Het ligt volgens mij wel iets genuanceerder. Het is vaak een spel van zaakwaarnemers die zelf op geld uit zijn. Ze benaderen geen spelers maar zaakwaarnemers benaderen clubs. Er zijn natuurlijk ook goede zaakwaarnemers, zoals Soren Lerby. Maar het wemelt van de type's als Mino Raiola, die hadeld alleen maar om er zelf beter van te worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:23 schreef valek het volgende:
Misselijke streek van Ajax. Blijkt wel dat je met Ajax geen afspraken kunt maken, want deze komen ze toch niet na.
PSV begon met dit soort fratsen hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:23 schreef valek het volgende:
Misselijke streek van Ajax. Blijkt wel dat je met Ajax geen afspraken kunt maken, want deze komen ze toch niet na.
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:23 schreef valek het volgende:
Maar als je afspraken maakt kom je die na, maar Ajax niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Van Rhijn, Lukoki, Denswil en wat spelers van Az zijn allemaal benaderd door psv.
Dus die afspraak geldt niet voor psv?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:14 schreef valek het volgende:
[..]
Maar als je afspraken maakt kom je die na, maar Ajax niet.
Dat is een betrouwbare krant, vooral als het over PSV gaat. Nogmaals, misselijke streek van Ajax om je afspraken niet na te komen. Helaas heeft Ajax daar een handje naar, hebben ze in het verleden al vaker gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dus die afspraak geldt niet voor psv?
Verder vind ik het niet boeiend als hij niet wil tekenen gaat hij sowieso weg, en zie ik hier maar 1 bron en dat is het ED die ik niet zo betrouwbaar vind in dit geval.
AJAX!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is een betrouwbare krant, vooral als het over PSV gaat. Nogmaals, misselijke streek van Ajax om je afspraken niet na te komen. Helaas heeft Ajax daar een handje naar, hebben ze in het verleden al vaker gedaan.
Eigen topic??quote:
PSV moet niet huilen, ze zijn zelf begonnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is een betrouwbare krant, vooral als het over PSV gaat. Nogmaals, misselijke streek van Ajax om je afspraken niet na te komen. Helaas heeft Ajax daar een handje naar, hebben ze in het verleden al vaker gedaan.
je moet valek niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV moet niet huilen, ze zijn zelf begonnen.
Lees je even beter in gek.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
Tja sinds Fons Spooren weg is, heeft PSV moeite om jonge spelers bevredigd te houden...
Tja sinds Fons Spooren weg is, heeft PSV moeite om jonge spelers bevredigd te houden...
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je moet valek niet zo serieus nemen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Van Rhijn, Lukoki, Denswil en wat spelers van Az zijn allemaal benaderd door psv.
Feyenoorders lopen toch hand in hand ?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef valek het volgende:
Helaas heeft Ajax daar een handje naar
Ze kregen het daarna niet meer op de rails. Hij heeft zijn sporen wel nagelaten.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik vond het destijds al schandalig dat Ajax van Basten binnenhaalde.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:04 schreef Nober het volgende:
Die jongen komt dus uit Utrecht, net als Afellay en Aissati, dat mag dus wel?
En Vaantjequote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het destijds al schandalig dat Ajax van Basten binnenhaalde.
Ga je tranen drogen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef S0nic het volgende:
Verstandige jongen als hij weg gaat bij dat koopclubjeZiet ook gewoon dat de jeugd daar geen kans krijgt en alleen maar kopen kopen kopen.
wow 6 spelers in de selectie onder de 20 dit jaarquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je tranen drogen.
Ik had eerst een mooi lijstje gepost dat Ajax de laatste 5 jaar meer heeft uitgegeven dan PSV![]()
Overigens heeft PSV dit seizoen meestal 6 spelers onder de 20 in de selectie dus je post slaat al nergens op.
Dit jaar? Wat lul jij nu weer? Gisteren liep je ook al als mod te trollen in het PSV topicquote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wow 6 spelers in de selectie onder de 20 dit jaar
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit jaar? Wat lul jij nu weer? Gisteren liep je ook al als mod te trollen in het PSV topic
Jij komt met dit dus zoek het lekker uitquote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja elke wedstrijd minimaal 6. Wat is dan het gemiddelde in de Eredivisie?
Jij hebt het over de totale aantal spelers dit jaar. Ik heb het over hoeveel er bij zijn ELKE wedstrijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij komt met dit dus zoek het lekker uit
En je hebt het over dit jaar, ik bevestig dat en dan lul ik weer
Doei Davy
Ik heb het helemaal niet over spelers manquote:Op donderdag 8 november 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt het over de totale aantal spelers dit jaar. Ik heb het over hoeveel er bij zijn ELKE wedstrijd.
Ren maar weg voor de waarheid...
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over spelers man
Waar lees je dat nou weer?
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wow 6 spelers in de selectie onder de 20 dit jaar
Ja, dat als reactie op jouquote:
Je wilt gewoon goedkoop scoren met je eerste post en als ik vervolgens met feite kom haak je weer afquote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, dat als reactie op jou
Je bent weer behoorlijk stom aan het lullen Davy, jammer dit
Je komt niet eens met feiten manquote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je wilt gewoon goedkoop scoren met je eerste post en als ik vervolgens met feite kom haak je weer af
Overigens zei je doei dus waarom post je door?
Ook psv zal ergens wel moeten nuquote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anywaaaaaaaaay...
PSV geeft duidelijk (tegenwoordig) de jeugd de kans![]()
En als ajacied kan je moeilijk PSV een koopclub noemen (Welke club eigenlijk niet? Alleen Feyenoord?)
gr gr
Waarom wil Advocaat in de winterstop dan weer gaan kopen? Je kan de blessure van Toivonen toch gewoon met jeugd opvangen? Dat zou wel het idee moeten zijn van een club die de jeugd de kans geeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anywaaaaaaaaay...
En als ajacied kan je moeilijk PSV een koopclub noemen (Welke club eigenlijk niet? Alleen Feyenoord?)
gr gr
Je punt is? Tering wat een onzin ... Als ik me niet vergis staan er maar liefst 0 spelers uit de eigen jeugd bij jullie in de basisquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je tranen drogen.
Ik had eerst een mooi lijstje gepost dat Ajax de laatste 5 jaar meer heeft uitgegeven dan PSV![]()
Overigens heeft PSV dit seizoen meestal 6 spelers onder de 20 in de selectie dus je post slaat al nergens op.
Moet je aan hem vragen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waarom wil Advocaat in de winterstop dan weer gaan kopen? Je kan de blessure van Toivonen toch gewoon met jeugd opvangen? Dat zou wel het idee moeten zijn van een club die de jeugd de kans geeft.
Van AZ ja?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
PSV begon ermee met van Rhijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
ja als je een extra middenvelder wilt kopen geef je echt je jeugd een kansquote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anywaaaaaaaaay...
gr gr
Ja maar dat moet je aan Advocaat vragenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja als je een extra middenvelder wilt kopen geef je echt je jeugd een kans
als je marcelo, bouma of zelfs hutchinson/manolev opstelt geef je echt je jeugd een kans
Wat dan? Elke keer de helft van je basis jeugd en 10 punten achter de koploper staan?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja als je een extra middenvelder wilt kopen geef je echt je jeugd een kans
als je marcelo, bouma of zelfs hutchinson/manolev opstelt geef je echt je jeugd een kans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |