abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119001837
Feyenoord kan het gewoon weigeren hoor. Alsof ze één van hun grootste talenten voor een habbekrats weg zouden doen. :')

Denk niet dat het om hem gaat.
pi_119001922
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef Lunice het volgende:
Feyenoord kan het gewoon weigeren hoor. Alsof ze één van hun grootste talenten voor een habbekrats weg zouden doen. :')

Denk niet dat het om hem gaat.
Ofc kunnen ze het weigeren. Maar zo'n gassie hoeft het maar in zn bol te krijgen door zn zaakwaarnemers en Feyenoord is 'm liever kwijt dan rijk.
Ik weet ook niet of hij het is. Maar ben benieuwd.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_119002141
Zaakwaarnemers grootste kanker van het voetbal
pi_119011048
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
History became legend, legend became myth.
pi_119011198
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
Klopt.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_119011238
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
Niks mis mee _O_
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 14:29:05 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_119016565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Niks mis mee _O_
^O^

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119017603
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
wat zijn afspraken?
pi_119017670
afspraken zijn net als regels er gewoon om verbroken te worden :)
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:03:03 #110
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_119017862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
Boe fucking hoe :'(
Snelle Egel
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:10:04 #111
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119018088
Haha PSV :D. Buiten het feit dat PSV hetzelfde probeert, maar het ze niet lukt.

"Ajax heeft interesse in ....."

Paar dagen later:

"PSV toont ook intersse in..."

:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_119018115
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef Smoofie het volgende:
Haha PSV :D. Buiten het feit dat PSV hetzelfde probeert, maar het ze niet lukt.

"Ajax heeft interesse in ....."

Paar dagen later:

"PSV toont ook intersse in..."

:D
In wie?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_119018461
Ajax wil ook Richairo Zivkovic van Groningen hebben, die heeft dezelfde zaakwaarnemer als Bazoer.

Valt wel wat te regelen met die lui.
pi_119018605
quote:
And PSV Eindhoven teenager Riechedly Bazoer is due to visit Chelsea and Arsenal this week as he weighs up his future.

The 16-year-old defender has been offered a three year contract by PSV but is keen to come to England with Manchester City also among his suitors.
Van de Dailymail.
pi_119019751
Echt, Valek wat een pauper ben jij zeg.

Dus jij vindt dat agreement Gentlemens zo geweldig?

Ik vind het gewoon keiharde onzin, dan kan je net zo goed PSV een verbod geven om spelers bij Sparta weg te halen etc.

Dus bij de traditionele top 3 mag je niet wegpikken, andere wel?
pi_119026679
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, Valek wat een pauper ben jij zeg.

Dus jij vindt dat agreement Gentlemens zo geweldig?

Ik vind het gewoon keiharde onzin, dan kan je net zo goed PSV een verbod geven om spelers bij Sparta weg te halen etc.

Dus bij de traditionele top 3 mag je niet wegpikken, andere wel?
Ja anders maak je toch niet zo´n deal met elkaar.
pi_119026719
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:23 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Van de Dailymail.
Perfecte voorbeeld hoe je je loopbaan kan verneuken
  Forum Admin vrijdag 9 november 2012 @ 19:48:39 #118
35723 crew  GGMM
pi_119028362
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja anders maak je toch niet zo´n deal met elkaar.
Moet PSV zich daar wel aan houden idd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_119028652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Tyron het volgende:

[..]

ja als je een extra middenvelder wilt kopen geef je echt je jeugd een kans
als je marcelo, bouma of zelfs hutchinson/manolev opstelt geef je echt je jeugd een kans
Prima beleid. :)
Als ze echt goed zijn breken ze wel door.
Groot fan van User Wotte
  Forum Admin zaterdag 10 november 2012 @ 11:45:40 #120
35723 crew  GGMM
pi_119049281
thijsslegers twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 11:28:56 Telefoontje uit Engeland: #Bazoer zou al getekend hebben bij #ManCity. Gecheckt bij #Brands. Die heeft hoop (nog) niet opgegeven. reageer retweet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 15:21:29 #121
35723 crew  GGMM
pi_119313226
RikElfrink twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 15:12:15 Bevestigd! Toptalent Riechedly Bazoer (16) vertrekt van #PSV naar #Ajax. reageer retweet
RikElfrink twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 15:13:30 Zaakwaarnemer bevestigt dit nieuws: #Bazoer definitief naar #Ajax. Later meer. reageer retweet
Binnen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:32:59 #122
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_119313535
Verstandige keuze :) Hij kiest dus niet voor het geld maar gewoon voor de club waar hij de beste kansen ziet :)
Snelle Egel
pi_119314101
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:32 schreef S0nic het volgende:
Verstandige keuze :) Hij kiest dus niet voor het geld maar gewoon voor de grootste club waar hij de beste kansen ziet :)
pi_119315116
Marcel Brands. :')
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 16:38:41 #125
35723 crew  GGMM
pi_119315281
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:32 schreef Lunice het volgende:
Marcel Brands. :')
Heeft er niks mee te maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 17:19:44 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119316592
nou helaas nu wordt ajax weer kampioen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119316671
Ajax boven PSV en City verkiezen _O_

Deze man _O_
pi_119316701
Hij kan er toch niks van
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 17:25:02 #129
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119316729
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:22 schreef Tyron het volgende:
Ajax boven PSV en City verkiezen :')

Deze man :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119316904
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Niet met Strootman willen spelen :')

Wat een josti
pi_119317490
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_119317538
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
Moet hij weten, die gaat het moeilijk genoeg krijgen met zijn 900 zaakwaarnemers
pi_119317556
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anywaaaaaaaaay...

PSV geeft duidelijk (tegenwoordig) de jeugd de kans :)
En als ajacied kan je moeilijk PSV een koopclub noemen (Welke club eigenlijk niet? Alleen Feyenoord?)

gr gr
Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_119317574
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Verschil moet er wezen
pi_119317586
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Ja, want Ajax is de enige club in NL die geen dealtjes met de gemeente heeft gemaakt *O*
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 17:57:24 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119317612
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
ohja goeie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119317616
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
haha raap me op
pi_119317960
Zoals ik al eerder stelde, blij dat hij is opgerot, het is graag of niet en als hij PSV niet respecteert behalve voor geld dan heeft hij hier weinig te zoeken. Dan zou hij dus een nieuwe Labyad worden.
pi_119317969
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Wie heeft de Arena eigenlijk gefinancierd?
pi_119320709
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:10 schreef DeParo het volgende:
Zoals ik al eerder stelde, blij dat hij is opgerot, het is graag of niet en als hij PSV niet respecteert behalve voor geld dan heeft hij hier weinig te zoeken. Dan zou hij dus een nieuwe Labyad worden.
Dat was echt master van Labayad. Hoe die jongen al die hoogbetaalde directeurtjes bij PSV bij de staart had.

#gratisweg & degroeten
pi_119320867
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:41 schreef Metaan het volgende:

[..]

Dat was echt master van Labayad. Hoe die jongen al die hoogbetaalde directeurtjes bij PSV bij de staart had.

#gratisweg & degroeten
Bijna net zo mooi als El Hamdaoui, gewoon ff elke maand een enorm salaris opstrijken, maar verder dwars liggen en jezelf zo onmogelijk maken dat je niet hoeft te spelen.
pi_119322555
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Bijna net zo mooi als El Hamdaoui, gewoon ff elke maand een enorm salaris opstrijken, maar verder dwars liggen en jezelf zo onmogelijk maken dat je niet hoeft te spelen.
Hamda kon en wilde gewoon spelen hoor.

Maar de Boer moest de stugge Hollander uithangen.

Verder is er netjes betaald voor Hamda. Bazoer loopt zo de tent uit.
pi_119322708
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef Metaan het volgende:

[..]

Hamda kon en wilde gewoon spelen hoor.

Maar de Boer moest de stugge Hollander uithangen.

Verder is er netjes betaald voor Hamda. Bazoer loopt zo de tent uit.
Bazoer heeft PSV dan ook weinig gekost en El Hamdaoui miljoenen.
Het is maar wie je meer waard vindt.
pi_119323167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Ajax krijgt geld van een sponsor die overheidsgeld hebben gekregen.
History became legend, legend became myth.
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 20:40:01 #145
35723 crew  GGMM
pi_119323244
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef valek het volgende:

[..]

Ajax krijgt geld van een sponsor die overheidsgeld hebben gekregen.
Jezus :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 20:46:50 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_119323535
Seedorf was 16 toen ie debuteerde. Speelt nog steeds. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 20:47:45 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_119323578
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jezus :')
Scoorde in het kruis. Hing 'm er mooi in.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 20:48:41 #148
35723 crew  GGMM
pi_119323636
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Scoorde in het kruis. Hing 'm er mooi in.

:P
Ja, dat beeld ging de hele wereld over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 20:49:17 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_119323663
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, dat beeld ging de hele wereld over.
En dan noemden ze Bergkamp God.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:51:36 #150
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_119323756
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jezus :')
De halve arena is door de gemeente gefinancierd.
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 20:52:17 #151
35723 crew  GGMM
pi_119323780
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

De halve arena is door de gemeente gefinancierd.
Weet ik, daar ging m'n bericht ook helemaal niet over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 21:00:45 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_119324128
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

De halve arena is door de gemeente gefinancierd.
PSV krijgt steeds een hengst. Terwijl ie uit Spanje komt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119324458
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

PSV krijgt steeds een hengst. Terwijl ie uit Spanje komt.

:P
Het paard van Sinterklaas?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 21:09:57 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_119324541
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het paard van Sinterklaas?
Kwam niet. Scheen door de Tom Bomen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119325044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef valek het volgende:

[..]

Ajax is er mee begonnen door een c-junior bij PSV weg te kapen.
Hier ook dan maar even:

http://www.psvjeugd.nl/spelers/771

1
2
3
4
5
6
Positie:    
Nationaliteit:     Nederlander
Woonplaats:     Almere
Geboortedatum:     08-10-1997
Leeftijd:     15 jaar
Vorige club(s):    AFC Ajax

Dus nu niet zo hypocriet gaan lopen doen hier, calimero.

Ajax doet het
psv doet het
feijenoord doet het.

Ze doen het allemaal, alleen PSV heeft echter Calimero-Brands aan het roer staan, met oogkleppen op.
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 21:49:03 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_119326059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:22 schreef JochemSjakie het volgende:

Ze doen het allemaal, alleen PSV heeft echter Calimero-Brands aan het roer staan, met oogkleppen op.
Anky van Grrunsven wordt warmgestoomd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119326082
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:22 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Hier ook dan maar even:

http://www.psvjeugd.nl/spelers/771
[ code verwijderd ]

Dus nu niet zo hypocriet gaan lopen doen hier, calimero.

Ajax doet het
psv doet het
feijenoord doet het.

Ze doen het allemaal, alleen PSV heeft echter Calimero-Brands aan het roer staan, met oogkleppen op.
die is weggestuurd bij ajax
pi_119326765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

die is weggestuurd bij ajax
Waar is Davids als je hem nodig hebt. :')
pi_119326951
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

die is weggestuurd bij ajax
Waarom? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_119327008
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

die is weggestuurd bij ajax
Nee hoor.
pi_119327228
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:16 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Nee hoor.
wat was het precieze verhaal met hem ook alweer dan?

vader had ruzie met trustfull toch
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 22:26:08 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119327406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

wat was het precieze verhaal met hem ook alweer dan?

vader had ruzie met trustfull toch
Er was in ieder geval gezeik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119327700
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

wat was het precieze verhaal met hem ook alweer dan?

vader had ruzie met trustfull toch
Trustfull had ze weggepest.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_119327909
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
Hoezo?
Ik las je eerder iets zeggen in de trant van: PSV laat hem toch niet gaan.
Maar die jongen heeft toch geen contract? Hij kan morgen toch gewoon de toekomst inlopen en meedoen?
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 22:37:13 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119327932
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef Krediax het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik las je eerder iets zeggen in de trant van: PSV laat hem toch niet gaan.
Maar die jongen heeft toch geen contract? Hij kan morgen toch gewoon de toekomst inlopen en meedoen?
Volgens mij is er wel iets met inschrijvingen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119327960
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Volgens mij is er wel iets met inschrijvingen
Moet PSV daar toestemming voor geven dan? Hij heeft geen contract.
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 22:39:12 #167
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119328005
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:38 schreef Krediax het volgende:

[..]

Moet PSV daar toestemming voor geven dan? Hij heeft geen contract.
Klopt, maar volgens mij worden jeugdspelers jaarlijks ingeschreven, en dan sta je ingeschreven voor een heel jaar. En je kunt natuurlijk niet bij 2 clubs tegelijk ingeschreven staan.

Meetrainen mag dus uiteraard wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119328066
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Klopt, maar volgens mij worden jeugdspelers jaarlijks ingeschreven, en dan sta je ingeschreven voor een heel jaar. En je kunt natuurlijk niet bij 2 clubs tegelijk ingeschreven staan.

Meetrainen mag dus uiteraard wel.
Zou ik raar vinden. Als een 16 jarige speler bij de plaatselijke vereniging speelt en hij verhuist van limburg naar groningen mag hij driekwart jaar niet voetballen.
Tenzij het natuurlijk alleen voor betaalde clubs geld, maar alsnog ik zou het raar vinden :)
We merken het wel!
pi_119331514
Goeie reden van Brands om van het zogenaamde jeugdbeleid van hem af te stappen en alleen maar meer aanvallers te kopen. Met als mening: ''Bazoer wist al dat hij niet een kans krijgt om in onze topdefensie te spelen, hij zou het het niet halen. Marcelo de grote is te goed en beter dan Bouma zal hij sowieso niet worden... Dat geeft mij een goede reden en vertrouwen dat het achterin bij PSV wel goed zit en daarom haal ik extra aanvallers. '' :')
pi_119337854
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:38 schreef Krediax het volgende:

[..]

Moet PSV daar toestemming voor geven dan? Hij heeft geen contract.
Ik weet ook niet precies hoe het zit. Maar volgens mij speelt hij nog bij PSV tot het einde van het seizoen, omdat PSV hem niet met onmiddellijke ingang naar Ajax laat staan. Anderzijds gebruikt PSV hem ook niet meer voor wedstrijden (en training?). Dus staat hij toch 3/4 jaar stil in zijn ontwikkeling.
Al zullen ze er vast wat op bedenken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_119338525
bah... dacht dat er sprake was van een 'gentlemen akkoord' tussen fey, ajax en psv...
pi_119340783
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:22 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Hier ook dan maar even:

http://www.psvjeugd.nl/spelers/771
[ code verwijderd ]

Dus nu niet zo hypocriet gaan lopen doen hier, calimero.

Ajax doet het
psv doet het
feijenoord doet het.

Ze doen het allemaal, alleen PSV heeft echter Calimero-Brands aan het roer staan, met oogkleppen op.
beetje een Bad Luck Brian maar dan bruin :')
pi_119373633
quote:
Weglokken Bazoer door Ajax treft PSV hard

Met het wegplukken van het 16-jarige talent Riechedly Bazoer heeft Ajax de jeugdopleiding van concurrent PSV in het hart getroffen. De verdediger, die ook voor het financieel lucratievere Manchester City had kunnen kiezen, verlaat Eindhoven vanwege 'sportieve motieven'. De aanvoerder van Oranje onder 17 neemt voor lief dat hij tot komende zomer geen officiële wedstrijden mag spelen voor Ajax.


Bazoer tekent medio volgend jaar zijn eerste profcontract, voor drie seizoenen. Tot die tijd, zo laat de KNVB weten, mag hij bij Ajax alleen trainen en vriendschappelijke duels spelen, als PSV daar toestemming voor geeft. 'Dat bekijken we nog', stelt technisch manager Marcel Brands.

Jeugdvoetballers vallen bij de KNVB onder het amateurreglement en dan is er geen overschrijvingsperiode in de winterstop.

Ajax-coach Frank de Boer stelt dat de club geen herenakkoord schendt door een talent van een andere Nederlandse topclub aan te trekken. 'Wij halen hem niet weg bij PSV, hij wilde zelf graag naar een andere club.'

Bazoer, die sinds 2006 deel uitmaakte van de jeugdopleiding van PSV, ziet bij Ajax meer sportief perspectief. Dat laatste moet pijn doen bij Brands. Hij streeft een nieuw beleid na, met een smallere A-selectie en meer kans op doorstroming voor de jeugd. Toch kampt PSV nog altijd met het imago van koopclub. Eerder dit jaar tekende een ander groot talent, Zakaria Bakkali, wél een contract in Eindhoven. Hem werd voorgespiegeld dat hij veel mee zou trainen met de A-selectie. Dat is tot dusverre bijna niet gebeurd op de Herdgang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')