Dan zeg ik: ''Zo, jij bent grappig. Maar ik ken een grap waar je tieten van afvallen! O, jij kent hem ook al.''quote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heb ook een leraar weggepest. Misschien gaat jou dat ook nog overkomen als je zo'n huilerig zuurtje bent.
Hij probeert immers al tijden in Ziba d'r broekje te komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Titus van de mannenliefde is.
Die draaien ze soms in de gaykroeg.quote:
Reebiefstuk met kappertjes?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je een kookvoorstel voor deze avond?
Daar moet je mee oppassen, voor je het weet heb je seksuele toenadering gezocht. Of hoe je dat ook noemt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan zeg ik: ''Zo, jij bent grappig. Maar ik ken een grap waar je tieten van afvallen! O, jij kent hem ook al.''
Oei ... dat wordt ontdooien ... Heb serieus nog wat Ree liggen ... maar magnetronnen is ook weer zo.quote:
Of varkensoester met lente-ui en shitake. Een beetje Trappist in de pan.quote:
Lekker studentikoos.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oei ... dat wordt ontdooien ... Heb serieus nog wat Ree liggen ... maar magnetronnen is ook weer zo.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij probeert immers al tijden in Ziba d'r broekje te komen.
Dit deed ik uit mijn hoofd, maar er is ook een recept voor:quote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Of varkensoester met lente-ui en shitake. Een beetje Trappist in de pan.
Dat moest ik morgen maar weer eens eten.quote:
Zal ze leren.quote:Griekse werkloosheid naar nieuw record
ATHENE - De Griekse werkloosheid is in augustus naar het nieuwe recordniveau gestegen van 25,4 procent.
Daarmee is de werkloosheid in het noodlijdende land sinds 2008 al meer dan verdrievoudigd. Dat bleek uit cijfers die donderdag werden gepubliceerd.
Vooral voor de groep van 15 tot 24 jaar is de situatie dramatisch. Daar is 58 procent werkloos, tegen 20 procent in augustus 2008.[..]
In uw geval van een sumoworstelaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
Sushi van een naakte Japanse schone afeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |