abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119001837
Feyenoord kan het gewoon weigeren hoor. Alsof ze één van hun grootste talenten voor een habbekrats weg zouden doen. :')

Denk niet dat het om hem gaat.
pi_119001922
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef Lunice het volgende:
Feyenoord kan het gewoon weigeren hoor. Alsof ze één van hun grootste talenten voor een habbekrats weg zouden doen. :')

Denk niet dat het om hem gaat.
Ofc kunnen ze het weigeren. Maar zo'n gassie hoeft het maar in zn bol te krijgen door zn zaakwaarnemers en Feyenoord is 'm liever kwijt dan rijk.
Ik weet ook niet of hij het is. Maar ben benieuwd.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_119002141
Zaakwaarnemers grootste kanker van het voetbal
pi_119011048
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
History became legend, legend became myth.
pi_119011198
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
Klopt.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_119011238
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
Niks mis mee _O_
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 14:29:05 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_119016565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Niks mis mee _O_
^O^

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119017603
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
wat zijn afspraken?
pi_119017670
afspraken zijn net als regels er gewoon om verbroken te worden :)
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:03:03 #110
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_119017862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
Boe fucking hoe :'(
Snelle Egel
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:10:04 #111
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119018088
Haha PSV :D. Buiten het feit dat PSV hetzelfde probeert, maar het ze niet lukt.

"Ajax heeft interesse in ....."

Paar dagen later:

"PSV toont ook intersse in..."

:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_119018115
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef Smoofie het volgende:
Haha PSV :D. Buiten het feit dat PSV hetzelfde probeert, maar het ze niet lukt.

"Ajax heeft interesse in ....."

Paar dagen later:

"PSV toont ook intersse in..."

:D
In wie?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_119018461
Ajax wil ook Richairo Zivkovic van Groningen hebben, die heeft dezelfde zaakwaarnemer als Bazoer.

Valt wel wat te regelen met die lui.
pi_119018605
quote:
And PSV Eindhoven teenager Riechedly Bazoer is due to visit Chelsea and Arsenal this week as he weighs up his future.

The 16-year-old defender has been offered a three year contract by PSV but is keen to come to England with Manchester City also among his suitors.
Van de Dailymail.
pi_119019751
Echt, Valek wat een pauper ben jij zeg.

Dus jij vindt dat agreement Gentlemens zo geweldig?

Ik vind het gewoon keiharde onzin, dan kan je net zo goed PSV een verbod geven om spelers bij Sparta weg te halen etc.

Dus bij de traditionele top 3 mag je niet wegpikken, andere wel?
pi_119026679
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, Valek wat een pauper ben jij zeg.

Dus jij vindt dat agreement Gentlemens zo geweldig?

Ik vind het gewoon keiharde onzin, dan kan je net zo goed PSV een verbod geven om spelers bij Sparta weg te halen etc.

Dus bij de traditionele top 3 mag je niet wegpikken, andere wel?
Ja anders maak je toch niet zo´n deal met elkaar.
pi_119026719
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:23 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Van de Dailymail.
Perfecte voorbeeld hoe je je loopbaan kan verneuken
  Forum Admin vrijdag 9 november 2012 @ 19:48:39 #118
35723 crew  GGMM
pi_119028362
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja anders maak je toch niet zo´n deal met elkaar.
Moet PSV zich daar wel aan houden idd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_119028652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Tyron het volgende:

[..]

ja als je een extra middenvelder wilt kopen geef je echt je jeugd een kans
als je marcelo, bouma of zelfs hutchinson/manolev opstelt geef je echt je jeugd een kans
Prima beleid. :)
Als ze echt goed zijn breken ze wel door.
Groot fan van User Wotte
  Forum Admin zaterdag 10 november 2012 @ 11:45:40 #120
35723 crew  GGMM
pi_119049281
thijsslegers twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 11:28:56 Telefoontje uit Engeland: #Bazoer zou al getekend hebben bij #ManCity. Gecheckt bij #Brands. Die heeft hoop (nog) niet opgegeven. reageer retweet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 15:21:29 #121
35723 crew  GGMM
pi_119313226
RikElfrink twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 15:12:15 Bevestigd! Toptalent Riechedly Bazoer (16) vertrekt van #PSV naar #Ajax. reageer retweet
RikElfrink twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 15:13:30 Zaakwaarnemer bevestigt dit nieuws: #Bazoer definitief naar #Ajax. Later meer. reageer retweet
Binnen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:32:59 #122
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_119313535
Verstandige keuze :) Hij kiest dus niet voor het geld maar gewoon voor de club waar hij de beste kansen ziet :)
Snelle Egel
pi_119314101
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:32 schreef S0nic het volgende:
Verstandige keuze :) Hij kiest dus niet voor het geld maar gewoon voor de grootste club waar hij de beste kansen ziet :)
pi_119315116
Marcel Brands. :')
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 16:38:41 #125
35723 crew  GGMM
pi_119315281
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:32 schreef Lunice het volgende:
Marcel Brands. :')
Heeft er niks mee te maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')