Hij had zich vast iets anders voorgesteld bij het leven na Idols.quote:
Wat remlof zegt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, misschien komt het op uitzending gemist. Hoe heette het programma?
Je mag er officieel dan ook niet overal mee vliegen en volgens mij ook niet hoger dan 1000 voet.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat remlof zegt.
Het ging erover dat die drones steeds vaker gebruikt worden en een gevaar vormen in het luchtruim.
Heb je al gekeken? Volgens mij ging het ook over laagvliegers.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:03 schreef Auti het volgende:
[..]
Je mag er officieel dan ook niet overal mee vliegen en volgens mij ook niet hoger dan 1000 voet.
Ik ga het strakjes kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je al gekeken? Volgens mij ging het ook over laagvliegers.
Wat heb je uiteindelijk gegeten?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga een lekkere fles wijn kopen, wat lekker te koken knutselen en de tering er maar mee.
Een fles wijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gegeten?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga toch een Joodse feestdag vieren ofzo.
Chanoeka is pas de volgende.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat wordt episch.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is Mutant heetgebakerd?quote:
Doet ut nie.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef TitusPullo het volgende:
Dan ga ik Purim vieren, daar kun je een fles wijn eten:
[ afbeelding ]
Had je dan gewoon aangemeld voor die meetquote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt dan wel lekker vuurwerk afsteken.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
Divali is binnenkort, maar dat is niet joods.
Dat is alleen leuk onder gelijkgestemden. Ik ga wel eens drinken met waht.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had je dan gewoon aangemeld voor die meet
AUquote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk onder gelijkgestemden. Ik ga wel eens drinken met waht.
Och, maakt mij vrij weinig uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HAHAHHAH ROMNEY HEEFT VERLOREN!
AHAHHAHAHAHAH!
Je gaat wel eens drinken met de zionist? Aha..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk onder gelijkgestemden. Ik ga wel eens drinken met waht.
Jaja. Dat zeg je nu.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, maakt mij vrij weinig uit.
Divali is cool, ook al probeert autocorrect er steeds fiscalist van te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je kunt dan wel lekker vuurwerk afsteken.
Werkt niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Ter voorbereiding eet ik kreeft en karbonades. Ik ben ongrijpbaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je gaat wel eens drinken met de zionist? Aha..
AfbeeldingsURL kopiëren en in nieuw scherm plakkenquote:
Werkt ook nietquote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
AfbeeldingsURL kopiëren en in nieuw scherm plakken
quote:
Taqqiyah.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ter voorbereiding eet ik kreeft en karbonades. Ik ben ongrijpbaar.
Dankjewel.quote:
Bij mij wel. Maar DG is je al te hulp gesneldquote:
Ik negeer mijn eigen pijn ook altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |