn, al is dat best veel... zelf ben ik ook wel het eea afgevallen en ook niet iedereen ziet dat, dus het kan...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk je minder kilo's?![]()
Ze hebben het wel goed zitten promoten. Eerst de 'oh my god, er verdwijnt gewoon geen kilo, Jessica raakt in paniek, ze heeft die deal, maar valt niks af'. En nu 'baboem, 30 kilo, done, gelukt'.
En mocht ze wel zwanger zijn, wat ik niet geloof, dan is het voor haar wel gunstig ja, als ze zo propperig is, kan ze beter lekker snel 2 achter elkaar bakken
Baby monkee, bundle of joy.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Clauw het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me af hoe dik ze dan dit keer wel niet zal worden.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:28 schreef Suusje79 het volgende:
Leuk voor Jessica maar al dat gedoe om weer slank te worden en dan weer zo snel zwanger... Zo blijf je natuurlijk aan de gang...
Misschien is dat de manier waarop ze onder het contract uit kon: gewoon weer zwanger rakenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben het wel goed zitten promoten. Eerst de 'oh my god, er verdwijnt gewoon geen kilo, Jessica raakt in paniek, ze heeft die deal, maar valt niks af'. En nu 'baboem, 30 kilo, done, gelukt'.
En mocht ze wel zwanger zijn, wat ik niet geloof, dan is het voor haar wel gunstig ja, als ze zo propperig is, kan ze beter lekker snel 2 achter elkaar bakken
Eh, er staat in het artikel van US:quote:Op woensdag 28 november 2012 13:25 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Haha het staat er zo leuk, zwanger van de redactie
http://www.usmagazine.com(...)gnant-again-20122811quote:"It definitely wasn't planned. But yes, Jessica is pregnant again," a source reveals to Us.
heb medelijden met dr baarmoeder, heeft amper de tijd gehad om te herstellenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
Een hoogzwangere Lily Allen![]()
[ afbeelding ]
Na 6 weken is hij weer zo groot als een peer.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb medelijden met dr baarmoeder, heeft amper de tijd gehad om te herstellen
net als bij tori
Goed, dit blijft voorlopig in mijn hoofd hangen als ik een peer ziequote:Op woensdag 28 november 2012 22:12 schreef June. het volgende:
[..]
Na 6 weken is hij weer zo groot als een peer.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Goed, dit blijft voorlopig in mijn hoofd hangen als ik een peer zie
Ik vind die Gerard zo'n aap, ik snap niet wat ze met die vent moet.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:02 schreef DjinN het volgende:
Ik ben zooooooo benieuwd naar het kindje van Shakira en Gerard![]()
Zal een knap kindje worden
Nee, jij trekt volle zalen wil je zeggen.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:27 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik vind die Gerard zo'n aap, ik snap niet wat ze met die vent moet.
Oh, we gaan persoonlijk worden. Non-argument dat je zelf beter moet zijn om iets negatiefs over een ander te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:32 schreef static het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen wil je zeggen.
Lekkere sappige peerquote:Op woensdag 28 november 2012 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Goed, dit blijft voorlopig in mijn hoofd hangen als ik een peer zie
quote:
quote:Guy Ritchie Welcomes a Daughter
Guy Ritchie‘s latest production has arrived!
The producer/director, 44, and his fiancée Jacqui Ainsley welcomed their second child together — a girl! — by cesarean section earlier this week at London’s Portland Hospital, his rep tells PEOPLE.
“We can confirm that Guy and Jacqui are the proud parents of a new baby girl. Mother and baby are doing well,” Ritchie’s rep says in a statement.
The newest addition joins big brothers Rafael, 14 months, as well as David, 7, and Rocco, 12, Ritchie’s sons with ex-wife Madonna.
After debuting her baby bump in July — and confirming there was another baby on the way — the couple of two years announced their engagement in October.
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets minder verhullend (10 november)quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is toch wel afgevallen! Oke niets verhullend shirtje maar toch!
Allesverhullend juist.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:18 schreef Starlie het volgende:
Oke niets verhullend shirtje maar toch!
Bron: Telegraafquote:Bettina Holwerda had zware bevalling Van onze redactie
AMSTERDAM - De bevalling van zoontje Lux was geen pretje voor Bettina Holwerda.
"Het heeft wel vijftien uur geduurd", vertelt de musicalactrice in RTL Boulevard.
Holwerda beviel vorige week donderdag in het ziekenhuis van haar eerste kindje. "De weeën kwamen om de minuut, je hebt dan totaal geen tijd om bij te komen. Ik heb gesmeekt om een ruggenprik. Ik was heel blij dat ik die uiteindelijk kreeg."
De bevalling was heftig, maar lichamelijk voelt ze zich nu weer uitstekend. De vrouw van Jim Bakkum had binnen een week haar oude figuur weer terug. "Ik kan alweer normale kleding aan. Als ik een bikini aan zou moeten zou ik er niet raar uitzien."
Dat stukje vertelde ze gister bij Boulevard. Het was zo mooi, omdat ze eerst oude beelden van de zwangerschap liepen zien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bron: Telegraaf
Nou ben ik nooit bevallen, maar 15 uur is toch niet zo heel raar? Of heb ik alleen horrorscenario's gehoord?
klinkt niet als een bijzonder zware bevalling toch? De verhalen uit mijn omgeving zouden hiervoor tekenenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bron: Telegraaf
Nou ben ik nooit bevallen, maar 15 uur is toch niet zo heel raar? Of heb ik alleen horrorscenario's gehoord?
Nee, dat bedoel ik. Maar nu vind ik Bettina sowieso al niet zo leuk, dus ik dacht dat ik misschien bevooroordeeld was.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinkt niet als een bijzonder zware bevalling toch? De verhalen uit mijn omgeving zouden hiervoor tekenen
Daar kun je toch helemaal niks van zeggen? Misschien heeft ze wel 15 helse uren gehad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinkt niet als een bijzonder zware bevalling toch? De verhalen uit mijn omgeving zouden hiervoor tekenen
daarom zeg ik ook "klinkt als" want uit het bericht komt het op mij niet bizar zwaar over.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daar kun je toch helemaal niks van zeggen? Misschien heeft ze wel 15 helse uren gehad.
Zegt een man, nota benequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook "klinkt als" want uit het bericht komt het op mij niet bizar zwaar over.
quote:It looks like congratulations are in order for Fred Savage and his wife Jennifer!
Surprising his Instagram fans on Monday, the Wonder Years alum shared a sweet snapshot of his newborn’s hand. “He’s here,” Savage, 36, wrote in his telling caption.
Baby boy joins big siblings, brother Oliver Philip, 6, and sister Lily Aerin, 4½.
While he did not officially announce the pregnancy news, Savage is also remaining mum on any further details of his newborn son – including a birth date and name.
Is al bekend hoe de tweeling van Anna en Stephen heten?quote:Op zondag 2 december 2012 19:20 schreef kvd het volgende:
Er zit iets in het water van True Blood...
Eerst kreeg Sam Trammel (Sam Merlotte) een tweeling
Daarna Anna en Stephen (Sookie en Bill)
Nu is de beurt aan Marshall Allman (Tommy Mickens, broertje van Sam Merlotte, of LJ Burrows uit Prison Break). Zijn vrouw Jamie Anne Allman (Terry Mareck in The Killing) is zwanger van een tweeling
Het paar:
[ afbeelding ]
benieuwd wie de volgende is...
Nope, nog niet. Er wordt gezegd dat het een jongen en meisje zijn, maar dat is ook niet bevestigd.quote:Op zondag 2 december 2012 22:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Is al bekend hoe de tweeling van Anna en Stephen heten?
quote:Kane-gitarist wordt vader
Dennis van Leeuwen (41), gitarist van de band Kane en zijn vriendin Karen verwachten in februari hun eerste kindje.
Dit meldt de gitarist zelf in zijn blog op de website van de Haagse band. Met de kop 'Dennis en Karen verwachten een baby' kondigt hij het nieuws aan.
"We weten het al een paar maanden, maar het is nu zo ver dat we het niet meer voor ons kunnen houden: Karen is zwanger! Wij zijn echt superblij met dit geweldige nieuws, zeker ook omdat Karen zich erg goed voelt en de zwangerschap voorspoedig verloopt."
Dennis laat weten dat hij de fans via de website als eerste laat weten als het zover is en of het een jongentje of meisje is geworden.
Leuk!quote:
Blijkbaarquote:
Woehoe,quote:
Ze is tot nu toe toch iedere maand wel een keer zwanger geweest, volgens de bladen? Geloof er niks van dat er écht iets verklapt isquote:
Ja ik gun het ze ook zo, lijkt me echt verschrikkelijk die druk om zwanger te moeten raken en steeds die roddels.quote:Op maandag 3 december 2012 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Woehoe,![]()
. Ze zijn zo leuk, ben stiekem een beetje fan.
![]()
Ja inderdaad! Ik stond een Will&Kate-vlag te zwaaien voor het paleis toen ze gingen trouwen,quote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik gun het ze ook zo, lijkt me echt verschrikkelijk die druk om zwanger te moeten raken en steeds die roddels.
Datquote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is tot nu toe toch iedere maand wel een keer zwanger geweest, volgens de bladen? Geloof er niks van dat er écht iets verklapt is
Leuk voor ze. En voor dit topic.quote:Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kate en William zijn zwanger!!
Wow! Jij pakt de weddenschap aan als een echte SHO queen!quote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Kate een meisjesmoeder, ik zet ook in op meisje
En dan Charlotte Elisabeth Diana Margareth Kate
Als alle 5 de namen kloppen, dan organiseer ik een SHO B&Z-meetquote:Op maandag 3 december 2012 18:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wow! Jij pakt de weddenschap aan als een echte SHO queen!
Ik mis Philippa, als eerbetoon aan zus- en grootvaderlief.quote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
En dan Charlotte Elisabeth Diana Margareth Kate
Oeh!quote:Op maandag 3 december 2012 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik mis Philippa, als eerbetoon aan zus- en grootvaderlief.
Moeten we nu verhuizen met onze Kate-babbels?quote:Op maandag 3 december 2012 17:55 schreef static het volgende:
Nou.... SHO / 'Kate Middleton is zwanger'
quote:Op maandag 3 december 2012 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als alle 5 de namen kloppen, dan organiseer ik een SHO B&Z-meet
Gelet op het feit dat ze Philippa is vergeten, bedoel je?quote:Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Als je ze alle vijf goed hebt, dan beloof ik dat ik op die meet drankjes zal serveren met een konijnenpak aan!
Deal!quote:Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Als je ze alle vijf goed hebt, dan beloof ik dat ik op die meet drankjes zal serveren met een konijnenpak aan!
quote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie Phillipa er echt niet bij, maar het feit dat jij als niet-moeder zijnde het woordje 'lief' gebruikt, doet me denken dat je er misschien wel veul verstand van hebtquote:Op maandag 3 december 2012 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelet op het feit dat ze Philippa is vergeten, bedoel je?
Ik denk zelf aan Naam1 Naam2 Carole Philippa Elizabethquote:Op maandag 3 december 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Phillipa er echt niet bij, maar het feit dat jij als niet-moeder zijnde het woordje 'lief' gebruikt, doet me denken dat je er misschien wel veul verstand van hebt![]()
Op welke plek denk je trouwens?
mooi moment om zich op zijn vaderschap te werpen en de muziek links te laten liggenquote:
Wist niet eens dat ze een vriend had. Het laatste was ik nog weet, is dat het uit was met Bart van the Sheer en er geruchten waren over Tygo Gernandt, alweer lang geleden!quote:di 04 dec 2012, 10:55
GTST-actrice Inge Schrama zwanger Van onze redactie
AMSTERDAM - Inge Schrama is in verwachting van haar eerste kindje.
Dat is bevestigd aan RTL Boulevard.
De 27-jarige Inge en haar geliefde Daniël Samkalden verwachten hun eerste kindje in de lente van 2013.
De GTST-actrice heeft op Twitter al laten weten dat er een baby op komst is. Ze heeft veel zin in appelmoes en liet ze vanochtend weten dat ze 'schopjes aan het tellen is'.
In dat geval wordt het Charles Dickens. maar het wordt echt een meisje, ik voel het aan mijn water.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Mensen, Kate kan ook nog een jongetje krijgen he?
Waaaaaaat !! Is zij met Daniël Samkalden ??quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Wist niet eens dat ze een vriend had. Het laatste was ik nog weet, is dat het uit was met Bart van the Sheer en er geruchten waren over Tygo Gernandt, alweer lang geleden!
'Voorjaar 2013' he.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:03 schreef vencodark het volgende:
Inge telt al schopjes? Dan is ze al een eindje. Ik ben 18 weken en nog niets gevoeld!
jaaa maar ik weet bijna zeker dat ze een meisje krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Nee joh. Meisje, done dealquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Haha, dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk ook dat ze een meisje krijgen. Geen idee waarom, maar het is gewoon een voorgevoel.
Maar los daarvan zijn het ook mensen, en ik kan me niet voorstellend dat je je kind als roepnaam de naam van je overleden moeder geeft. Persoonlijk zou ik het in elk geval niet los kunnen koppelen, en zou ik steeds het gevoel hebben dat ik mijn moeder riepquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha, dat denk ik ook!
Diana word denk ik geen eerste naam en al helemaal geen roepnaam. Kate lijkt me daar absoluut geen type voor. Die heeft sowieso al grote moeite met dat hele koningshuis (tenminste, dat is wel altijd het hardnekkige verhaal).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |