Dat komt goed uit, met de voorbereidingen ben ik nu al bezig.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Minister van het annexeren en exploiteren van grondstofrijke overzeese gebiedsdelen.
Worden we ministers in de regering van China?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Minister van het annexeren en exploiteren van grondstofrijke overzeese gebiedsdelen.
Hebben ze geen open dagen op jouw kantoor? Ben reuze benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef waht het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, met de voorbereidingen ben ik nu al bezig.
Dag favoriete Mocro van me.quote:
Okay okay, nog steeds beetje griep en verkouden elas.quote:
Daar is het de tijd voor he. Ik hoor iedereen snotteren en hoesten.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Okay okay, nog steeds beetje griep en verkouden elas.
PPPPPPPPPOOOOOOOOOOOLLLLMMMMMMMMMMEEEEEETTTTTTTT!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben ze geen open dagen op jouw kantoor? Ben reuze benieuwd eigenlijk.
De_Guidance ken je toch ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dag favoriete Mocro van me.
Je bent ook de enige die ik ken, maar dat doet er niet toe.
Geloof het niet nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben ze geen open dagen op jouw kantoor? Ben reuze benieuwd eigenlijk.
Die is Turk.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De_Guidance ken je toch ook?
Dat moet te regelen zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
PPPPPPPPPOOOOOOOOOOOLLLLMMMMMMMMMMEEEEEETTTTTTTT!!!!!!!!!
Hahaha, ik ken er een heleboel.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is Turk.
Maar ik heb geloof ik nooit meer dan 2 woorden gesproken met een Marokkaan.
Wel de ideale lokatie voor de rechtse garde om eens lekker te brallen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
PPPPPPPPPOOOOOOOOOOOLLLLMMMMMMMMMMEEEEEETTTTTTTT!!!!!!!!!
Jij hebt dan ook in Rotterdam gestudeerd.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken er een heleboel.
Guido is heul geen mocro.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De_Guidance ken je toch ook?
True, op de uni daar liepen er heel wat rond, beste gasten hoor, kon er goed mee opschieten.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook in Rotterdam gestudeerd.
Of Italiaan en Baviaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Turk en Mocro is hetzelfde.
Net zoals Pool en Rus ook hetzelfde is.
En Pruis en Mongool.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Turk en Mocro is hetzelfde.
Net zoals Pool en Rus ook hetzelfde is.
Dat betwijfel ik ook niet, maar hier zie je ze niet zoveel.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True, op de uni daar liepen er heel wat rond, beste gasten hoor, kon er goed mee opschieten.
Hoe bevalt de app eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |