quote:Op woensdag 7 november 2012 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel toegeven dat de hoogtijdagen van de VS ver achter hun liggen en ze met een rotvaart zichzelf tot een 2e wereld land ontwikkelen.
Het enige wat goed functioneert is het leger, voor de rest is het schrikbarend hoe alles verwaarloosd is.
Je was me net voor.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
Je hebt wel gelijk hoor, maar toch.
Eigenlijk dacht ik dat ik in een topic in NWS zou uitkomen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:28 schreef De_Guidance het volgende:
'Meer kinderen dood door VVD en PvdA'
Oh zeker, maar daarom mag ik het nog wel een geweldig land vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel toegeven dat de hoogtijdagen van de VS ver achter hun liggen en ze met een rotvaart zichzelf tot een 2e wereld land ontwikkelen.
Het enige wat goed functioneert is het leger, voor de rest is het schrikbarend hoe alles verwaarloosd is.
Je mag alles geweldig vinden hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zeker, maar daarom mag ik het nog wel een geweldig land vinden.
Ik vind Zuid-Afrika ook geweldig, dus in dat opzicht is de VS nog niet zo heel slecht.
Door mensen als hij worden ook meer kinderen misbruikt. Dan is dood beter.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:28 schreef De_Guidance het volgende:
Nou en, die wonen toch niet in Nederland.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:28 schreef De_Guidance het volgende:
In Groot-Brittanie en Nederland zijn de spoorwegen niet bestand tegen twee centimeter sneeuw of zelfs maar wat blaadjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
Wat dat betreft kan je Amerika beter vergelijken met India dan met Europa.
De Amerikaanse Droom zal mensen overtuigen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons geweldig kunnen vermaken in Manhattan, amice.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je mag alles geweldig vinden hoor, daar niet van.
In Amerika is de infrastructuur niet bestand tegen dagelijks gebruik.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In Groot-Brittanie en Nederland zijn de spoorwegen niet bestand tegen twee centimeter sneeuw of zelfs maar wat blaadjes.
Als het tenminste niet onder water staat en zonder stroom zit.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons geweldig kunnen vermaken in Manhattan, amice.
Welke baan krijg ik?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
Ik word de volgende Sjah van Nederland.
Die rails zijn ook niet vervangen sinds het Zuiden nog tegen het Noorden vocht.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Amerika is de infrastructuur niet bestand tegen dagelijks gebruik.
De Amerikaanse droom bestaat niet meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef betyar het volgende:
[..]
De Amerikaanse Droom zal mensen overtuigen.
Ach dat is 1 keer gebeurd in de hele historie van het land, kortom we zijn wel veilig als we een trip boeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het tenminste niet onder water staat en zonder stroom zit.
Het is een nachtmerrie geworden.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Amerikaanse droom bestaat niet meer.
Dat komt goed uit, met de voorbereidingen ben ik nu al bezig.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Minister van het annexeren en exploiteren van grondstofrijke overzeese gebiedsdelen.
Worden we ministers in de regering van China?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Minister van het annexeren en exploiteren van grondstofrijke overzeese gebiedsdelen.
Hebben ze geen open dagen op jouw kantoor? Ben reuze benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef waht het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, met de voorbereidingen ben ik nu al bezig.
Dag favoriete Mocro van me.quote:
Okay okay, nog steeds beetje griep en verkouden elas.quote:
Daar is het de tijd voor he. Ik hoor iedereen snotteren en hoesten.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Okay okay, nog steeds beetje griep en verkouden elas.
PPPPPPPPPOOOOOOOOOOOLLLLMMMMMMMMMMEEEEEETTTTTTTT!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben ze geen open dagen op jouw kantoor? Ben reuze benieuwd eigenlijk.
De_Guidance ken je toch ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dag favoriete Mocro van me.
Je bent ook de enige die ik ken, maar dat doet er niet toe.
Geloof het niet nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben ze geen open dagen op jouw kantoor? Ben reuze benieuwd eigenlijk.
Die is Turk.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De_Guidance ken je toch ook?
Dat moet te regelen zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
PPPPPPPPPOOOOOOOOOOOLLLLMMMMMMMMMMEEEEEETTTTTTTT!!!!!!!!!
Hahaha, ik ken er een heleboel.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is Turk.
Maar ik heb geloof ik nooit meer dan 2 woorden gesproken met een Marokkaan.
Wel de ideale lokatie voor de rechtse garde om eens lekker te brallen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
PPPPPPPPPOOOOOOOOOOOLLLLMMMMMMMMMMEEEEEETTTTTTTT!!!!!!!!!
Jij hebt dan ook in Rotterdam gestudeerd.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken er een heleboel.
Guido is heul geen mocro.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De_Guidance ken je toch ook?
True, op de uni daar liepen er heel wat rond, beste gasten hoor, kon er goed mee opschieten.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook in Rotterdam gestudeerd.
Of Italiaan en Baviaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Turk en Mocro is hetzelfde.
Net zoals Pool en Rus ook hetzelfde is.
En Pruis en Mongool.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Turk en Mocro is hetzelfde.
Net zoals Pool en Rus ook hetzelfde is.
Dat betwijfel ik ook niet, maar hier zie je ze niet zoveel.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True, op de uni daar liepen er heel wat rond, beste gasten hoor, kon er goed mee opschieten.
Hoe bevalt de app eigenlijk?quote:
Nee, ik heb ook een app voor vrouwen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft remlof nu ook Grinder?
Daar zijn journalisten nog in tel.quote:
Bronstige dames?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal berichtjes waar ik niet op wil reageren
De heteroversie.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft remlof nu ook Grinder?
Snoepert ben je.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook een app voor vrouwen.
Zelfs Superman wil niet meer bij de krant werken las ik laatst.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daar zijn journalisten nog in tel.
quote:
Fapp.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook een app voor vrouwen.
Inclusief verzendkosten?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sturen ze ook meteen een prijs mee?
Hoogtijdagen heeft de VS nooit gehad, ze waren wel lange tijd het krachtigste land van de wereld maar op economisch en sociaal gebied zijn ze alleen boven Europa uitgestegen ten tijde van de wereldoorlogen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ideaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Per FedEx, de volgende dag aan huis geleverd.
Had 'm een sigaret gegeven, dan hadden ze een reden gehad om 'm uit de trein te zettenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Vanochtend om 7 uur zat er een lallende dronkelap in de trein. Geen conducteur die er wat aan deed. Hele coupe bij elkaar schreeuwen, dikke alcoholwalmen....
De islam afdanken? Dacht het niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
En toen moest ik huilen om een artikel in de Spits over een bekeerde moslim..
Ja het was mij 't ochtendje wel.
Hmm..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb het heterodom afgezworen, alles is mogelijk.
Een bekeerde Nederlander, dat bedoelde ik te zeggen. Een bekeerling dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
De islam afdanken? Dacht het niet.
Dat is net zoiets als de Marokkaanse nationaliteit afzweren: onmogelijk.
Fanatieke idioten dat, beter kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een bekeerde Nederlander, dat bedoelde ik te zeggen. Een bekeerling dus.
Oh, excuus.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een bekeerde Nederlander, dat bedoelde ik te zeggen. Een bekeerling dus.
Inderdaad, we hebben meer gematigde bankiers nodig.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fanatieke idioten dat, beter kwijt dan rijk.
Dit wordt niet erkend door de koning van Marokko.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb het heterodom afgezworen, alles is mogelijk.
Koning van Marokko is zoiets als Keizer van Harderwijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit wordt niet erkend door de koning van Marokko.
Of "The oooooooonly gay in the village".quote:Op woensdag 7 november 2012 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koning van Marokko is zoiets als Keizer van Harderwijk.
Niemand neemt zo'n titel serieus.
Precies, die Koning bungelt straks ook in het trapgat.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Of "The oooooooonly gay in the village".
De problemen zitten in nieuw-west inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
Het blijft een stoere koning.
Gewoon met z'n auto'tje zelf de stad in.. Geen beveiliging niets..
Klopt. Je zou daar maar wonen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
De problemen zitten in nieuw-west inderdaad.
Inderdaad, komt veel goeds vandaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er jaren gewerkt, leuke buurt.
Dat zal best, maar sommige delen kunnen wel een Marokkaanse gendarmerie gebruiken.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er jaren gewerkt, leuke buurt.
Welnee, het is een zeer klein, bijna verwaarloosbaar gedeelte dat het verpest voor de rest.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef waht het volgende:
Marokko kent geen criminaliteit. De ellende zit hier.
Hoppa!
Komt omdat ze in Marokko aangepakt worden, en Nederlanders hun handen er hier niet aan willen branden.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef waht het volgende:
Marokko kent geen criminaliteit. De ellende zit hier.
Hoppa!
Marcouch kan het prima alleen af.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar sommige delen kunnen wel een Marokkaanse gendarmerie gebruiken.
En die wonen allemaal hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welnee, het is een zeer klein, bijna verwaarloosbaar gedeelte dat het verpest voor de rest.
De PvdA die van Nieuw West een prachtwijk wil maken, zie je 't al voor je.quote:
Nee, in Marokko gelden de regels van natuurlijke selectie:quote:Op woensdag 7 november 2012 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt omdat ze in Marokko aangepakt worden, en Nederlanders hun handen er hier niet aan willen branden.
In mijn wijk is het prima gelukt.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De PvdA die van Nieuw West een prachtwijk wil maken, zie je 't al voor je.
Haha, ragdoll effect.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, in Marokko gelden de regels van natuurlijke selectie:
http://www.liveleak.com/view?i=8e8_1348528606
Onsmakelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, in Marokko gelden de regels van natuurlijke selectie:
http://www.liveleak.com/view?i=8e8_1348528606
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |