Nee, ik heb ook een app voor vrouwen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft remlof nu ook Grinder?
Daar zijn journalisten nog in tel.quote:
Bronstige dames?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal berichtjes waar ik niet op wil reageren
De heteroversie.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft remlof nu ook Grinder?
Snoepert ben je.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook een app voor vrouwen.
Zelfs Superman wil niet meer bij de krant werken las ik laatst.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daar zijn journalisten nog in tel.
quote:
Fapp.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook een app voor vrouwen.
Inclusief verzendkosten?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sturen ze ook meteen een prijs mee?
Hoogtijdagen heeft de VS nooit gehad, ze waren wel lange tijd het krachtigste land van de wereld maar op economisch en sociaal gebied zijn ze alleen boven Europa uitgestegen ten tijde van de wereldoorlogen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel toegeven dat de hoogtijdagen van de VS ver achter hun liggen en ze met een rotvaart zichzelf tot een 2e wereld land ontwikkelen.
Het enige wat goed functioneert is het leger, voor de rest is het schrikbarend hoe alles verwaarloosd is.
Ideaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Per FedEx, de volgende dag aan huis geleverd.
Had 'm een sigaret gegeven, dan hadden ze een reden gehad om 'm uit de trein te zettenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Vanochtend om 7 uur zat er een lallende dronkelap in de trein. Geen conducteur die er wat aan deed. Hele coupe bij elkaar schreeuwen, dikke alcoholwalmen....
De islam afdanken? Dacht het niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
En toen moest ik huilen om een artikel in de Spits over een bekeerde moslim..
Ja het was mij 't ochtendje wel.
Hmm..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb het heterodom afgezworen, alles is mogelijk.
Een bekeerde Nederlander, dat bedoelde ik te zeggen. Een bekeerling dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
De islam afdanken? Dacht het niet.
Dat is net zoiets als de Marokkaanse nationaliteit afzweren: onmogelijk.
Fanatieke idioten dat, beter kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een bekeerde Nederlander, dat bedoelde ik te zeggen. Een bekeerling dus.
Oh, excuus.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een bekeerde Nederlander, dat bedoelde ik te zeggen. Een bekeerling dus.
Inderdaad, we hebben meer gematigde bankiers nodig.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fanatieke idioten dat, beter kwijt dan rijk.
Dit wordt niet erkend door de koning van Marokko.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb het heterodom afgezworen, alles is mogelijk.
Koning van Marokko is zoiets als Keizer van Harderwijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit wordt niet erkend door de koning van Marokko.
Of "The oooooooonly gay in the village".quote:Op woensdag 7 november 2012 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koning van Marokko is zoiets als Keizer van Harderwijk.
Niemand neemt zo'n titel serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |