Het ligt volgens mij wel iets genuanceerder. Het is vaak een spel van zaakwaarnemers die zelf op geld uit zijn. Ze benaderen geen spelers maar zaakwaarnemers benaderen clubs. Er zijn natuurlijk ook goede zaakwaarnemers, zoals Soren Lerby. Maar het wemelt van de type's als Mino Raiola, die hadeld alleen maar om er zelf beter van te worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:23 schreef valek het volgende:
Misselijke streek van Ajax. Blijkt wel dat je met Ajax geen afspraken kunt maken, want deze komen ze toch niet na.
PSV begon met dit soort fratsen hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:23 schreef valek het volgende:
Misselijke streek van Ajax. Blijkt wel dat je met Ajax geen afspraken kunt maken, want deze komen ze toch niet na.
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:23 schreef valek het volgende:
Maar als je afspraken maakt kom je die na, maar Ajax niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Van Rhijn, Lukoki, Denswil en wat spelers van Az zijn allemaal benaderd door psv.
Dus die afspraak geldt niet voor psv?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:14 schreef valek het volgende:
[..]
Maar als je afspraken maakt kom je die na, maar Ajax niet.
Dat is een betrouwbare krant, vooral als het over PSV gaat. Nogmaals, misselijke streek van Ajax om je afspraken niet na te komen. Helaas heeft Ajax daar een handje naar, hebben ze in het verleden al vaker gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dus die afspraak geldt niet voor psv?
Verder vind ik het niet boeiend als hij niet wil tekenen gaat hij sowieso weg, en zie ik hier maar 1 bron en dat is het ED die ik niet zo betrouwbaar vind in dit geval.
AJAX!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is een betrouwbare krant, vooral als het over PSV gaat. Nogmaals, misselijke streek van Ajax om je afspraken niet na te komen. Helaas heeft Ajax daar een handje naar, hebben ze in het verleden al vaker gedaan.
Eigen topic??quote:
PSV moet niet huilen, ze zijn zelf begonnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is een betrouwbare krant, vooral als het over PSV gaat. Nogmaals, misselijke streek van Ajax om je afspraken niet na te komen. Helaas heeft Ajax daar een handje naar, hebben ze in het verleden al vaker gedaan.
je moet valek niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV moet niet huilen, ze zijn zelf begonnen.
Lees je even beter in gek.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
Tja sinds Fons Spooren weg is, heeft PSV moeite om jonge spelers bevredigd te houden...
Tja sinds Fons Spooren weg is, heeft PSV moeite om jonge spelers bevredigd te houden...
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je moet valek niet zo serieus nemen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Van Rhijn, Lukoki, Denswil en wat spelers van Az zijn allemaal benaderd door psv.
Feyenoorders lopen toch hand in hand ?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef valek het volgende:
Helaas heeft Ajax daar een handje naar
Ze kregen het daarna niet meer op de rails. Hij heeft zijn sporen wel nagelaten.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik vond het destijds al schandalig dat Ajax van Basten binnenhaalde.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:04 schreef Nober het volgende:
Die jongen komt dus uit Utrecht, net als Afellay en Aissati, dat mag dus wel?
En Vaantjequote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het destijds al schandalig dat Ajax van Basten binnenhaalde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |