Weet ik, daar ging m'n bericht ook helemaal niet over.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De halve arena is door de gemeente gefinancierd.
PSV krijgt steeds een hengst. Terwijl ie uit Spanje komt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De halve arena is door de gemeente gefinancierd.
Het paard van Sinterklaas?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
PSV krijgt steeds een hengst. Terwijl ie uit Spanje komt.
Kwam niet. Scheen door de Tom Bomen.quote:
Hier ook dan maar even:quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef valek het volgende:
[..]
Ajax is er mee begonnen door een c-junior bij PSV weg te kapen.
| 1 2 3 4 5 6 | Positie: Nationaliteit: Nederlander Woonplaats: Almere Geboortedatum: 08-10-1997 Leeftijd: 15 jaar Vorige club(s): AFC Ajax |
Anky van Grrunsven wordt warmgestoomd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:22 schreef JochemSjakie het volgende:
Ze doen het allemaal, alleen PSV heeft echter Calimero-Brands aan het roer staan, met oogkleppen op.
die is weggestuurd bij ajaxquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hier ook dan maar even:
http://www.psvjeugd.nl/spelers/771
[ code verwijderd ]
Dus nu niet zo hypocriet gaan lopen doen hier, calimero.
Ajax doet het
psv doet het
feijenoord doet het.
Ze doen het allemaal, alleen PSV heeft echter Calimero-Brands aan het roer staan, met oogkleppen op.
Er was in ieder geval gezeik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat was het precieze verhaal met hem ook alweer dan?
vader had ruzie met trustfull toch
Trustfull had ze weggepest.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat was het precieze verhaal met hem ook alweer dan?
vader had ruzie met trustfull toch
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
Volgens mij is er wel iets met inschrijvingenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef Krediax het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik las je eerder iets zeggen in de trant van: PSV laat hem toch niet gaan.
Maar die jongen heeft toch geen contract? Hij kan morgen toch gewoon de toekomst inlopen en meedoen?
Moet PSV daar toestemming voor geven dan? Hij heeft geen contract.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel iets met inschrijvingen
Klopt, maar volgens mij worden jeugdspelers jaarlijks ingeschreven, en dan sta je ingeschreven voor een heel jaar. En je kunt natuurlijk niet bij 2 clubs tegelijk ingeschreven staan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:38 schreef Krediax het volgende:
[..]
Moet PSV daar toestemming voor geven dan? Hij heeft geen contract.
Zou ik raar vinden. Als een 16 jarige speler bij de plaatselijke vereniging speelt en hij verhuist van limburg naar groningen mag hij driekwart jaar niet voetballen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij worden jeugdspelers jaarlijks ingeschreven, en dan sta je ingeschreven voor een heel jaar. En je kunt natuurlijk niet bij 2 clubs tegelijk ingeschreven staan.
Meetrainen mag dus uiteraard wel.
Ik weet ook niet precies hoe het zit. Maar volgens mij speelt hij nog bij PSV tot het einde van het seizoen, omdat PSV hem niet met onmiddellijke ingang naar Ajax laat staan. Anderzijds gebruikt PSV hem ook niet meer voor wedstrijden (en training?). Dus staat hij toch 3/4 jaar stil in zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:38 schreef Krediax het volgende:
[..]
Moet PSV daar toestemming voor geven dan? Hij heeft geen contract.
beetje een Bad Luck Brian maar dan bruinquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hier ook dan maar even:
http://www.psvjeugd.nl/spelers/771
[ code verwijderd ]
Dus nu niet zo hypocriet gaan lopen doen hier, calimero.
Ajax doet het
psv doet het
feijenoord doet het.
quote:Weglokken Bazoer door Ajax treft PSV hard
Met het wegplukken van het 16-jarige talent Riechedly Bazoer heeft Ajax de jeugdopleiding van concurrent PSV in het hart getroffen. De verdediger, die ook voor het financieel lucratievere Manchester City had kunnen kiezen, verlaat Eindhoven vanwege 'sportieve motieven'. De aanvoerder van Oranje onder 17 neemt voor lief dat hij tot komende zomer geen officiële wedstrijden mag spelen voor Ajax.
Bazoer tekent medio volgend jaar zijn eerste profcontract, voor drie seizoenen. Tot die tijd, zo laat de KNVB weten, mag hij bij Ajax alleen trainen en vriendschappelijke duels spelen, als PSV daar toestemming voor geeft. 'Dat bekijken we nog', stelt technisch manager Marcel Brands.
Jeugdvoetballers vallen bij de KNVB onder het amateurreglement en dan is er geen overschrijvingsperiode in de winterstop.
Ajax-coach Frank de Boer stelt dat de club geen herenakkoord schendt door een talent van een andere Nederlandse topclub aan te trekken. 'Wij halen hem niet weg bij PSV, hij wilde zelf graag naar een andere club.'
Bazoer, die sinds 2006 deel uitmaakte van de jeugdopleiding van PSV, ziet bij Ajax meer sportief perspectief. Dat laatste moet pijn doen bij Brands. Hij streeft een nieuw beleid na, met een smallere A-selectie en meer kans op doorstroming voor de jeugd. Toch kampt PSV nog altijd met het imago van koopclub. Eerder dit jaar tekende een ander groot talent, Zakaria Bakkali, wél een contract in Eindhoven. Hem werd voorgespiegeld dat hij veel mee zou trainen met de A-selectie. Dat is tot dusverre bijna niet gebeurd op de Herdgang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |