abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 20:52:17 #151
35723 crew  GGMM
pi_119323780
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

De halve arena is door de gemeente gefinancierd.
Weet ik, daar ging m'n bericht ook helemaal niet over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 21:00:45 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_119324128
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

De halve arena is door de gemeente gefinancierd.
PSV krijgt steeds een hengst. Terwijl ie uit Spanje komt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119324458
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

PSV krijgt steeds een hengst. Terwijl ie uit Spanje komt.

:P
Het paard van Sinterklaas?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 21:09:57 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_119324541
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het paard van Sinterklaas?
Kwam niet. Scheen door de Tom Bomen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119325044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef valek het volgende:

[..]

Ajax is er mee begonnen door een c-junior bij PSV weg te kapen.
Hier ook dan maar even:

http://www.psvjeugd.nl/spelers/771

1
2
3
4
5
6
Positie:    
Nationaliteit:     Nederlander
Woonplaats:     Almere
Geboortedatum:     08-10-1997
Leeftijd:     15 jaar
Vorige club(s):    AFC Ajax

Dus nu niet zo hypocriet gaan lopen doen hier, calimero.

Ajax doet het
psv doet het
feijenoord doet het.

Ze doen het allemaal, alleen PSV heeft echter Calimero-Brands aan het roer staan, met oogkleppen op.
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 21:49:03 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_119326059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:22 schreef JochemSjakie het volgende:

Ze doen het allemaal, alleen PSV heeft echter Calimero-Brands aan het roer staan, met oogkleppen op.
Anky van Grrunsven wordt warmgestoomd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119326082
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:22 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Hier ook dan maar even:

http://www.psvjeugd.nl/spelers/771
[ code verwijderd ]

Dus nu niet zo hypocriet gaan lopen doen hier, calimero.

Ajax doet het
psv doet het
feijenoord doet het.

Ze doen het allemaal, alleen PSV heeft echter Calimero-Brands aan het roer staan, met oogkleppen op.
die is weggestuurd bij ajax
pi_119326765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

die is weggestuurd bij ajax
Waar is Davids als je hem nodig hebt. :')
pi_119326951
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

die is weggestuurd bij ajax
Waarom? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_119327008
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

die is weggestuurd bij ajax
Nee hoor.
pi_119327228
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:16 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Nee hoor.
wat was het precieze verhaal met hem ook alweer dan?

vader had ruzie met trustfull toch
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 22:26:08 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119327406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

wat was het precieze verhaal met hem ook alweer dan?

vader had ruzie met trustfull toch
Er was in ieder geval gezeik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119327700
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

wat was het precieze verhaal met hem ook alweer dan?

vader had ruzie met trustfull toch
Trustfull had ze weggepest.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_119327909
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
Hoezo?
Ik las je eerder iets zeggen in de trant van: PSV laat hem toch niet gaan.
Maar die jongen heeft toch geen contract? Hij kan morgen toch gewoon de toekomst inlopen en meedoen?
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 22:37:13 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119327932
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef Krediax het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik las je eerder iets zeggen in de trant van: PSV laat hem toch niet gaan.
Maar die jongen heeft toch geen contract? Hij kan morgen toch gewoon de toekomst inlopen en meedoen?
Volgens mij is er wel iets met inschrijvingen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119327960
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Volgens mij is er wel iets met inschrijvingen
Moet PSV daar toestemming voor geven dan? Hij heeft geen contract.
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 22:39:12 #167
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119328005
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:38 schreef Krediax het volgende:

[..]

Moet PSV daar toestemming voor geven dan? Hij heeft geen contract.
Klopt, maar volgens mij worden jeugdspelers jaarlijks ingeschreven, en dan sta je ingeschreven voor een heel jaar. En je kunt natuurlijk niet bij 2 clubs tegelijk ingeschreven staan.

Meetrainen mag dus uiteraard wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119328066
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Klopt, maar volgens mij worden jeugdspelers jaarlijks ingeschreven, en dan sta je ingeschreven voor een heel jaar. En je kunt natuurlijk niet bij 2 clubs tegelijk ingeschreven staan.

Meetrainen mag dus uiteraard wel.
Zou ik raar vinden. Als een 16 jarige speler bij de plaatselijke vereniging speelt en hij verhuist van limburg naar groningen mag hij driekwart jaar niet voetballen.
Tenzij het natuurlijk alleen voor betaalde clubs geld, maar alsnog ik zou het raar vinden :)
We merken het wel!
pi_119331514
Goeie reden van Brands om van het zogenaamde jeugdbeleid van hem af te stappen en alleen maar meer aanvallers te kopen. Met als mening: ''Bazoer wist al dat hij niet een kans krijgt om in onze topdefensie te spelen, hij zou het het niet halen. Marcelo de grote is te goed en beter dan Bouma zal hij sowieso niet worden... Dat geeft mij een goede reden en vertrouwen dat het achterin bij PSV wel goed zit en daarom haal ik extra aanvallers. '' :')
pi_119337854
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:38 schreef Krediax het volgende:

[..]

Moet PSV daar toestemming voor geven dan? Hij heeft geen contract.
Ik weet ook niet precies hoe het zit. Maar volgens mij speelt hij nog bij PSV tot het einde van het seizoen, omdat PSV hem niet met onmiddellijke ingang naar Ajax laat staan. Anderzijds gebruikt PSV hem ook niet meer voor wedstrijden (en training?). Dus staat hij toch 3/4 jaar stil in zijn ontwikkeling.
Al zullen ze er vast wat op bedenken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_119338525
bah... dacht dat er sprake was van een 'gentlemen akkoord' tussen fey, ajax en psv...
pi_119340783
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:22 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Hier ook dan maar even:

http://www.psvjeugd.nl/spelers/771
[ code verwijderd ]

Dus nu niet zo hypocriet gaan lopen doen hier, calimero.

Ajax doet het
psv doet het
feijenoord doet het.

Ze doen het allemaal, alleen PSV heeft echter Calimero-Brands aan het roer staan, met oogkleppen op.
beetje een Bad Luck Brian maar dan bruin :')
pi_119373633
quote:
Weglokken Bazoer door Ajax treft PSV hard

Met het wegplukken van het 16-jarige talent Riechedly Bazoer heeft Ajax de jeugdopleiding van concurrent PSV in het hart getroffen. De verdediger, die ook voor het financieel lucratievere Manchester City had kunnen kiezen, verlaat Eindhoven vanwege 'sportieve motieven'. De aanvoerder van Oranje onder 17 neemt voor lief dat hij tot komende zomer geen officiële wedstrijden mag spelen voor Ajax.


Bazoer tekent medio volgend jaar zijn eerste profcontract, voor drie seizoenen. Tot die tijd, zo laat de KNVB weten, mag hij bij Ajax alleen trainen en vriendschappelijke duels spelen, als PSV daar toestemming voor geeft. 'Dat bekijken we nog', stelt technisch manager Marcel Brands.

Jeugdvoetballers vallen bij de KNVB onder het amateurreglement en dan is er geen overschrijvingsperiode in de winterstop.

Ajax-coach Frank de Boer stelt dat de club geen herenakkoord schendt door een talent van een andere Nederlandse topclub aan te trekken. 'Wij halen hem niet weg bij PSV, hij wilde zelf graag naar een andere club.'

Bazoer, die sinds 2006 deel uitmaakte van de jeugdopleiding van PSV, ziet bij Ajax meer sportief perspectief. Dat laatste moet pijn doen bij Brands. Hij streeft een nieuw beleid na, met een smallere A-selectie en meer kans op doorstroming voor de jeugd. Toch kampt PSV nog altijd met het imago van koopclub. Eerder dit jaar tekende een ander groot talent, Zakaria Bakkali, wél een contract in Eindhoven. Hem werd voorgespiegeld dat hij veel mee zou trainen met de A-selectie. Dat is tot dusverre bijna niet gebeurd op de Herdgang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')