Mijn ideequote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef mootie het volgende:
Deze OP is wel fijn, zo zien we de foto's niet.
Oeh hij zal dit topic toch niet gevonden hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef mootie het volgende:
Opa zit te tikken, weer allemaal geheime activiteiten....
Hij geeft instructies aan zijn ¨mannetjes¨quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef mootie het volgende:
Opa zit te tikken, weer allemaal geheime activiteiten....
Maakt niet uit, hij kan zich zijn wachtwoord toch niet herinneren. Probeer eens Korsakoff ouwe!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Oeh hij zal dit topic toch niet gevonden hebben
En toch staan de staartjes je heel schattig.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij geeft instructies aan zijn ¨mannetjes¨
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij kan zich zijn wachtwoord toch niet herinneren. Probeer eens Korsakoff ouwe!
Hij negeert Mirandaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:36 schreef Jian het volgende:
zit zeker niemand meer op z'n chat, hij is zo rustig
Dit is dé succesreeks van RLSquote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef Coos het volgende:
Sjéésss die topics hier gaan nog best snel.
Jij hoort echt hele andere dingen dan ikquote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef Jian het volgende:
Mootie, gemeen pleuriswijfNou ja, als Oop het zegt ....
En dat allemaal dankzij Opa.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is dé succesreeks van RLS
Ik kom met de tramquote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij Opa.![]()
Nâh ouwe we zijn d'r hoor met kerst.
Als Scrut dat maar haalt ......quote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh ouwe we zijn d'r hoor met kerst.
Ja, als je er in zit kan die moeilijk over je heen.quote:
Ja, ik probeer de boel een beetje op te jutten, Oop zou natuurlijk nooit zeggen dat mootie een gemeen pleuriswijf isquote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hoort echt hele andere dingen dan ik
Dat lijkt me ook sterk. Iemand die altijd zo sterk ageert tegen commentaar op zijn persoontje, het zou heel hypocriet zijn als hij anderen uitschold.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik probeer de boel een beetje op te jutten, Oop zou natuurlijk nooit zeggen dat mootie een gemeen pleuriswijf is
Ik dacht juist dat je er sowieso overheen ging als ie er in zat ...... ow wach effequote:Op woensdag 7 november 2012 23:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, als je er in zit kan die moeilijk over je heen.
Oh crap. Zo maar even de herhaling kijken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:45 schreef Coos het volgende:
Trouwens ook best koddig al die VVD indignados bij P&W.
Dan zal piepplophond hier ook wel niet meer komenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Jian het volgende:
Ik geloof dat Oop een beetje teleurgesteld is in ons. Het zou me niks verbazen als PB hier voortaan niet meer mag komen ..
We mogen trots op onszelf zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef Jian het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het zo op prijs stel dat jullie meteen gehoor hebben gegeven aan het verzoek van ajaxkampioen om het niet meer over Miranda te hebbenHulde!
Zeker en Oop heeft dan wel een beetje gemopperd op ons, maar diep in zijn hart vindt ie ons eigenlijk wel een tof clubjequote:Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We mogen trots op onszelf zijn.
Hoe gaan we d'r dan noemenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef mootie het volgende:
De naam Miranda komt niet meer over onze lippen.
Wat heb jij gevraagd?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
Oop lacht de hele tijd geheimzinnig, hij heeft het vast over onze Kerstkado's
aaah, op de De Mirandalaan, tochquote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een abonnement op het De Mirandabad gevraagd.
Die heeft-ie al voor je besteld hoorde ik van Stuitewoes.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef mootie het volgende:
Bovenaan mijn lijstje staat de dvd-box van Carmen Miranda.
Ow ja .... misschien moet er dan nog een aanduiding of cijfer bij; Oop's neukertje M, de M staat dan natuurlijk voor Mirandaquote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat leidt tot verwarring, opa is nogal een polygamist.
Als ik die iPad4 krijg doe ik de afwas wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
Oop lacht de hele tijd geheimzinnig, hij heeft het vast over onze Kerstkado's
M kan natuurlijk ook voor mootie staanquote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow ja .... misschien moet er dan nog een aanduiding of cijfer bij; Oop's neukertje M, de M staat dan natuurlijk voor Miranda
Doe maar niet dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M kan natuurlijk ook voor mootie staan
Ze hebben een afwasmachine, oma staat al lang genoeg in de keuken om opa's boterhammen te smeren voor het diner.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik die iPad4 krijg doe ik de afwas wel.
edit:kan oop ook even rustig blijven zitten.
O, dus jij weet het menu al?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
oma staat al lang genoeg in de keuken om opa's boterhammen te smeren voor het diner.
Gert zat vanavond op de chat en mocht hier niet posten van opa.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:25 schreef Jian het volgende:
Ik heb Gert niet gezien vanavond, zou ie zich een beetje schamen voor z'n vader met al die losse contacten ... ?Ik bedoel, dat hoeft toch helemaal niet.
Neem jij je worst mee?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Brood met haring en uitjes en als dessert brood met hagelslag
Oh, ja dan snap ik het wel, het is natuurlijk net weer een beetje goed tussen die twee dus dan kan Gert dat ook niet maken natuurlijk. Hij moet natuurlijk partij kiezen en het is en blijft toch z'n vader. Vind je trouwens ook niet dat Gert steeds meer op z'n vader gaat lijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert zat vanavond op de chat en mocht hier niet posten van opa.
rook, lees, slaap zequote:Op donderdag 8 november 2012 00:33 schreef Coos het volgende:
Zo, ik ga nog even roken buiten en nog wat lezen.
Ik verheug me al op de bruine blogs van morgen. Likoed.nl zal wel een oververhitte server krijgen.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)n-Jordaanoever.dhtml
Trusten Coos. Don't smoke in bed.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:33 schreef Coos het volgende:
Zo, ik ga nog even roken buiten en nog wat lezen.
Ik verheug me al op de bruine blogs van morgen. Likoed.nl zal wel een oververhitte server krijgen.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)n-Jordaanoever.dhtml
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk is dit een soort van mantelzorg wat we hier zitten te doen. Zouden we daar nog subsidie voor kunnen krijgen?
Pas maar op dat deze doorgeefluik, het allemaal door ventileerd aan Opaquote:
Je mag hem best over al onze avonturen vertellen van deze dag vanavondquote:Op donderdag 8 november 2012 08:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Pas maar op dat deze doorgeefluik, het allemaal door ventileerd aan Opa![]()
![]()
Denk er over om dubbelspion te wordenquote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mag hem best over al onze avonturen vertellen van deze dag vanavonddan heeft ie ook wat te doen behalve dat stomme voetbal kijken.
Waarom is de stream van Oop eigenlijk niet voor 1600 uur?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa ligt nog te pitten en de rest is alweer hier?
Omdat opa het graag rustig aandoet voor vieren.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef pos het volgende:
[..]
Waarom is de stream van Oop eigenlijk niet voor 1600 uur?
Na vieren ook welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat opa het graag rustig aandoet voor vieren.
Omdat oma nog wat moeite heeft met de bediening van de bedlift.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef pos het volgende:
[..]
Waarom is de stream van Oop eigenlijk niet voor 1600 uur?
Zou het zó banaal zijn? Het had mij zo leuk geleken als achteraf bleek dat opa voor vier uur 's middags de fundamenten aan het leggen was voor zijn doctoraal mathematische natuurkunde.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog rustiger dan na vieren????quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurkunde? Nah, opa is niet zo'n natuurmens.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou het zó banaal zijn? Het had mij zo leuk geleken als achteraf bleek dat opa voor vier uur 's middags de fundamenten aan het leggen was voor zijn doctoraal mathematische natuurkunde.
Wat voor werk doet of deed Oop eigenlijk?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurkunde? Nah, opa is niet zo'n natuurmens.
Het lijkt haast niet mogelijk.quote:
Hij was trambestuurder, begreep ik. Maar hij is veel te ziek om te werken en hij moet 's avonds een flink aantal flesjes van z'n medicijn drinken, dus avonddienst zat er sowieso al niet meer in voor hem.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef pos het volgende:
[..]
Wat voor werk doet of deed Oop eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |