Gelukkig ben je sindsdien niet verder gegaan met je praktijk in de plastische chirurgie.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die heb ik veertien jaar geleden gevonden. Sindsdien heeft je moeder van niemand last gehad.
Dat was wel een geile clip, geloof ik. Ik zal straks eens kijken.quote:
Hihi.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig ben je sindsdien niet verder gegaan met je praktijk in de plastische chirurgie.
Wat een mooi medium, dat twotter.twitter:Liekecoppens twitterde op donderdag 08-11-2012 om 16:30:21Hoop dat Luuk koelman een keer oversteekt wanneer ik in de auto zit, zonder enige twijfel zou ik vol gas geven! #respectvoortimribberink reageer retweet
Wat een kutouders heb je als ze jouw afscheidsbrief in de krant zetten.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:28 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een kutouders heb je dan, als ze je Anusfrutje noemen.
We moeten weer meer over moslims praten menson!quote:ANALYSE Twee jaar geleden presenteerde het eerste kabinet-Rutte koopkrachtplaatjes die in veel opzichten het spiegelbeeld lijken van de huidige koopkrachtgrafieken. Rutte I was denivellerend, Rutte II juist nivellerend. Maar net als nu lieten de grafieken van toen uitschieters zien. Waarom bleef het koopkrachtrumoer destijds uit?
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat een mooi medium, dat twotter.twitter:Liekecoppens twitterde op donderdag 08-11-2012 om 16:30:21Hoop dat Luuk koelman een keer oversteekt wanneer ik in de auto zit, zonder enige twijfel zou ik vol gas geven! #respectvoortimribberink reageer retweet
Zegt genoeg.quote:Maatschappelijk Werk en Dienstverlening - Social Work
quote:
quote:Lieke Coppens / 06011989 / Den Bosch / student / Avans: Maatschappelijk Werk en Dienstverlening - Social Work / Cello / samenwonend met Wesley -Love you- /
Ja, vreemd. Toch redelijk privé.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een kutouders heb je als ze jouw afscheidsbrief in de krant zetten.
twitter:martijnw15 twitterde op donderdag 08-11-2012 om 16:36:10Die Luuk koelman moet dood. Zo iets kun je niet in der krant zetten... RIP Tim reageer retweet
Ze zoeken zelf de media op. Christenhoeren.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een kutouders heb je als ze jouw afscheidsbrief in de krant zetten.
Ik zou het ook niet relax vinden. Hou een zelfmoord gewoon binnenshuis.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, vreemd. Toch redelijk privé.Als hij wilde dat het openbaar gezet zou worden had 'ie het zelf wel gedaan.
Ach 16 jarige jochies zonder verstand, /care.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Echt ... misschien moet ik gewoon wel gaan twitteren.twitter:martijnw15 twitterde op donderdag 08-11-2012 om 16:36:10Die Luuk koelman moet dood. Zo iets kun je niet in der krant zetten... RIP Tim reageer retweet
Mijn dood moet landelijk nieuws zijn, aangezien het een verlies van jewelste is voor onze natie.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet relax vinden. Hou een zelfmoord gewoon binnenshuis.
Scheelt een hoop rommel voor de NS.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk je zo ook over Euribob?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach 16 jarige jochies zonder verstand, /care.
Klopt, respectloos ook. Maarja, dit is om te laten zien hoe vreselijk pesten is en wat het met iemand kan doen. Alsof niemand dat wistr.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die heeft wat meer verstand.quote:
Ik pest altijd de Griekse homo's in de kroeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt, respectloos ook. Maarja, dit is om te laten zien hoe vreselijk pesten is en wat het met iemand kan doen. Alsof niemand dat wistr.
Niet aanzienlijker dan het verlies van een kikker.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn dood moet landelijk nieuws zijn, aangezien het een verlies van jewelste is voor onze natie.
En ik schrijf al jaren columns als VS z'n moeder.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pest altijd de Griekse homo's in de kroeg.
De zeer zeldzame Kikkerus Homoicus Polderia Twentsia, waar er maar 1 van is.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Niet aanzienlijker dan het verlies van een kikker.
De VIVA is nog altijd blij met je.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En ik schrijf al jaren columns als VS z'n moeder.
Wie weet, misschien staat er in de rest van de afscheidsbrief wel dat hij zijn ouders haat en zijn vriend het heeft uitgemaakt. Dat zullen we nooit weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt, respectloos ook. Maarja, dit is om te laten zien hoe vreselijk pesten is en wat het met iemand kan doen. Alsof niemand dat wistr.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie weet, misschien staat er in de rest van de afscheidsbrief wel dat hij zijn ouders haat en zijn vriend het heeft uitgemaakt. Dat zullen we nooit weten.
Of dat hij stiekem hetero is.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie weet, misschien staat er in de rest van de afscheidsbrief wel dat hij zijn ouders haat en zijn vriend het heeft uitgemaakt. Dat zullen we nooit weten.
"Once upon a time, in a mirror universe..."quote:
Haha. Ik heb nog nooit homo's gepest.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pest altijd de Griekse homo's in de kroeg.
Ik pest ze dan ook omdat ze Grieks zijn, dan koop ik biertjes voor ze omdat ze 't zelf zogenaamd niet kunnen en we het wel gewend zijn voor Grieken te betalen enzo. Jaja, gevat dat ik ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ik heb nog nooit homo's gepest.Wel eens een lesbie op de middelbare maar dat kwam omdat ze sloom praatte en een storend gezicht had met rood haar.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pest ze dan ook omdat ze Grieks zijn, dan koop ik biertjes voor ze omdat ze 't zelf zogenaamd niet kunnen en we het wel gewend zijn voor Grieken te betalen enzo. Jaja, gevat dat ik ben.
Stuitend.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ik heb nog nooit homo's gepest.Wel eens een lesbie op de middelbare maar dat kwam omdat ze sloom praatte en een storend gezicht had met rood haar.
Ja?quote:
Heb ook een leraar weggepest. Misschien gaat jou dat ook nog overkomen als je zo'n huilerig zuurtje bent.quote:
Moet ik 'm vullen?quote:
Kan ook met een oude sok hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Titus van de mannenliefde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |