Je kunt dan wel lekker vuurwerk afsteken.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
Divali is binnenkort, maar dat is niet joods.
Dat is alleen leuk onder gelijkgestemden. Ik ga wel eens drinken met waht.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had je dan gewoon aangemeld voor die meet
AUquote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk onder gelijkgestemden. Ik ga wel eens drinken met waht.
Och, maakt mij vrij weinig uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HAHAHHAH ROMNEY HEEFT VERLOREN!
AHAHHAHAHAHAH!
Je gaat wel eens drinken met de zionist? Aha..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk onder gelijkgestemden. Ik ga wel eens drinken met waht.
Jaja. Dat zeg je nu.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, maakt mij vrij weinig uit.
Divali is cool, ook al probeert autocorrect er steeds fiscalist van te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je kunt dan wel lekker vuurwerk afsteken.
Werkt niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef TitusPullo het volgende:
Dan ga ik Purim vieren, daar kun je een fles wijn eten:
[ afbeelding ]
Ter voorbereiding eet ik kreeft en karbonades. Ik ben ongrijpbaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je gaat wel eens drinken met de zionist? Aha..
AfbeeldingsURL kopiëren en in nieuw scherm plakkenquote:
Werkt ook nietquote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
AfbeeldingsURL kopiëren en in nieuw scherm plakken
quote:
Taqqiyah.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ter voorbereiding eet ik kreeft en karbonades. Ik ben ongrijpbaar.
Dankjewel.quote:
Bij mij wel. Maar DG is je al te hulp gesneldquote:
Ik negeer mijn eigen pijn ook altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |