Ik pest altijd de Griekse homo's in de kroeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt, respectloos ook. Maarja, dit is om te laten zien hoe vreselijk pesten is en wat het met iemand kan doen. Alsof niemand dat wistr.
Niet aanzienlijker dan het verlies van een kikker.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn dood moet landelijk nieuws zijn, aangezien het een verlies van jewelste is voor onze natie.
En ik schrijf al jaren columns als VS z'n moeder.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pest altijd de Griekse homo's in de kroeg.
De zeer zeldzame Kikkerus Homoicus Polderia Twentsia, waar er maar 1 van is.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Niet aanzienlijker dan het verlies van een kikker.
De VIVA is nog altijd blij met je.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En ik schrijf al jaren columns als VS z'n moeder.
Wie weet, misschien staat er in de rest van de afscheidsbrief wel dat hij zijn ouders haat en zijn vriend het heeft uitgemaakt. Dat zullen we nooit weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt, respectloos ook. Maarja, dit is om te laten zien hoe vreselijk pesten is en wat het met iemand kan doen. Alsof niemand dat wistr.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie weet, misschien staat er in de rest van de afscheidsbrief wel dat hij zijn ouders haat en zijn vriend het heeft uitgemaakt. Dat zullen we nooit weten.
Of dat hij stiekem hetero is.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie weet, misschien staat er in de rest van de afscheidsbrief wel dat hij zijn ouders haat en zijn vriend het heeft uitgemaakt. Dat zullen we nooit weten.
"Once upon a time, in a mirror universe..."quote:
Haha. Ik heb nog nooit homo's gepest.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pest altijd de Griekse homo's in de kroeg.
Ik pest ze dan ook omdat ze Grieks zijn, dan koop ik biertjes voor ze omdat ze 't zelf zogenaamd niet kunnen en we het wel gewend zijn voor Grieken te betalen enzo. Jaja, gevat dat ik ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ik heb nog nooit homo's gepest.Wel eens een lesbie op de middelbare maar dat kwam omdat ze sloom praatte en een storend gezicht had met rood haar.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pest ze dan ook omdat ze Grieks zijn, dan koop ik biertjes voor ze omdat ze 't zelf zogenaamd niet kunnen en we het wel gewend zijn voor Grieken te betalen enzo. Jaja, gevat dat ik ben.
Stuitend.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ik heb nog nooit homo's gepest.Wel eens een lesbie op de middelbare maar dat kwam omdat ze sloom praatte en een storend gezicht had met rood haar.
Ja?quote:
Heb ook een leraar weggepest. Misschien gaat jou dat ook nog overkomen als je zo'n huilerig zuurtje bent.quote:
Moet ik 'm vullen?quote:
Kan ook met een oude sok hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Titus van de mannenliefde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |