Ga je tranen drogen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef S0nic het volgende:
Verstandige jongen als hij weg gaat bij dat koopclubjeZiet ook gewoon dat de jeugd daar geen kans krijgt en alleen maar kopen kopen kopen.
wow 6 spelers in de selectie onder de 20 dit jaarquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je tranen drogen.
Ik had eerst een mooi lijstje gepost dat Ajax de laatste 5 jaar meer heeft uitgegeven dan PSV![]()
Overigens heeft PSV dit seizoen meestal 6 spelers onder de 20 in de selectie dus je post slaat al nergens op.
Dit jaar? Wat lul jij nu weer? Gisteren liep je ook al als mod te trollen in het PSV topicquote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wow 6 spelers in de selectie onder de 20 dit jaar
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit jaar? Wat lul jij nu weer? Gisteren liep je ook al als mod te trollen in het PSV topic
Jij komt met dit dus zoek het lekker uitquote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja elke wedstrijd minimaal 6. Wat is dan het gemiddelde in de Eredivisie?
Jij hebt het over de totale aantal spelers dit jaar. Ik heb het over hoeveel er bij zijn ELKE wedstrijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij komt met dit dus zoek het lekker uit
En je hebt het over dit jaar, ik bevestig dat en dan lul ik weer
Doei Davy
Ik heb het helemaal niet over spelers manquote:Op donderdag 8 november 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt het over de totale aantal spelers dit jaar. Ik heb het over hoeveel er bij zijn ELKE wedstrijd.
Ren maar weg voor de waarheid...
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over spelers man
Waar lees je dat nou weer?
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wow 6 spelers in de selectie onder de 20 dit jaar
Ja, dat als reactie op jouquote:
Je wilt gewoon goedkoop scoren met je eerste post en als ik vervolgens met feite kom haak je weer afquote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, dat als reactie op jou
Je bent weer behoorlijk stom aan het lullen Davy, jammer dit
Je komt niet eens met feiten manquote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je wilt gewoon goedkoop scoren met je eerste post en als ik vervolgens met feite kom haak je weer af
Overigens zei je doei dus waarom post je door?
Ook psv zal ergens wel moeten nuquote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anywaaaaaaaaay...
PSV geeft duidelijk (tegenwoordig) de jeugd de kans![]()
En als ajacied kan je moeilijk PSV een koopclub noemen (Welke club eigenlijk niet? Alleen Feyenoord?)
gr gr
Waarom wil Advocaat in de winterstop dan weer gaan kopen? Je kan de blessure van Toivonen toch gewoon met jeugd opvangen? Dat zou wel het idee moeten zijn van een club die de jeugd de kans geeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anywaaaaaaaaay...
PSV geeft duidelijk (tegenwoordig) de jeugd de kans![]()
En als ajacied kan je moeilijk PSV een koopclub noemen (Welke club eigenlijk niet? Alleen Feyenoord?)
gr gr
Je punt is? Tering wat een onzin ... Als ik me niet vergis staan er maar liefst 0 spelers uit de eigen jeugd bij jullie in de basisquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je tranen drogen.
Ik had eerst een mooi lijstje gepost dat Ajax de laatste 5 jaar meer heeft uitgegeven dan PSV![]()
Overigens heeft PSV dit seizoen meestal 6 spelers onder de 20 in de selectie dus je post slaat al nergens op.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
Tja sinds Fons Spooren weg is, heeft PSV moeite om jonge spelers bevredigd te houden...
Moet je aan hem vragen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waarom wil Advocaat in de winterstop dan weer gaan kopen? Je kan de blessure van Toivonen toch gewoon met jeugd opvangen? Dat zou wel het idee moeten zijn van een club die de jeugd de kans geeft.
Van AZ ja?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Van Rhijn, Lukoki, Denswil en wat spelers van Az zijn allemaal benaderd door psv.
PSV begon ermee met van Rhijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is een betrouwbare krant, vooral als het over PSV gaat. Nogmaals, misselijke streek van Ajax om je afspraken niet na te komen. Helaas heeft Ajax daar een handje naar, hebben ze in het verleden al vaker gedaan.
ja als je een extra middenvelder wilt kopen geef je echt je jeugd een kansquote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anywaaaaaaaaay...
PSV geeft duidelijk (tegenwoordig) de jeugd de kans![]()
En als ajacied kan je moeilijk PSV een koopclub noemen (Welke club eigenlijk niet? Alleen Feyenoord?)
gr gr
Ja maar dat moet je aan Advocaat vragenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja als je een extra middenvelder wilt kopen geef je echt je jeugd een kans
als je marcelo, bouma of zelfs hutchinson/manolev opstelt geef je echt je jeugd een kans
Wat dan? Elke keer de helft van je basis jeugd en 10 punten achter de koploper staan?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja als je een extra middenvelder wilt kopen geef je echt je jeugd een kans
als je marcelo, bouma of zelfs hutchinson/manolev opstelt geef je echt je jeugd een kans
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |