Mijn ideequote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef mootie het volgende:
Deze OP is wel fijn, zo zien we de foto's niet.
Oeh hij zal dit topic toch niet gevonden hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef mootie het volgende:
Opa zit te tikken, weer allemaal geheime activiteiten....
Hij geeft instructies aan zijn ¨mannetjes¨quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef mootie het volgende:
Opa zit te tikken, weer allemaal geheime activiteiten....
Maakt niet uit, hij kan zich zijn wachtwoord toch niet herinneren. Probeer eens Korsakoff ouwe!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Oeh hij zal dit topic toch niet gevonden hebben
En toch staan de staartjes je heel schattig.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij geeft instructies aan zijn ¨mannetjes¨
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij kan zich zijn wachtwoord toch niet herinneren. Probeer eens Korsakoff ouwe!
Hij negeert Mirandaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:36 schreef Jian het volgende:
zit zeker niemand meer op z'n chat, hij is zo rustig
Dit is dé succesreeks van RLSquote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef Coos het volgende:
Sjéésss die topics hier gaan nog best snel.
Jij hoort echt hele andere dingen dan ikquote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef Jian het volgende:
Mootie, gemeen pleuriswijfNou ja, als Oop het zegt ....
En dat allemaal dankzij Opa.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is dé succesreeks van RLS
Ik kom met de tramquote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij Opa.![]()
Nâh ouwe we zijn d'r hoor met kerst.
Als Scrut dat maar haalt ......quote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh ouwe we zijn d'r hoor met kerst.
Ja, als je er in zit kan die moeilijk over je heen.quote:
Ja, ik probeer de boel een beetje op te jutten, Oop zou natuurlijk nooit zeggen dat mootie een gemeen pleuriswijf isquote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hoort echt hele andere dingen dan ik
Dat lijkt me ook sterk. Iemand die altijd zo sterk ageert tegen commentaar op zijn persoontje, het zou heel hypocriet zijn als hij anderen uitschold.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik probeer de boel een beetje op te jutten, Oop zou natuurlijk nooit zeggen dat mootie een gemeen pleuriswijf is
Ik dacht juist dat je er sowieso overheen ging als ie er in zat ...... ow wach effequote:Op woensdag 7 november 2012 23:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, als je er in zit kan die moeilijk over je heen.
Oh crap. Zo maar even de herhaling kijken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:45 schreef Coos het volgende:
Trouwens ook best koddig al die VVD indignados bij P&W.
Dan zal piepplophond hier ook wel niet meer komenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Jian het volgende:
Ik geloof dat Oop een beetje teleurgesteld is in ons. Het zou me niks verbazen als PB hier voortaan niet meer mag komen ..
We mogen trots op onszelf zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef Jian het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het zo op prijs stel dat jullie meteen gehoor hebben gegeven aan het verzoek van ajaxkampioen om het niet meer over Miranda te hebbenHulde!
Zeker en Oop heeft dan wel een beetje gemopperd op ons, maar diep in zijn hart vindt ie ons eigenlijk wel een tof clubjequote:Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We mogen trots op onszelf zijn.
Hoe gaan we d'r dan noemenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef mootie het volgende:
De naam Miranda komt niet meer over onze lippen.
Wat heb jij gevraagd?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
Oop lacht de hele tijd geheimzinnig, hij heeft het vast over onze Kerstkado's
aaah, op de De Mirandalaan, tochquote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een abonnement op het De Mirandabad gevraagd.
Die heeft-ie al voor je besteld hoorde ik van Stuitewoes.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef mootie het volgende:
Bovenaan mijn lijstje staat de dvd-box van Carmen Miranda.
Ow ja .... misschien moet er dan nog een aanduiding of cijfer bij; Oop's neukertje M, de M staat dan natuurlijk voor Mirandaquote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat leidt tot verwarring, opa is nogal een polygamist.
Als ik die iPad4 krijg doe ik de afwas wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
Oop lacht de hele tijd geheimzinnig, hij heeft het vast over onze Kerstkado's
M kan natuurlijk ook voor mootie staanquote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow ja .... misschien moet er dan nog een aanduiding of cijfer bij; Oop's neukertje M, de M staat dan natuurlijk voor Miranda
Doe maar niet dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M kan natuurlijk ook voor mootie staan
Ze hebben een afwasmachine, oma staat al lang genoeg in de keuken om opa's boterhammen te smeren voor het diner.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik die iPad4 krijg doe ik de afwas wel.
edit:kan oop ook even rustig blijven zitten.
O, dus jij weet het menu al?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
oma staat al lang genoeg in de keuken om opa's boterhammen te smeren voor het diner.
Gert zat vanavond op de chat en mocht hier niet posten van opa.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:25 schreef Jian het volgende:
Ik heb Gert niet gezien vanavond, zou ie zich een beetje schamen voor z'n vader met al die losse contacten ... ?Ik bedoel, dat hoeft toch helemaal niet.
Neem jij je worst mee?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Brood met haring en uitjes en als dessert brood met hagelslag
Oh, ja dan snap ik het wel, het is natuurlijk net weer een beetje goed tussen die twee dus dan kan Gert dat ook niet maken natuurlijk. Hij moet natuurlijk partij kiezen en het is en blijft toch z'n vader. Vind je trouwens ook niet dat Gert steeds meer op z'n vader gaat lijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert zat vanavond op de chat en mocht hier niet posten van opa.
rook, lees, slaap zequote:Op donderdag 8 november 2012 00:33 schreef Coos het volgende:
Zo, ik ga nog even roken buiten en nog wat lezen.
Ik verheug me al op de bruine blogs van morgen. Likoed.nl zal wel een oververhitte server krijgen.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)n-Jordaanoever.dhtml
Trusten Coos. Don't smoke in bed.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:33 schreef Coos het volgende:
Zo, ik ga nog even roken buiten en nog wat lezen.
Ik verheug me al op de bruine blogs van morgen. Likoed.nl zal wel een oververhitte server krijgen.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)n-Jordaanoever.dhtml
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk is dit een soort van mantelzorg wat we hier zitten te doen. Zouden we daar nog subsidie voor kunnen krijgen?
Pas maar op dat deze doorgeefluik, het allemaal door ventileerd aan Opaquote:
Je mag hem best over al onze avonturen vertellen van deze dag vanavondquote:Op donderdag 8 november 2012 08:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Pas maar op dat deze doorgeefluik, het allemaal door ventileerd aan Opa![]()
![]()
Denk er over om dubbelspion te wordenquote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mag hem best over al onze avonturen vertellen van deze dag vanavonddan heeft ie ook wat te doen behalve dat stomme voetbal kijken.
Waarom is de stream van Oop eigenlijk niet voor 1600 uur?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa ligt nog te pitten en de rest is alweer hier?
Omdat opa het graag rustig aandoet voor vieren.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef pos het volgende:
[..]
Waarom is de stream van Oop eigenlijk niet voor 1600 uur?
Na vieren ook welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat opa het graag rustig aandoet voor vieren.
Omdat oma nog wat moeite heeft met de bediening van de bedlift.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef pos het volgende:
[..]
Waarom is de stream van Oop eigenlijk niet voor 1600 uur?
Zou het zó banaal zijn? Het had mij zo leuk geleken als achteraf bleek dat opa voor vier uur 's middags de fundamenten aan het leggen was voor zijn doctoraal mathematische natuurkunde.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog rustiger dan na vieren????quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurkunde? Nah, opa is niet zo'n natuurmens.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou het zó banaal zijn? Het had mij zo leuk geleken als achteraf bleek dat opa voor vier uur 's middags de fundamenten aan het leggen was voor zijn doctoraal mathematische natuurkunde.
Wat voor werk doet of deed Oop eigenlijk?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurkunde? Nah, opa is niet zo'n natuurmens.
Het lijkt haast niet mogelijk.quote:
Hij was trambestuurder, begreep ik. Maar hij is veel te ziek om te werken en hij moet 's avonds een flink aantal flesjes van z'n medicijn drinken, dus avonddienst zat er sowieso al niet meer in voor hem.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef pos het volgende:
[..]
Wat voor werk doet of deed Oop eigenlijk?
Hij was ooit een bankwerker die vanuit thuis werkte.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef pos het volgende:
Wat voor werk doet of deed Oop eigenlijk?
Vanavond zul jij wel weer de klos zijn bij hem. Dit pikt-ie niet van je.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was ooit een bankwerker die vanuit thuis werkte.
Klarinetten en saxofoons?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
Zo'n 30 jaar geleden zette hij instrumenten in elkaar, geloof ik.
Dat kortje lontje van hem weer, hè?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond zul jij wel weer de klos zijn bij hem. Dit pikt-ie niet van je.
Ik gleed vanochtend bijna uit op de railsquote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef mootie het volgende:
Hier komt de tram, hier komt de tram........ lalalalaaaaaaaa!
Doet Mimi aan hekserij?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik gleed vanochtend bijna uit op de rails
Een ingemeen wijf, geloof ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef mootie het volgende:
Cc is ook een gemeen loeder, of wat was ik ook alweer?
Pas maar op dat je geen schokken krijgt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef mootie het volgende:
Ik ga me zometeen voor het eerst wagen aan een ritje op een elektrieke fiets
Ben ik ook. Ongezien en ongehoord!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef mootie het volgende:
Cc is ook een gemeen loeder, of wat was ik ook alweer?
Hij heeft je wel gezien hoor. Je loopt er wel mee te koop, volgens opa.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ongezien en ongehoord!
Had ik die 'te koop'-bordjes er niet afgehaald?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft je wel gezien hoor. Je loopt er wel mee te koop, volgens opa.
Wil niet klikken...maar heb hem ook horen zeggen dat Cc gewooon jaloers is op Oop en hoe leuk hij het samen met Oma heeftquote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft je wel gezien hoor. Je loopt er wel mee te koop, volgens opa.
Hondenshirts en/of vachtjes zijn een gevoelig onderwerp.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ik die 'te koop'-bordjes er niet afgehaald?
Eigenlijk zou ik ze op mijn rug moeten binden. Of me hullen in een wijd hondenshirt. Maar ja, mijn stijlgevoel hè.
Volgens mij ben ik hier het minst, maar hij weet het meest van me. Ook dit doorziet ie weer direct. Wie wil er nu niet op haar 55ste stokoud zijn? En als een Pavlov-hond op een belletje reageren?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef pos het volgende:
Wil niet klikken...maar heb hem ook horen zeggen dat Cc gewooon jaloers is op Oop en hoe leuk hij het samen met Oma heeft
Snap ik...heeft Oop een beneden huisje? Een hond zou goed zijn voor zijn lichaamsbewegingquote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, ik woon op 4-hoog. Dat zou ik een hond niet aan willen doen.
Denk het wel. Of die buurman die gister voor het raam met hem stond te praten is heel erg lang, dat kan ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef pos het volgende:
[..]
Snap ik...heeft Oop een beneden huisje?
Alsof hij 'm uit zou laten, dat zou weer een extra taak voor oma zijn.quote:Een hond zou goed zijn voor zijn lichaamsbeweging
Dat is waar, zou niks wordenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het wel. Of die buurman die gister voor het raam met hem stond te praten is heel erg lang, dat kan ook.
[..]
Alsof hij 'm uit zou laten, dat zou weer een extra taak voor oma zijn.
Jij bent de moderator, doe er wat aan!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef Gert het volgende:
Het is wel een beetje jammer dat die kopiekut de boel hier weer eens tegen oop loopt op te stoken.
Een kloontjequote:Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef pos het volgende:
[..]
...btw...ik heb waarschijnlijk iets gemist...wie is plasplofkont?
Dat begreep ik al...maar...maar..heeft ze hier gepost dan? ...laat maar ik zie hetquote:
Klik even op de link dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:08 schreef pos het volgende:
[..]
Dat begreep ik al...maar...maar..heeft ze hier gepost dan? ...laat maar ik zie het
Hé, bij gebrek aan een waardige tegenstander ...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef Gert het volgende:
Het is wel een beetje jammer dat die kopiekut de boel hier weer eens tegen oop loopt op te stoken.
Btw, Scrut...ben je homo? Bewonder je multitasking...quote:
Whut? Kunnen homo's beter multitasken?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:12 schreef pos het volgende:
[..]
Btw, Scrut...ben je homo? Bewonder je multitasking...
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Whut? Kunnen homo's beter multitasken?
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook dat is een fabeltje. Ik ben overigens hubo.
betrapt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé, bij gebrek aan een waardige tegenstander ...
Die mag hier waarschijnlijk niet meer komen van opa.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:22 schreef pos het volgende:
Trouwens...ik maak me een beetje zorgenWaar is PB?
Want?....weet je zoiets snap ik gewoon niet....quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die mag hier waarschijnlijk niet meer komen van opa.
Kijk naar de TT van dit topic.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Copycat het volgende:
PB komt toch steeds als het topic bijna sluit? Om snel een nieuwe te openen, uit angst dat de TT straks de echte waarheid bevat?
Nou, daar zeg je wat. Dat valt idd wel op.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Copycat het volgende:
PB komt toch steeds als het topic bijna sluit? Om snel een nieuwe te openen, uit angst dat de TT straks de echte waarheid bevat?
Triangels, hij maakte het touwtje eraan vastquote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
Zo'n 30 jaar geleden zette hij instrumenten in elkaar, geloof ik.
En dan staan er opeens 3 foto's van opa met iets wat lijkt op een volwaardige maaltijd en 1 waarop hij lacht. Dat is dan de vangst van een hele maand.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, daar zeg je wat. Dat valt idd wel op.
De 'stamboom' van Jian is ineens foetsie.
..zijn??quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa verlangt onvoorwaardelijke trouw van zijn chatters. Let maar op: Poezewoes aka Stuit wordt binnenkort ook geband van zijn chat.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Triangels, hij maakte het touwtje eraan vast![]()
[ afbeelding ]
Oop kan toch gewoon zelf lezen hierquote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Poezewoes het volgende:
Ben even aan het doorgeefluiken, moet ff alles wat hier gebeurd door ventileren daar
Enige ventilatie kan opa wel gebruiken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Poezewoes het volgende:
Ben even aan het doorgeefluiken, moet ff alles wat hier gebeurd door ventileren daar bij Opa
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oop kan toch gewoon zelf lezen hier
Is hij de dj van dat radioprogramma?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Poezewoes het volgende:
Opa draaid gezellige oudewetdse muziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor vieren, ik schrik me kapot, hij moet het gisteren wel ontzettend leuk hebben gehad met ons, dat ie nu vroeger opengaatquote:
Ditquote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor vieren, ik schrik me kapot, hij moet het gisteren wel ontzettend leuk hebben gehad met ons, dat ie nu vroeger opengaat
Hij heeft net 50 kilo hondenvoer gekocht. Het kerstmenu, denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Jian het volgende:
Oop heeft geen buitenvogels meer in de tuin zegt ie. Ajax is dus niet het enige slachtoffer, hij heeft ze allemaal ........
Ik denk eerder dat oma teveel geld heeft uitgegeven, en het op deze manier moet goedmaken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft net 50 kilo hondenvoer gekocht. Het kerstmenu, denk ik.
Dan zal oma wel vrolijk kwispelen als ze ons tijdens de Kerst ontvangt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat oma teveel geld heeft uitgegeven, en het op deze manier moet goedmaken.
Er zal toch een biertje minder worden gedronken.![]()
Zien we oma ooit eten? Nee.... bewijs geleverd!![]()
Hoe dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
De eerste liter cola van de dag zit er weer in en het koolzuur is inmiddels afgevoerd.
Zijn ze al gescheiden dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft het over z'n nieuwe schoondochter dus dat zou best kunnen
Zo die ouwe op z;n 47ste nog vader gewordenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa: "Mijn zoon is 32"
Grote oma: "33"
Opa: "Mijn zoon is 33"
Hij zal je missenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet er vandoor anders mis ik de tram. Ik reken op jullie wat betreft streamverslagen. Niet teveel over Miranda en/of dooie herdershonden praten, dat vindt opa niet leuk.
Verse erwtensoep!quote:
quote:
Hoorde net dat Leo nog kramp in z'n handen heeft van al die blikken opendraaien.quote:
DWDDquote:Op donderdag 8 november 2012 20:12 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een rust iedereen voetbal kijken?![]()
Heb de recorder ingesteld voor die doc over de Van Waveren-tapes. Fascinerend vind ik dat, RLS op zijn best!quote:
Dat is ook de jongste niet meer natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef pullup het volgende:
Ik ben het wel met jullie eens dat dit topic tegenwoordig veel flitsender is geworden en dat PB het niet helemaal meer kan bijbenen.
Niks mis met die zakken soep van unox, je moet er dan zelf nog wel ingredienten bij doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb de recorder ingesteld voor die doc over de Van Waveren-tapes. Fascinerend vind ik dat, RLS op zijn best!
Had oma wel weer extra worst aan de verse Unox soep van Leo toegevoegd? Leuke traditie.
Ik ga dat programma zo zeker kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb de recorder ingesteld voor die doc over de Van Waveren-tapes. Fascinerend vind ik dat, RLS op zijn best!
Had oma wel weer extra worst aan de verse Unox soep van Leo toegevoegd? Leuke traditie.
ik heb ze gelijk ff op mn kanaal gezetquote:
Ze zijn goedquote:Op donderdag 8 november 2012 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik heb ze gelijk ff op mn kanaal gezet
Tuurlijk niet, pffft... Oop eet verder gezond, beweegt genoeg, dus dat komt goed hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet hij voordat hij weer zo'n zak chips leegvreet ook insuline spuiten?
ERquote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef pos het volgende:
Mis mootie en de rest ook, best saai nu...oja voetbal he
Wat heeft mootie voor op de rest?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef pos het volgende:
Mis mootie en de rest ook, best saai nu...oja voetbal he
Wij zijn gewoon altijd de anderenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat heeft mootie voor op de rest?
mootie, ... o ja en de rest
mmm, de rest, als in; datgene dat overblijft, o, ja die bestaan ook nog, het wormvormig aanhangselquote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon altijd de anderen
Je moet Miranda overtuigen geloof ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef pos het volgende:
Hoi...heb een vraagje aan Oop, of de woordvoerder Ajax....nog iets of PB ofzo..
Zou graag op Oops zn chat willen, lukt gewoon niet. Wat nu?
durf het niet eens meer te proberen...enne ben heus niet als de rest...ehhh...sommigequote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef pos het volgende:
Hah, jij denk dat Miranda jou nog gaat toelaten na gisterenavondquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef pos het volgende:
Je mag me gewoon niet he Jian?...Oop wel en daar gaat het omquote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, jij denk dat Miranda jou nog gaat toelaten na gisterenavond![]()
en normaliter zou pullup nog wonderen kunnen verrichten met zijn invloed op Miranda, maar ja, die hoort natuurlijk maar bij de rest .....
ik sta tijdelijk in een wat minder gunstig daglicht bij haar sinds ik haar met piesplofkont heb vergelekenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, jij denk dat Miranda jou nog gaat toelaten na gisterenavond![]()
en normaliter zou pullup nog wonderen kunnen verrichten met zijn invloed op Miranda, maar ja, die hoort natuurlijk maar bij de rest .....
Ik hou van iedereen hier ... nou ja, niet van piesplofkont, maart voor de rest ben ik één en al liefdequote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef pos het volgende:
[..]
Je mag me gewoon niet he Jian?...Oop wel en daar gaat het om
Wat doe ik hier...Oop ziet me niet eens staan...en..en...ik kijk elke avondquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
ik sta tijdelijk in een wat minder gunstig daglicht bij haar sinds ik haar met piesplofkont heb vergeleken
Jah, maar piesplofkont zit wel mooi op de chat, die welquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
ik sta tijdelijk in een wat minder gunstig daglicht bij haar sinds ik haar met piesplofkont heb vergeleken
Volgens mij was dat gewoon bluf of dronkevrouwspraat.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, maar piesplofkont zit wel mooi op de chat, die wel
Je doet vaak naar tegen mij...Pulllup viel het ook al op en Scrut vroeg me waarom ik je (waarschijnlijk) boos gemaakt had.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen hier ... nou ja, niet van piesplofkont, maart voor de rest ben ik één en al liefde
Ja, als je omgaat met de afvalligen die hier komen, dan kom je er echt niet op. Je zult ons in het openbaar moeten afzweren ende vervloeken, pas dan gaat Oop je verzoek in overweging nemenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef pos het volgende:
[..]
Wat doe ik hier...Oop ziet me niet eens staan...en..en...ik kijk elke avond
Scrut is gek, vraag maar aan Oopquote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef pos het volgende:
[..]
Je doet vaak naar tegen mij...Pulllup viel het ook al op en Scrut vroeg me waarom ik je (waarschijnlijk) boos gemaakt had.
Na hoeveel liter begint ze bierscheten te laten?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef pullup het volgende:
Ik beveel pos bij deze van harte aan bij opa. Zelden heb ik een vrouw zulke prachtige boeren horen laten na het nuttigen van drie halve liters Heineken
en plat uit de bek hè, ze hoeft zich niet aan te passen, ze lult zo mee met piesplofkont en ajaxkampioenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef pullup het volgende:
Ik beveel pos bij deze van harte aan bij opa. Zelden heb ik een vrouw zulke prachtige boeren horen laten na het nuttigen van drie halve liters Heineken
Luister...mijn vrienden, hier, ..zijn Scrut, sinds kort, mootie, jij, natuurlijk...en PB ...dacht ikquote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je omgaat met de afvalligen die hier komen, dan kom je er echt niet op. Je zult ons in het openbaar moeten afzweren ende vervloeken, pas dan gaat Oop je verzoek in overweging nemen
Hij hoeft niet Scrutz toe te laten, domme domme opa tochquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Jian het volgende:
¨Nee pullupie zegt ie, hij laat alleen aardige mensen toe en Scrut is niet gek maar zwaar gestoord!
vrienden is wel een heel groot woord denk ik zo ....quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef pos het volgende:
[..]
Luister...mijn vrienden, hier, ..zijn Scrut, sinds kort, mootie, jij, natuurlijk...en PB ...dacht ik
Best sip allemaal, wat doe ik hier???quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij hoeft niet Scrutz toe te laten, domme domme opa toch![]()
Dat lieftallige en enigszins luidruchtige wezentje pos, daar gaat het om.
Tsjonge je moet het hem ook allemaal vijf keer uitleggen
Zo is het scriptje ingesteld...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef Jian het volgende:
Ik snap het echt niet, pos is nooit onvriendelijk geweest tegen Oop, heeft m nooit belachelijk gemaakt, zelfs geen grappen gemaakt over de halve zolen op de chat, zie is geen Marokkaan, Turk of Neger, waarom dan zo iemand weigeren?
Kom jij er eigenlijk nog op ?quote:
..raar he...maar maar...misschien vindt hij me ook raar en stomquote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef Jian het volgende:
Ik snap het echt niet, pos is nooit onvriendelijk geweest tegen Oop, heeft m nooit belachelijk gemaakt, zelfs geen grappen gemaakt over de halve zolen op de chat, zie is geen Marokkaan, Turk of Neger, waarom dan zo iemand weigeren?
Neh, PB hoef je niet af te zweren, die staat in het boekje ¨okee¨ bij Oop, maar de rest zijn ketters, imbecielen en mongolen, daar mot je, je van afkeren, anders geen chat ben ik bangquote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef pos het volgende:
[..]
Luister...mijn vrienden, hier, ..zijn Scrut, sinds kort, mootie, jij, natuurlijk...en PB ...dacht ik
wat weet ji daar nou van vreemdelingquote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
vrienden is wel een heel groot woord denk ik zo ....
meer dan jij ... blijkt uit je reactiequote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
wat weet ji daar nou van vreemdeling
Lucky you, maar ik bedoelde de chat inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik mag der nog regelmatig op ... ow w8
Dat heb ik ook regelmatig .. sterker nog ik ben soms niet eens welkom!quote:
blijkt helemaal niet uit mijn reactiequote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef ZOA het volgende:
[..]
meer dan jij ... blijkt uit je reactie
Wellicht zou je hem tips kunnen geven, als je op de chat kon komen danquote:
Moet ik trugzwaaien, of zeg je laat maar?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
blijkt helemaal niet uit mijn reactie
clever boyquote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig .. sterker nog ik ben soms niet eens welkom!
Behalve dan op opa's chat
Goede pogingquote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Jian het volgende:
Zeg Oop, ja, ik spreek je rechtstreeks aan; hoe zit het met het lidmaatschap van pos? Waarom mag dat kind niet op jouw chat?
dat moet je niet zeggennnnnnnnnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef pos het volgende:
Vind Oma dr stem zo lief , echt! Weet je...als ik Oma hoor haat ik Miran.....is dat gek??
Idd ik weet heel veel van kansloosquote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
daar weet jij natuurlijk alles van dus je zult wel gelijk hebben
Ik zal wel weer een tuinkabouter krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef Jian het volgende:
Hij is weer off air, hij is ons zat denk ik ....![]()
of hij is met oma aan het overleggen over onze kerstkadootjes
Misschien krijg je dit jaar een tuinlaafquote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een tuinkabouter krijgen
Is het goed dat ik jullie dan ga eren liever en op een voetstuk zetquote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je omgaat met de afvalligen die hier komen, dan kom je er echt niet op. Je zult ons in het openbaar moeten afzweren ende vervloeken, pas dan gaat Oop je verzoek in overweging nemen
Heel snel gaat dit deel van de conversatie niet.quote:
Jij weet dus ook al dat ik geen tuin hebquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien krijg je dit jaar een tuinlaaf
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel snel gaat dit deel van de conversatie niet.
nou ja, .... er worden grappen over gemaaktquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij weet dus ook al dat ik geen tuin heb
Heej Jack, kijk je wel uit dat je Oop niet te veel op de kast jaagt vanavondquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Is het goed dat ik jullie dan ga eren liever en op een voetstuk zet![]()
![]()
Avond fok
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel snel gaat dit deel van de conversatie niet.
quote:
ow daar hoef ik denk ik niet veel voor te doen Jian gewoon hier posten bleek gister al genoeg te zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej Jack, kijk je wel uit dat je Oop niet te veel op de kast jaagt vanavond
Ik vond je op de een of andere manier wat hebberigquote:
Ik zei de original....duhh bordaux roodquote:
Oooh! Liar, liar, pants on firequote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef pos het volgende:
[..]
Je doet vaak naar tegen mij...Pulllup viel het ook al op en Scrut vroeg me waarom ik je (waarschijnlijk) boos gemaakt had.
Zwaar gestoord? Welnee, ik ben een herdershondquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Jian het volgende:
¨Nee pullupie zegt ie, hij laat alleen aardige mensen toe en Scrut is niet gek maar zwaar gestoord!
Hop is een beetje irritant zoals hij zich avond na avond weet op te dringen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
Hop is weer online geloof ik, die gasten krijgen best veel internettijd als ze in isoleer zitten
wat dan, heb je dennengeur op?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoi Jacq
Wat ruikt het hier lekker opeens hè?
ja zeker en jij lig nog niet onder zijn tram en ik ben nog niet verzopenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoi Jacq
Wat ruikt het hier lekker opeens hè?
En opa denkt: "Hop zit ook in bier, laat ik hem maar te vriend houwah."quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hop is een beetje irritant zoals hij zich avond na avond weet op te dringen.
Ik snap dat hij na zo'n lange dag in de cel om een praatje verlegen zit maar soms is hij gewoon even niet gewenst.
Ik vind die Hop eigenlijk nooit gewenst, misschien kunnen we bij Oop het verzoek indienen om hem te bannenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hop is een beetje irritant zoals hij zich avond na avond weet op te dringen.
Ik snap dat hij na zo'n lange dag in de cel om een praatje verlegen zit maar soms is hij gewoon even niet gewenst.
kijk nu komen we ergens, maar houd ie zoveel van pos dat hij haar wil aanhoren op de chat ?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom vers onder de douche vandaan.
Opa houdt van pos zegt-ie nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |