Klopt, ik wilde aanvankelijk naar de UB gaan, man man man wat een mensen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
De ontmaskering. Klopt inderdaad dat ik ook in het studielandschap was, daar kan je nog rustig wat studeren (of zoals vandaag o.a wat artikelen teruglezen over de US elections die ik niet heb kunnen volgen door het onchristelijke tijdstip van het hoorcollege).
Je zit zeker niet toevallig in werkgroep 24 volgend blok?
Geregeldquote:Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef Monnet het volgende:
Knal mij maar bij de UvA, zit als alles volgens plan verloopt in het laatste jaar van m'n bachelor
waarheid. we hebben 3 weken dus we nemen 3 wekenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef Monnet het volgende:
En godver wat duurt het altijd weer lang om die kuttentamencijfers te krijgen.
En dat is gewoon een goede instelling.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, het is ook een punt waar ik gewoon hard aan moet werken, je staat gewoon voor lul bij fouten, zeker bij grote taalfouten zoals bovenstaande. Als ze maar blijven hameren op elke spelfout die je maakt zal het vast en zeker beter worden. Je kan natuurlijk niet tijdens je gehele carrière spelfouten maken, zeker niet in een juridische.
Hoorde vandaag dat de VU-studenten (mijn master is gedeeld) inmiddels al de cijfers hebben voor een tentamen, terwijl UvA-studenten nog tot eind volgende week mogen wachten. Reden: termijn van nakijken is korter op de VU dan op de UvAquote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
waarheid. we hebben 3 weken dus we nemen 3 weken
Master Arbeidsrecht?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat de VU-studenten (mijn master is gedeeld) inmiddels al de cijfers hebben voor een tentamen, terwijl UvA-studenten nog tot eind volgende week mogen wachten. Reden: termijn van nakijken is korter op de VU dan op de UvA
Yupquote:
quote:
Omdat de het uitgangspunt bezitsverschaffing is. Aangezien ze niets hebben afgesproken over levering CP, heeft er dan ook nog geen levering plaatsgevonden.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:58 schreef Morera het volgende:
Waarom is het antwoord C en niet antwoord B?
Op 1 maart 2011 koopt Jan van Piet een cirkelzaag. Op 10 maart 2011 betaalt Jan de cirkelzaag. Op 15 maart 2011 haalt Jan de cirkelzaag bij Piet op.
Op welke datum wordt Jan eigenaar?
a. Op 1 maart 2011 als Jan en Piet een levering brevi manu hebben afgesproken.
b. Op 10 maart 2011.
c. Op 15 maart 2011.
Ik dacht dat het B was, op grond van art. 3:115 sub a BW Levering Constitutum possesorium.
Waarom ga je er vanuit dat het levering cp is? Daar staat niets over in de casus.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:58 schreef Morera het volgende:
Waarom is het antwoord C en niet antwoord B?
Op 1 maart 2011 koopt Jan van Piet een cirkelzaag. Op 10 maart 2011 betaalt Jan de cirkelzaag. Op 15 maart 2011 haalt Jan de cirkelzaag bij Piet op.
Op welke datum wordt Jan eigenaar?
a. Op 1 maart 2011 als Jan en Piet een levering brevi manu hebben afgesproken.
b. Op 10 maart 2011.
c. Op 15 maart 2011.
Ik dacht dat het B was, op grond van art. 3:115 sub a BW Levering Constitutum possesorium.
Duidelijk, dankjewelquote:Op woensdag 7 november 2012 18:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Omdat de het uitgangspunt bezitsverschaffing is. Aangezien ze niets hebben afgesproken over levering CP, heeft er dan ook nog geen levering plaatsgevonden.
Omdat het op een levering CP situatie leek. Ik moet inderdaad geen dingen erbij verzinnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:06 schreef N0rah het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat het levering cp is? Daar staat niets over in de casus.
Ja. Dat het goed na de betaling opgehaald wordt, betekent niet per se dat het om een levering c.p. gaat. Daar kunnen hele andere redenen ten grondslag aan liggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:07 schreef Morera het volgende:
[..]
Duidelijk, dankjewel
[..]
Omdat het op een levering CP situatie leek. Ik moet inderdaad geen dingen erbij verzinnen.
Wat jammer!quote:Op woensdag 7 november 2012 18:18 schreef Yreal het volgende:
Ik ben niet geschikt voor compliance...zou teveel bezig zijn met het waarom.
En dat ging in het verleden fout, dus daar wilde ze niet aan.
Ik vind het oprecht echt heel jammer voor je. Heb je nog andere plekken op het oog?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:18 schreef Yreal het volgende:
Niet echtquote:Op woensdag 7 november 2012 18:54 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht echt heel jammer voor je. Heb je nog andere plekken op het oog?
Ja, bagger gedoequote:Op woensdag 7 november 2012 19:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aah jammer... en die stage is een verplicht onderdeel voor hbo rechten?
Balen. Wat een stomme reden ook eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:18 schreef Yreal het volgende:
Schijnbaar niet voor aangifte slaafjesquote:Op woensdag 7 november 2012 19:16 schreef Actaeon het volgende:
Het 'waarom' is juist het mooiste dat er is.
Nja blijft wel rot. Maar better luck next time dan maar.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Schijnbaar niet voor aangifte slaafjes
Zag de bui al wel hangen toen ze vroegen waarom ik een hbo functie zou willen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is best wel kut... je wordt eigenlijk bestraft omdat je WO erbij bent gaan doen...
Heb er wel goed de pest in. Zat dan ook nog naast een veel te dik wijf in de trein toen ik het hoorde.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nja blijft wel rot. Maar better luck next time dan maar.
Zijn kan er òok niks aan doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb er wel goed de pest in. Zat dan ook nog naast een veel te dik wijf in de trein toen ik het hoorde.
Wilde haar echt kapot schoppen
Gewoon minder eten en meer sporten?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:20 schreef Actaeon het volgende:
Jongens allemaal Pax feliciteren met z'n rijbewijs hè!
Misschien heeft ze wel een trage stofwisseling o.i.d.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon minder eten en meer sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |