En van de oude echte voetballiefhebbers met het hart op de goede plaats.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef Impect het volgende:
Baasje idd!![]()
Held van elke klein voetballertje in de jaren 90!
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede voetballer jammer alleen dat hij bij het minste geringste geblesseerd raakt.
Kippevel!quote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef Karina het volgende:
De filmposter:
[ afbeelding ]
En, als toegift, het afscheid van Jari bij Ajax (samen met Danny Blind trouwens). Jari maakt twee goals, de tweede dankzij Arveladze die Jari zijn tweede goal in de wedstrijd gunde. Ook heel mooi, op het eind, het hele stadion dat Litmanen oh oh zingt en Jari moet huilen
![]()
Bij Ajax viel dat toch wel mee ?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede voetballer jammer alleen dat hij bij het minste geringste geblesseerd raakt.
Zit hier een vent van 50 met tranen in zijn ogenquote:
In z'n eerste periode viel het wel mee, maar na z'n terugkeer was ie wel regelmatig geblesseerdquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit hier een vent van 50 met tranen in zijn ogen
Ik had het dan ook over zijn eerste periode.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
In z'n eerste periode viel het wel mee, maar na z'n terugkeer was ie wel regelmatig geblesseerd
Dan kan ik je niets anders dan gelijk gevenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over zijn eerste periode.
En Nilis in Nederlandquote:Op donderdag 8 november 2012 18:49 schreef ValHallen het volgende:
De man die wereldvoetballer van het jaar 1995 had moeten worden. De prijs werd gegeven aan George Weah__!
Lachwekkendquote:
Blind als woordvoerder van Litmanenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Evertjan het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)39fc456d54cb0190149b
quote:
Zie ook nog regelmatig dat hij te zien is bij Foxquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een kick
Hier kun je hem kijken voor 2,99
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ook nog regelmatig dat hij te zien is bij Foxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op het open kanaal zeker?
Ja dat tweede is nog lastiger dan je denktVond wel iets maar dat faalt zo te zien.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie ook nog regelmatig dat hij te zien is bij FoxWat een slechte quote KarinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op het open kanaal zeker?
Ja dat tweede is nog lastiger dan je denktVond wel iets maar dat faalt zo te zien.
En Fox Sports inderdaad![]()
Ja af en toe faalt het een beetjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een slechte quote Karina
En Fox Sports inderdaad
Ik heb ooit wel ergens gelezen dat er sprake van was dat hij bij Ajax zou gaan werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:20 schreef Evertjan het volgende:
heeft hij nog altijd een huis in NL of woont hij weer helemaal voor vast in Finland? Is toch jammer dat een speler als Litmanen niet werkzaam is bij Ajax
hij is pas net gestopt toch ? Hij wil FF chillen denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:20 schreef Evertjan het volgende:
heeft hij nog altijd een huis in NL of woont hij weer helemaal voor vast in Finland? Is toch jammer dat een speler als Litmanen niet werkzaam is bij Ajax
Heerlijk hoe je aan je post nog iets negatiefs kan toevoegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:52 schreef Caland het volgende:
Ik zag hem laatst toevallig op een brakke dag ofzo. Bij gebrek aan beter maar op laten staan en zelfs als Feyenoorder was deze docu nog best te pruimen. Komt wellicht ook omdat vrijwel niemand ter wereld dit een vervelend figuur kan vinden gok ik zo.
Al moest ik wel elke keer een beetje overgeven in mijn mond als David Endt begon te praten. Wat een enge man is dat zeg.
Geef me maar eens ongelijk. Veel enger worden ze niet. Of ja, dan kom je in de categorie Sjaak Swart terecht. Maar die is dan weer zo eng dat het op cabaret begint te lijken .quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je aan je post nog iets negatiefs kan toevoegen.
Ga door.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef me maar eens ongelijk. Veel enger worden ze niet. Of ja, dan kom je in de categorie Sjaak Swart terecht. Maar die is dan weer zo eng dat het op cabaret begint te lijken .
Thx! ff terugkijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
AJAX ALL STARS' IN HONG KONG werd vanavond uitgezonden op Fox Sports 1. Maar de reportage is ook nog terug te kijken. Vanaf 04:27, met o.a. Jari dus. En Kiki Musampa
http://foxsports.nl/video(...)rs-in-hong-kong.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |