quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:22 schreef Tyron het volgende:
Ajax boven PSV en City verkiezen
Deze man
Moet hij weten, die gaat het moeilijk genoeg krijgen met zijn 900 zaakwaarnemersquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar toch. Bazoer is 16 en kan 3/4 jaar geen wedstrijd spelen.. Kan ook nooit goed zijn voor zijn ontwikkeling.
Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anywaaaaaaaaay...
PSV geeft duidelijk (tegenwoordig) de jeugd de kans![]()
En als ajacied kan je moeilijk PSV een koopclub noemen (Welke club eigenlijk niet? Alleen Feyenoord?)
gr gr
Verschil moet er wezenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Ja, want Ajax is de enige club in NL die geen dealtjes met de gemeente heeft gemaaktquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
ohja goeie.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
haha raap me opquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Wie heeft de Arena eigenlijk gefinancierd?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Dat was echt master van Labayad. Hoe die jongen al die hoogbetaalde directeurtjes bij PSV bij de staart had.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:10 schreef DeParo het volgende:
Zoals ik al eerder stelde, blij dat hij is opgerot, het is graag of niet en als hij PSV niet respecteert behalve voor geld dan heeft hij hier weinig te zoeken. Dan zou hij dus een nieuwe Labyad worden.
Bijna net zo mooi als El Hamdaoui, gewoon ff elke maand een enorm salaris opstrijken, maar verder dwars liggen en jezelf zo onmogelijk maken dat je niet hoeft te spelen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:41 schreef Metaan het volgende:
[..]
Dat was echt master van Labayad. Hoe die jongen al die hoogbetaalde directeurtjes bij PSV bij de staart had.
#gratisweg & degroeten
Hamda kon en wilde gewoon spelen hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bijna net zo mooi als El Hamdaoui, gewoon ff elke maand een enorm salaris opstrijken, maar verder dwars liggen en jezelf zo onmogelijk maken dat je niet hoeft te spelen.
Bazoer heeft PSV dan ook weinig gekost en El Hamdaoui miljoenen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef Metaan het volgende:
[..]
Hamda kon en wilde gewoon spelen hoor.
Maar de Boer moest de stugge Hollander uithangen.
Verder is er netjes betaald voor Hamda. Bazoer loopt zo de tent uit.
Ajax krijgt geld van een sponsor die overheidsgeld hebben gekregen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Ajax als PSV zijn koopclubs natuurlijk. Alleen doet Ajax dat met eigen middelen en PSV met gemeentegeld.
Jezusquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef valek het volgende:
[..]
Ajax krijgt geld van een sponsor die overheidsgeld hebben gekregen.
Scoorde in het kruis. Hing 'm er mooi in.quote:
Ja, dat beeld ging de hele wereld over.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scoorde in het kruis. Hing 'm er mooi in.
En dan noemden ze Bergkamp God.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat beeld ging de hele wereld over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |