Het lijkt haast niet mogelijk.quote:
Hij was trambestuurder, begreep ik. Maar hij is veel te ziek om te werken en hij moet 's avonds een flink aantal flesjes van z'n medicijn drinken, dus avonddienst zat er sowieso al niet meer in voor hem.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef pos het volgende:
[..]
Wat voor werk doet of deed Oop eigenlijk?
Hij was ooit een bankwerker die vanuit thuis werkte.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef pos het volgende:
Wat voor werk doet of deed Oop eigenlijk?
Vanavond zul jij wel weer de klos zijn bij hem. Dit pikt-ie niet van je.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was ooit een bankwerker die vanuit thuis werkte.
Klarinetten en saxofoons?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
Zo'n 30 jaar geleden zette hij instrumenten in elkaar, geloof ik.
Dat kortje lontje van hem weer, hè?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond zul jij wel weer de klos zijn bij hem. Dit pikt-ie niet van je.
Ik gleed vanochtend bijna uit op de railsquote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef mootie het volgende:
Hier komt de tram, hier komt de tram........ lalalalaaaaaaaa!
Doet Mimi aan hekserij?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik gleed vanochtend bijna uit op de rails
Een ingemeen wijf, geloof ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef mootie het volgende:
Cc is ook een gemeen loeder, of wat was ik ook alweer?
Pas maar op dat je geen schokken krijgt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef mootie het volgende:
Ik ga me zometeen voor het eerst wagen aan een ritje op een elektrieke fiets
Ben ik ook. Ongezien en ongehoord!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef mootie het volgende:
Cc is ook een gemeen loeder, of wat was ik ook alweer?
Hij heeft je wel gezien hoor. Je loopt er wel mee te koop, volgens opa.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ongezien en ongehoord!
Had ik die 'te koop'-bordjes er niet afgehaald?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft je wel gezien hoor. Je loopt er wel mee te koop, volgens opa.
Wil niet klikken...maar heb hem ook horen zeggen dat Cc gewooon jaloers is op Oop en hoe leuk hij het samen met Oma heeftquote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft je wel gezien hoor. Je loopt er wel mee te koop, volgens opa.
Hondenshirts en/of vachtjes zijn een gevoelig onderwerp.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ik die 'te koop'-bordjes er niet afgehaald?
Eigenlijk zou ik ze op mijn rug moeten binden. Of me hullen in een wijd hondenshirt. Maar ja, mijn stijlgevoel hè.
Volgens mij ben ik hier het minst, maar hij weet het meest van me. Ook dit doorziet ie weer direct. Wie wil er nu niet op haar 55ste stokoud zijn? En als een Pavlov-hond op een belletje reageren?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef pos het volgende:
Wil niet klikken...maar heb hem ook horen zeggen dat Cc gewooon jaloers is op Oop en hoe leuk hij het samen met Oma heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |