abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 17:19:44 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119316592
nou helaas nu wordt ajax weer kampioen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119316671
Ajax boven PSV en City verkiezen _O_

Deze man _O_
pi_119316701
Hij kan er toch niks van
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 17:25:02 #129
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119316729
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:22 schreef Tyron het volgende:
Ajax boven PSV en City verkiezen :')

Deze man :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119316904
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Niet met Strootman willen spelen :')

Wat een josti
pi_119317490
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_119317538
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
Moet hij weten, die gaat het moeilijk genoeg krijgen met zijn 900 zaakwaarnemers
pi_119317556
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anywaaaaaaaaay...

PSV geeft duidelijk (tegenwoordig) de jeugd de kans :)
En als ajacied kan je moeilijk PSV een koopclub noemen (Welke club eigenlijk niet? Alleen Feyenoord?)

gr gr
Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_119317574
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Verschil moet er wezen
pi_119317586
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Ja, want Ajax is de enige club in NL die geen dealtjes met de gemeente heeft gemaakt *O*
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2012 @ 17:57:24 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119317612
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
ohja goeie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119317616
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
haha raap me op
pi_119317960
Zoals ik al eerder stelde, blij dat hij is opgerot, het is graag of niet en als hij PSV niet respecteert behalve voor geld dan heeft hij hier weinig te zoeken. Dan zou hij dus een nieuwe Labyad worden.
pi_119317969
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Wie heeft de Arena eigenlijk gefinancierd?
pi_119320709
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:10 schreef DeParo het volgende:
Zoals ik al eerder stelde, blij dat hij is opgerot, het is graag of niet en als hij PSV niet respecteert behalve voor geld dan heeft hij hier weinig te zoeken. Dan zou hij dus een nieuwe Labyad worden.
Dat was echt master van Labayad. Hoe die jongen al die hoogbetaalde directeurtjes bij PSV bij de staart had.

#gratisweg & degroeten
pi_119320867
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:41 schreef Metaan het volgende:

[..]

Dat was echt master van Labayad. Hoe die jongen al die hoogbetaalde directeurtjes bij PSV bij de staart had.

#gratisweg & degroeten
Bijna net zo mooi als El Hamdaoui, gewoon ff elke maand een enorm salaris opstrijken, maar verder dwars liggen en jezelf zo onmogelijk maken dat je niet hoeft te spelen.
pi_119322555
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Bijna net zo mooi als El Hamdaoui, gewoon ff elke maand een enorm salaris opstrijken, maar verder dwars liggen en jezelf zo onmogelijk maken dat je niet hoeft te spelen.
Hamda kon en wilde gewoon spelen hoor.

Maar de Boer moest de stugge Hollander uithangen.

Verder is er netjes betaald voor Hamda. Bazoer loopt zo de tent uit.
pi_119322708
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef Metaan het volgende:

[..]

Hamda kon en wilde gewoon spelen hoor.

Maar de Boer moest de stugge Hollander uithangen.

Verder is er netjes betaald voor Hamda. Bazoer loopt zo de tent uit.
Bazoer heeft PSV dan ook weinig gekost en El Hamdaoui miljoenen.
Het is maar wie je meer waard vindt.
pi_119323167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Ajax krijgt geld van een sponsor die overheidsgeld hebben gekregen.
History became legend, legend became myth.
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 20:40:01 #145
35723 crew  GGMM
pi_119323244
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef valek het volgende:

[..]

Ajax krijgt geld van een sponsor die overheidsgeld hebben gekregen.
Jezus :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 20:46:50 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_119323535
Seedorf was 16 toen ie debuteerde. Speelt nog steeds. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 20:47:45 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_119323578
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jezus :')
Scoorde in het kruis. Hing 'm er mooi in.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 20:48:41 #148
35723 crew  GGMM
pi_119323636
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Scoorde in het kruis. Hing 'm er mooi in.

:P
Ja, dat beeld ging de hele wereld over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 november 2012 @ 20:49:17 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_119323663
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, dat beeld ging de hele wereld over.
En dan noemden ze Bergkamp God.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:51:36 #150
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_119323756
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jezus :')
De halve arena is door de gemeente gefinancierd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')