Mijn ideequote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef mootie het volgende:
Deze OP is wel fijn, zo zien we de foto's niet.
Oeh hij zal dit topic toch niet gevonden hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef mootie het volgende:
Opa zit te tikken, weer allemaal geheime activiteiten....
Hij geeft instructies aan zijn ¨mannetjes¨quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef mootie het volgende:
Opa zit te tikken, weer allemaal geheime activiteiten....
Maakt niet uit, hij kan zich zijn wachtwoord toch niet herinneren. Probeer eens Korsakoff ouwe!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Oeh hij zal dit topic toch niet gevonden hebben
En toch staan de staartjes je heel schattig.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij geeft instructies aan zijn ¨mannetjes¨
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij kan zich zijn wachtwoord toch niet herinneren. Probeer eens Korsakoff ouwe!
Hij negeert Mirandaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:36 schreef Jian het volgende:
zit zeker niemand meer op z'n chat, hij is zo rustig
Dit is dé succesreeks van RLSquote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef Coos het volgende:
Sjéésss die topics hier gaan nog best snel.
Jij hoort echt hele andere dingen dan ikquote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef Jian het volgende:
Mootie, gemeen pleuriswijfNou ja, als Oop het zegt ....
En dat allemaal dankzij Opa.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is dé succesreeks van RLS
Ik kom met de tramquote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij Opa.![]()
Nâh ouwe we zijn d'r hoor met kerst.
Als Scrut dat maar haalt ......quote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh ouwe we zijn d'r hoor met kerst.
Ja, als je er in zit kan die moeilijk over je heen.quote:
Ja, ik probeer de boel een beetje op te jutten, Oop zou natuurlijk nooit zeggen dat mootie een gemeen pleuriswijf isquote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hoort echt hele andere dingen dan ik
Dat lijkt me ook sterk. Iemand die altijd zo sterk ageert tegen commentaar op zijn persoontje, het zou heel hypocriet zijn als hij anderen uitschold.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik probeer de boel een beetje op te jutten, Oop zou natuurlijk nooit zeggen dat mootie een gemeen pleuriswijf is
Ik dacht juist dat je er sowieso overheen ging als ie er in zat ...... ow wach effequote:Op woensdag 7 november 2012 23:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, als je er in zit kan die moeilijk over je heen.
Oh crap. Zo maar even de herhaling kijken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:45 schreef Coos het volgende:
Trouwens ook best koddig al die VVD indignados bij P&W.
Dan zal piepplophond hier ook wel niet meer komenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Jian het volgende:
Ik geloof dat Oop een beetje teleurgesteld is in ons. Het zou me niks verbazen als PB hier voortaan niet meer mag komen ..
We mogen trots op onszelf zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef Jian het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het zo op prijs stel dat jullie meteen gehoor hebben gegeven aan het verzoek van ajaxkampioen om het niet meer over Miranda te hebbenHulde!
Zeker en Oop heeft dan wel een beetje gemopperd op ons, maar diep in zijn hart vindt ie ons eigenlijk wel een tof clubjequote:Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We mogen trots op onszelf zijn.
Hoe gaan we d'r dan noemenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef mootie het volgende:
De naam Miranda komt niet meer over onze lippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |