Wat heb jij gevraagd?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
Oop lacht de hele tijd geheimzinnig, hij heeft het vast over onze Kerstkado's
aaah, op de De Mirandalaan, tochquote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een abonnement op het De Mirandabad gevraagd.
Die heeft-ie al voor je besteld hoorde ik van Stuitewoes.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef mootie het volgende:
Bovenaan mijn lijstje staat de dvd-box van Carmen Miranda.
Ow ja .... misschien moet er dan nog een aanduiding of cijfer bij; Oop's neukertje M, de M staat dan natuurlijk voor Mirandaquote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat leidt tot verwarring, opa is nogal een polygamist.
Als ik die iPad4 krijg doe ik de afwas wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
Oop lacht de hele tijd geheimzinnig, hij heeft het vast over onze Kerstkado's
M kan natuurlijk ook voor mootie staanquote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow ja .... misschien moet er dan nog een aanduiding of cijfer bij; Oop's neukertje M, de M staat dan natuurlijk voor Miranda
Doe maar niet dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M kan natuurlijk ook voor mootie staan
Ze hebben een afwasmachine, oma staat al lang genoeg in de keuken om opa's boterhammen te smeren voor het diner.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik die iPad4 krijg doe ik de afwas wel.
edit:kan oop ook even rustig blijven zitten.
O, dus jij weet het menu al?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
oma staat al lang genoeg in de keuken om opa's boterhammen te smeren voor het diner.
Gert zat vanavond op de chat en mocht hier niet posten van opa.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:25 schreef Jian het volgende:
Ik heb Gert niet gezien vanavond, zou ie zich een beetje schamen voor z'n vader met al die losse contacten ... ?Ik bedoel, dat hoeft toch helemaal niet.
Neem jij je worst mee?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Brood met haring en uitjes en als dessert brood met hagelslag
Oh, ja dan snap ik het wel, het is natuurlijk net weer een beetje goed tussen die twee dus dan kan Gert dat ook niet maken natuurlijk. Hij moet natuurlijk partij kiezen en het is en blijft toch z'n vader. Vind je trouwens ook niet dat Gert steeds meer op z'n vader gaat lijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert zat vanavond op de chat en mocht hier niet posten van opa.
rook, lees, slaap zequote:Op donderdag 8 november 2012 00:33 schreef Coos het volgende:
Zo, ik ga nog even roken buiten en nog wat lezen.
Ik verheug me al op de bruine blogs van morgen. Likoed.nl zal wel een oververhitte server krijgen.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)n-Jordaanoever.dhtml
Trusten Coos. Don't smoke in bed.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:33 schreef Coos het volgende:
Zo, ik ga nog even roken buiten en nog wat lezen.
Ik verheug me al op de bruine blogs van morgen. Likoed.nl zal wel een oververhitte server krijgen.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)n-Jordaanoever.dhtml
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk is dit een soort van mantelzorg wat we hier zitten te doen. Zouden we daar nog subsidie voor kunnen krijgen?
Pas maar op dat deze doorgeefluik, het allemaal door ventileerd aan Opaquote:
Je mag hem best over al onze avonturen vertellen van deze dag vanavondquote:Op donderdag 8 november 2012 08:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Pas maar op dat deze doorgeefluik, het allemaal door ventileerd aan Opa![]()
![]()
Denk er over om dubbelspion te wordenquote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mag hem best over al onze avonturen vertellen van deze dag vanavonddan heeft ie ook wat te doen behalve dat stomme voetbal kijken.
Waarom is de stream van Oop eigenlijk niet voor 1600 uur?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa ligt nog te pitten en de rest is alweer hier?
Omdat opa het graag rustig aandoet voor vieren.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef pos het volgende:
[..]
Waarom is de stream van Oop eigenlijk niet voor 1600 uur?
Na vieren ook welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat opa het graag rustig aandoet voor vieren.
Omdat oma nog wat moeite heeft met de bediening van de bedlift.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef pos het volgende:
[..]
Waarom is de stream van Oop eigenlijk niet voor 1600 uur?
Zou het zó banaal zijn? Het had mij zo leuk geleken als achteraf bleek dat opa voor vier uur 's middags de fundamenten aan het leggen was voor zijn doctoraal mathematische natuurkunde.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog rustiger dan na vieren????quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurkunde? Nah, opa is niet zo'n natuurmens.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou het zó banaal zijn? Het had mij zo leuk geleken als achteraf bleek dat opa voor vier uur 's middags de fundamenten aan het leggen was voor zijn doctoraal mathematische natuurkunde.
Wat voor werk doet of deed Oop eigenlijk?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurkunde? Nah, opa is niet zo'n natuurmens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |