quote:Op woensdag 28 november 2012 13:25 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Haha het staat er zo leuk, zwanger van de redactie
Of een omslachtige manier om onder het contract uit te komenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Weight Watchers zal er blij mee zijn
En wij ook, met alle foto's
Jeeeeeeej!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Clauw het volgende:
Een dochter voor Backstreet Boy A.J. McLean & Rochelle
[ afbeelding ]
Eh, een anonieme bron, hoe betrouwbaar is dat?quote:onthult een anonieme bron aan Us Weekly.
Van die 30 kilo geloof ik ook niksquote:Op woensdag 28 november 2012 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, een anonieme bron, hoe betrouwbaar is dat?
Ik geloof er niks van. Ze heeft er net 30 kg af.
leuke namen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Clauw het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je minder kilo's?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Van die 30 kilo geloof ik ook niks![]()
Nou het kan opzich wel 30 kilo zijn, al is dat best veel... zelf ben ik ook wel het eea afgevallen en ook niet iedereen ziet dat, dus het kan...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk je minder kilo's?![]()
Ze hebben het wel goed zitten promoten. Eerst de 'oh my god, er verdwijnt gewoon geen kilo, Jessica raakt in paniek, ze heeft die deal, maar valt niks af'. En nu 'baboem, 30 kilo, done, gelukt'.
En mocht ze wel zwanger zijn, wat ik niet geloof, dan is het voor haar wel gunstig ja, als ze zo propperig is, kan ze beter lekker snel 2 achter elkaar bakken
Baby monkee, bundle of joy.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Clauw het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me af hoe dik ze dan dit keer wel niet zal worden.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:28 schreef Suusje79 het volgende:
Leuk voor Jessica maar al dat gedoe om weer slank te worden en dan weer zo snel zwanger... Zo blijf je natuurlijk aan de gang...
Misschien is dat de manier waarop ze onder het contract uit kon: gewoon weer zwanger rakenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk je minder kilo's?![]()
Ze hebben het wel goed zitten promoten. Eerst de 'oh my god, er verdwijnt gewoon geen kilo, Jessica raakt in paniek, ze heeft die deal, maar valt niks af'. En nu 'baboem, 30 kilo, done, gelukt'.
En mocht ze wel zwanger zijn, wat ik niet geloof, dan is het voor haar wel gunstig ja, als ze zo propperig is, kan ze beter lekker snel 2 achter elkaar bakken
Eh, er staat in het artikel van US:quote:Op woensdag 28 november 2012 13:25 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Haha het staat er zo leuk, zwanger van de redactie
http://www.usmagazine.com(...)gnant-again-20122811quote:"It definitely wasn't planned. But yes, Jessica is pregnant again," a source reveals to Us.
heb medelijden met dr baarmoeder, heeft amper de tijd gehad om te herstellenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
Een hoogzwangere Lily Allen![]()
[ afbeelding ]
Na 6 weken is hij weer zo groot als een peer.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb medelijden met dr baarmoeder, heeft amper de tijd gehad om te herstellen
net als bij tori
Goed, dit blijft voorlopig in mijn hoofd hangen als ik een peer ziequote:Op woensdag 28 november 2012 22:12 schreef June. het volgende:
[..]
Na 6 weken is hij weer zo groot als een peer.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Goed, dit blijft voorlopig in mijn hoofd hangen als ik een peer zie
Ik vind die Gerard zo'n aap, ik snap niet wat ze met die vent moet.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:02 schreef DjinN het volgende:
Ik ben zooooooo benieuwd naar het kindje van Shakira en Gerard![]()
Zal een knap kindje worden
Nee, jij trekt volle zalen wil je zeggen.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:27 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik vind die Gerard zo'n aap, ik snap niet wat ze met die vent moet.
Oh, we gaan persoonlijk worden. Non-argument dat je zelf beter moet zijn om iets negatiefs over een ander te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:32 schreef static het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen wil je zeggen.
Lekkere sappige peerquote:Op woensdag 28 november 2012 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Goed, dit blijft voorlopig in mijn hoofd hangen als ik een peer zie
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |