Ofc kunnen ze het weigeren. Maar zo'n gassie hoeft het maar in zn bol te krijgen door zn zaakwaarnemers en Feyenoord is 'm liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef Lunice het volgende:
Feyenoord kan het gewoon weigeren hoor. Alsof ze één van hun grootste talenten voor een habbekrats weg zouden doen.![]()
Denk niet dat het om hem gaat.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
Niks mis meequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat alle Ajaxsupporters hier het normaal vinden om afspraken niet na te komen.
wat zijn afspraken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
Boe fucking hoequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef valek het volgende:
In wie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef Smoofie het volgende:
Haha PSV. Buiten het feit dat PSV hetzelfde probeert, maar het ze niet lukt.
"Ajax heeft interesse in ....."
Paar dagen later:
"PSV toont ook intersse in..."
Van de Dailymail.quote:And PSV Eindhoven teenager Riechedly Bazoer is due to visit Chelsea and Arsenal this week as he weighs up his future.
The 16-year-old defender has been offered a three year contract by PSV but is keen to come to England with Manchester City also among his suitors.
Ja anders maak je toch niet zo´n deal met elkaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, Valek wat een pauper ben jij zeg.
Dus jij vindt dat agreement Gentlemens zo geweldig?
Ik vind het gewoon keiharde onzin, dan kan je net zo goed PSV een verbod geven om spelers bij Sparta weg te halen etc.
Dus bij de traditionele top 3 mag je niet wegpikken, andere wel?
Moet PSV zich daar wel aan houden idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja anders maak je toch niet zo´n deal met elkaar.
Prima beleid.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja als je een extra middenvelder wilt kopen geef je echt je jeugd een kans
als je marcelo, bouma of zelfs hutchinson/manolev opstelt geef je echt je jeugd een kans
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 11:28:56Telefoontje uit Engeland: #Bazoer zou al getekend hebben bij #ManCity. Gecheckt bij #Brands. Die heeft hoop (nog) niet opgegeven. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 15:12:15Bevestigd! Toptalent Riechedly Bazoer (16) vertrekt van #PSV naar #Ajax. reageer retweet
Binnen.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 15:13:30Zaakwaarnemer bevestigt dit nieuws: #Bazoer definitief naar #Ajax. Later meer. reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:32 schreef S0nic het volgende:
Verstandige keuzeHij kiest dus niet voor het geld maar gewoon voor de grootste club waar hij de beste kansen ziet
Heeft er niks mee te maken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |