Hava 404.quote:
Ongevoelige horkquote:Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik negeer mijn eigen pijn ook altijd.
Dat je met zulke Nikes ook maar iemand durft te bespotten.quote:
Het was een stomdronken orthodoxe Jood.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef Tem het volgende:
Zal me ook een worst wezen ook eigenlijk.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_zorgpremie__.html
DEN HAAG - Regeringspartijen VVD en PvdA zijn donderdagavond bijeen voor spoedoverleg over de zorgpremie op het ministerie van Algemene Zaken.
Racist.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat je met zulke Nikes ook maar iemand durft te bespotten.
Zijn gewoon plaatjes van stomdronken joden (joodse mannen)quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef Tem het volgende:
Zal me ook een worst wezen ook eigenlijk.
Dan kan ik helaas niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
In het voorjaar organiseren we wel weer een grote meet. In Utrecht.
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_zorgpremie__.html
DEN HAAG - Regeringspartijen VVD en PvdA zijn donderdagavond bijeen voor spoedoverleg over de zorgpremie op het ministerie van Algemene Zaken.
As usualquote:Op donderdag 8 november 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Druk met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
De moeder van Koos moet ook komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:00 schreef eriksd het volgende:
Php en Whiskers moeten ook komen. Kunnen ze de vredespijp roken. En die van VS misschien!
Ik moet helemaal niks, kutventjequote:Op donderdag 8 november 2012 21:00 schreef eriksd het volgende:
Php en Whiskers moeten ook komen. Kunnen ze de vredespijp roken. En die van VS misschien!
Ik ken alleen een Dudok in Rotterdam.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:01 schreef Tem het volgende:
Je krijgt ook een patisserie Dudok in CS
Wie is "je"?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:01 schreef Tem het volgende:
Je krijgt ook een patisserie Dudok in CS
Precies en er komt ook een zaak op CS.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken alleen een Dudok in Rotterdam.
Nou en.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies en er komt ook een zaak op CS.
Met hetzelfde concept?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies en er komt ook een zaak op CS.
Daarom moet je ook de trein nemen naar een station.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ok.
Maar als je met de auto komt is het zo lastig parkeren bij het CS.
In de provenierswijk is altijd wel een plekje.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ok.
Maar als je met de auto komt is het zo lastig parkeren bij het CS.
Maar normaal gesproken moet ik helemaal nooit op een station wezen. En als er dan een interessant concept is waar je iets kan eten, dan moet dat natuurlijk wel per auto bereikbaar zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom moet je ook de trein nemen naar een station.
Of parkeer bij Blijdorp een loop dat stukje..quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
In de provenierswijk is altijd wel een plekje.
Ik ben wel fan van de smullers.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken moet ik helemaal nooit op een station wezen. En als er dan een interessant concept is waar je iets kan eten, dan moet dat natuurlijk wel per auto bereikbaar zijn.
Ben niet zo bekend met de noordzijde van het station, maar in deze vertrouw ik op uw oordeel.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
In de provenierswijk is altijd wel een plekje.
Heil Hitler?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
De hoeveelste dag van het jaar is het vandaag? (HH)
Die komt er ook.quote:
quote:Nieuw op het station zijn bijvoorbeeld I Am (accessoires), Desigual (mode) en YamYam (oosterse keuken). Wel bekend in Rotterdam, maar nieuw op het station is patisserie Dudok. Langverwacht is de komst van de eerste Rotterdamse Starbucks.
Compleet winkelaanbod
Naast deze nieuwkomers openen de volgende winkels in de reizigerspassage op 10 november de deuren:
De Broodzaak, Bruna, Burgerking, Julia’s, The Doner Company, La Place, Smullers, Ola Hapiness Station, Albert Heijn To Go, Leonidas, Hunkemoller, Jambelle, Vila, Bloemenenhal Centraal Station, Etos en Rituals. De Hema is al enige tijd geopend.
http://www.catsthatlooklikehitler.com/cgi-bin/seigmiaow.plquote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen moest ik bij katten-Whiskers aan dit denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |