Wie weet, misschien staat er in de rest van de afscheidsbrief wel dat hij zijn ouders haat en zijn vriend het heeft uitgemaakt. Dat zullen we nooit weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt, respectloos ook. Maarja, dit is om te laten zien hoe vreselijk pesten is en wat het met iemand kan doen. Alsof niemand dat wistr.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie weet, misschien staat er in de rest van de afscheidsbrief wel dat hij zijn ouders haat en zijn vriend het heeft uitgemaakt. Dat zullen we nooit weten.
Of dat hij stiekem hetero is.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie weet, misschien staat er in de rest van de afscheidsbrief wel dat hij zijn ouders haat en zijn vriend het heeft uitgemaakt. Dat zullen we nooit weten.
"Once upon a time, in a mirror universe..."quote:
Haha. Ik heb nog nooit homo's gepest.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pest altijd de Griekse homo's in de kroeg.
Ik pest ze dan ook omdat ze Grieks zijn, dan koop ik biertjes voor ze omdat ze 't zelf zogenaamd niet kunnen en we het wel gewend zijn voor Grieken te betalen enzo. Jaja, gevat dat ik ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ik heb nog nooit homo's gepest.Wel eens een lesbie op de middelbare maar dat kwam omdat ze sloom praatte en een storend gezicht had met rood haar.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pest ze dan ook omdat ze Grieks zijn, dan koop ik biertjes voor ze omdat ze 't zelf zogenaamd niet kunnen en we het wel gewend zijn voor Grieken te betalen enzo. Jaja, gevat dat ik ben.
Stuitend.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ik heb nog nooit homo's gepest.Wel eens een lesbie op de middelbare maar dat kwam omdat ze sloom praatte en een storend gezicht had met rood haar.
Ja?quote:
Heb ook een leraar weggepest. Misschien gaat jou dat ook nog overkomen als je zo'n huilerig zuurtje bent.quote:
Moet ik 'm vullen?quote:
Kan ook met een oude sok hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Titus van de mannenliefde is.
Dan zeg ik: ''Zo, jij bent grappig. Maar ik ken een grap waar je tieten van afvallen! O, jij kent hem ook al.''quote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heb ook een leraar weggepest. Misschien gaat jou dat ook nog overkomen als je zo'n huilerig zuurtje bent.
Hij probeert immers al tijden in Ziba d'r broekje te komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Titus van de mannenliefde is.
Die draaien ze soms in de gaykroeg.quote:
Reebiefstuk met kappertjes?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je een kookvoorstel voor deze avond?
Daar moet je mee oppassen, voor je het weet heb je seksuele toenadering gezocht. Of hoe je dat ook noemt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan zeg ik: ''Zo, jij bent grappig. Maar ik ken een grap waar je tieten van afvallen! O, jij kent hem ook al.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |