Bij een algemene verkiezing zou het toch tussen PvdA en GL gaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht en ik zou graag op een andere burgemeester stemmen, helaas hebben we deze burgemeester ook gekozen uit een PVDA kandidaat en een PVDA kandidaat.
Dat is tenminste een keuze.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:23 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Bij een algemene verkiezing zou het toch tussen PvdA en GL gaan.
Dat vond ik ook belachelijk. Burgemeesters zouden vaklui moeten zijn, mensen zonder politieke achtergrond.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht en ik zou graag op een andere burgemeester stemmen, helaas hebben we deze burgemeester ook gekozen uit een PVDA kandidaat en een PVDA kandidaat.
En dan te bedenken dat het verschil her en der slechts enkele duizenden is...quote:Op woensdag 7 november 2012 03:24 schreef Asskicker14 het volgende:
In 2008 hebben 98 miljoen stemgerechtigde Amerikanen niet gestemd. Onvoorstelbaar toch, in Noord-Korea zouden ze een moord doen voor democratie.
Te druk.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:21 schreef thettes het volgende:
[..]
En de mooiste stad van het land, Amsterdam
Meen je dit nou?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we Ziba; de persoon achter Jumi. Hoe gaat het?
In Los Angeles is het ook 3 uur vroeger dan in New York.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:24 schreef Operc het volgende:
Ergens best raar dat er op sommige plekken nog gestemd kan worden terwijl de anderen al tellen en uitslagen bekend maken, of is dat gebruikelijk?
57.000? Maar dan kennen jullie elkaar allemaal toch, kleine steden zijn mij niet bekend.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Te druk.![]()
Ik woon nu in Emmen (57.000 inwoners in de stad zelf) en dat vind ik groot genoeg.
Eh? Waarom zou ik liever een republikein hebben behalve dat het meer fiscaal werk oplevert?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt liever een republikein natuurlijk.
Waarom indien zo, puur ideologie?
quote:Op woensdag 7 november 2012 03:25 schreef MaxMark het volgende:
Obama 10,000 stemmen voor met 75% geteld bij NYT.
Dat er tijdsverschillen zijn snap ik, maar is het dan niet eerlijker om pas te tellen als alle stembureaus gesloten zijn?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In Los Angeles is het ook 3 uur vroeger dan in New York.
Plus te lage opkomst, plus dat Aleid het toch al moest worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
<2 % van de stemmen?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:26 schreef Montov het volgende:
Wisconsin naar Obama. Romney dacht een kans te hebben.
Als ik in California of Texas woonde zou ik wellicht ook niet gaan stemmen, zeker niet als het weer tegenvalt.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:24 schreef Asskicker14 het volgende:
In 2008 hebben 98 miljoen stemgerechtigde Amerikanen niet gestemd. Onvoorstelbaar toch, in Noord-Korea zouden ze een moord doen voor democratie.
Hij begint netquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 03:26 schreef Montov het volgende:
Wisconsin naar Obama. Romney dacht een kans te hebben.
Zo kwam het bij me over dit:quote:Op woensdag 7 november 2012 03:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eh? Waarom zou ik liever een republikein hebben behalve dat het meer fiscaal werk oplevert?
quote:Nja,prima
Waar is Wisconsin gecalled?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Maar vergeleken met vorige keer toch al gecalled
It never rains in California!quote:Op woensdag 7 november 2012 03:26 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Als ik in California of Texas woonde zou ik wellicht ook niet gaan stemmen, zeker niet als het weer tegenvalt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 03:27 schreef MilaNL het volgende:
Eerste swingstate, Wisconsin, naar Obama
Ik ken echt geen 57.000 mensen.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
57.000? Maar dan kennen jullie elkaar allemaal toch, kleine steden zijn mij niet bekend.
Ik had niet echt een uitgesproken voorkeur voor een kandidaat. Vond ze allebei matig. Qua partij sta ik dichter bij de democraten, zoals de meeste Nederlanders.quote:
Hij heeft koffie nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 03:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Godver, rob trip is wel aan het falen hoor deze avond.
Rob heeft het zwaar, respect voor hem.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Iedereen hier, ook op Romney gestemd?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:28 schreef Anonymousz het volgende:
veel fokkers die in the states wonen hierzo
Coevoorden? Duitsland? Dat bedoel ik geef mij maar de veiligheid van de anonieme randstand.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken echt geen 57.000 mensen.
Sowieso zie je hier ook veel mensen uit de dorpjes eromheen, uit Coevorden, uit Duitsland, etc.
Maar van de Duitsers heb je toch nooit last.
Hmm.quote:
Waarom kijk je dan ook naar de NOS?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Nee jijquote:
Fivethirtyeight.comquote:In every presidential election since 1960, the candidate who prevailed in Florida’s Hillsborough County, home to Tampa, has also prevailed in Florida. There is no guarantee that the pattern will hold in 2012, but the Tampa region is critical in carrying the Sunshine State (which is why the Republican Party held their national convention there this year).
More than 80 percent of the vote has been reported in Hillsborough, and President Obama leads Mitt Romney by five percentage points. Mr. Obama, as we have written, is likely getting a push from Florida’s fast-growing Hispanic community. In Hillsborough, Hispanic residents have grown by 71 percent since 2000, now accounting for a quarter of the county’s population.
Mr. Obama is also leading in another Florida bellwether, Pinellas County, Hillsborough County’s eastern neighbor. In Pinellas, 99 percent of the vote has been reported, and Mr. Obama is edging out Mr. Romney 52 percent to 47 percent.
Dat is wel vaker zo hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 03:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Florida is héél close. Onvoorstelbaar.
Hoezo? Ik vind dat ie het prima doetquote:Op woensdag 7 november 2012 03:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Het land omspant 5 tijdzones dus als je alles op hetzelfde tijdstip opent/sluit ga je krijgen dat er op sommige plekken midden in de nacht of enorm vroeg op de ochtend gestemd moet worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:24 schreef Operc het volgende:
Ergens best raar dat er op sommige plekken nog gestemd kan worden terwijl de anderen al tellen en uitslagen bekend maken, of is dat gebruikelijk?
nee enquote:Op woensdag 7 november 2012 03:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Iedereen hier, ook op Romney gestemd?
Vond ik van Michigan ook al.quote:
obama voor?quote:
Dat klopt maar ik zit niet met mijn vermoeide kop op de tvquote:
Elke stem in Florida ja. In Mississippi kun je net zo goed thuis blijven hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Florida is het bewijs dat elke stem wel degelijk telt.
Lijkt Matthijs van Nieuwkerk wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:30 schreef luxerobots het volgende:
Rob Trip stelt steeds vragen waar hij het antwoord al op weet. Is het soms zo dat er veel geld is gestopt in deze verkiezingen? Veranderen migranten de samenstelling van het land? Is dit nadeling voor de republikeinen? Allemaal belachelijk vragen. Rob Trip is sowieso een schoolmeestertje, alles uitleggen en herhalen.
Als in de getelde districten de percentages dermate goed zijn t.o.v. wat verwacht werd.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:30 schreef Shreyas het volgende:
In Wisconsin zijn slechts 1% van de stemmen geteld, hoe kan die al naar de Democraten gaan?
Dat ze verschillende tijden hebben met begin/einde van stemmogelijkheden snap ik, alleen qua eerlijkheid zou het beter zijn als ze het tellen pas beginnen als iedereen klaas is (of het wereldkundig maken ervan.) Dat dat praktisch iets minder handig is snap ik jaquote:Op woensdag 7 november 2012 03:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het land omspant 5 tijdzones dus als je alles op hetzelfde tijdstip opent/sluit ga je krijgen dat er op sommige plekken midden in de nacht of enorm vroeg op de ochtend gestemd moet worden.
Hmmm, even inlezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een faker.
Juminelle
Samenvatting: "Juminelle"en haar vriendinnen op fok!
62% reporting...loopt dus achterquote:Op woensdag 7 november 2012 03:31 schreef feeling_sinister het volgende:
Nauwkeuriger beeld van Florida:
http://elections.huffingtonpost.com/2012/results/florida
gecombineerd met exit polls wrsquote:Op woensdag 7 november 2012 03:31 schreef thettes het volgende:
[..]
Als in de getelde districten de percentages dermate goed zijn t.o.v. wat verwacht werd.
Utah/Idaho gaat al helemaal richting de 90/10 voor Romney.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:31 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Elke stem in Florida ja. In Mississippi kun je net zo goed thuis blijven hoor.
ik zap alleen tijdens reclame en blijf af en toe hangen bij astrid.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:29 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook naar de NOS?
NOS staat nog op 144/154.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:32 schreef Sloggi het volgende:
FOX zegt 153-153 om het spannender te maken, terwijl het 154-153 moet zijn.
Dan moet je naar ned2 overschakelen, ned1 loopt achter ivm ondertiteling.quote:
kut nosquote:
Ja, bijna alle missende stemmen komen nog uit Democratische gebieden. Ziet er goed uit voor Obama.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:33 schreef thettes het volgende:
In Miami Dade en Broward gaat Obama echt nog veel FL stemmen pakken.
Waar is een CNN stream?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:29 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook naar de NOS?
Jaquote:
Hoe kan dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:34 schreef GSbrder het volgende:
Wisconsin:
Mitt Romney 37,945 50.9%
Barack Obama 35,854 48.1%
En gecalled door de Democrats.
En dat terwijl ze achter staanquote:
Dat is natuurlijk ook weer onzin. Als teveel mensen dat denken kan de staat zo naar de ander gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 03:31 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wel heel close was ie. En als Obama FL pakt dan moet ie Colorado haast wel pakken.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja
Maar die staat heeft maar 9 kiesmannen dus niet zo heel relevant
Geen idee. Deze grafiek ziet er ook niet pro-Obama uit:quote:
Het platteland is eerder binnen gekomen dan de steden. En als alles wijst op marges die lijken op de exit-polls, dan is het vrij makkelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:34 schreef GSbrder het volgende:
Wisconsin:
Mitt Romney 37,945 50.9%
In combinatie met Ohio zeker belangrijk! Kan gaan uitmaken of Florida er wel/niet toe doet.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja
Je stemt niet alleen voor de president hé.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:31 schreef MilaNL het volgende:
[..]
3% geteld.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:34 schreef GSbrder het volgende:
Wisconsin:
Mitt Romney 37,945 50.9%
Bedankt!quote:Op woensdag 7 november 2012 03:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/317(...)tab/548/livestreams/
twitter:CNNSitRoom twitterde op woensdag 07-11-2012 om 03:31:28Happening now: @MittRomney ahead in #Florida by 636 votes with 81% of the votes counted reageer retweet
Maar dat is dus niet zo. Pro-Obama counties outperformen en Pro-Romney counties scoren beter dan verwacht.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Het platteland is eerder binnen gekomen dan de steden. En als alles wijst op marges die lijken op de exit-polls, dan is het vrij makkelijk.
quote:Op woensdag 7 november 2012 03:36 schreef MilaNL het volgende:
CBS: New Hampshire naar Obama. Tweede swingstate die naar Obama gaat.
Voor Romney is iedere staat relevant.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja
Het lijkt erop dat Obama toch een beetje gaat uitlopen daar nuquote:Op woensdag 7 november 2012 03:36 schreef Monopoly het volgende:
Florida gaat weer zo verschrikkelijk spannend worden
Maar wat is verwacht?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zo. Pro-Obama counties outperformen en Pro-Romney counties scoren beter dan verwacht.
Hij staat nu 636 stemmen achter met 81% geteldquote:Op woensdag 7 november 2012 03:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Obama toch een beetje gaat uitlopen daar nu
quote:
Zonder Wisconsin en New Hampshire is het dan al over.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:37 schreef Bonzai. het volgende:
Zoals verwacht, Obama's percentage stijgt in Florida.
Wordt dus rekenen voor Romney, want zeer lastig zonder Florida.
Onmogelijk, met de huidige uitslagen.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:37 schreef Bonzai. het volgende:
Dan is het zo goed als over...quote:Op woensdag 7 november 2012 03:37 schreef Bonzai. het volgende:
oh boyquote:Op woensdag 7 november 2012 03:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij staat nu 636 stemmen achter met 81% geteld
Zonder Florida en Ohia is Romney gezien, dan komt de uitslag vandaag nogquote:Op woensdag 7 november 2012 03:37 schreef Bonzai. het volgende:
Als Florida valt voor Romney, dan kunnen we Obama al callen toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:37 schreef Bonzai. het volgende:
Californiequote:Op woensdag 7 november 2012 03:38 schreef Monopoly het volgende:
Wat als Obama Florida uiteindlijk niet pakt? (als, als)
Ervan uitgaan dat hij Ohio niet meer weggeeft (staat ruim voor na 40% van de stemmen)quote:Op woensdag 7 november 2012 03:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als Florida valt voor Romney, dan kunnen we Obama al callen toch?
Dan is er nog weinig aan de hand eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:38 schreef Monopoly het volgende:
Dan is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:38 schreef Monopoly het volgende:
Dan wordt hij waarschijnlijk nog president, maar nipt.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:38 schreef Monopoly het volgende:
cali gaat sowieso naar obamaquote:Op woensdag 7 november 2012 03:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Als Obama Californie,dan is het ovet voor Romney
Cali is natuurlijk al gewoon voor Obama meegerekend.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Als Obama Californie,dan is het ovet voor Romney
http://elections.nytimes.com/2012/results/president/scenariosquote:Op woensdag 7 november 2012 03:38 schreef Monopoly het volgende:
topquote:Op woensdag 7 november 2012 03:39 schreef BobW het volgende:
Als Obama Ohio, Wisconsin en New Hampshire pakt kan hij niet meer verliezen, dan maakt Florida niks uit.
Eitje
Kan alle kanten op dan: http://www.nytimes.com/in(...)the-white-house.htmlquote:Op woensdag 7 november 2012 03:38 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 03:39 schreef Monopoly het volgende:
Oké. Blijft een beetje een vreemd systeem nog, maar echt spannend is het dus al niet meer begrijp ik.
Dus wil ik al voorzichtig beginnen te callen...quote:Op woensdag 7 november 2012 03:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat hij Ohio niet meer weggeeft (staat ruim voor na 40% van de stemmen)
Liever Ohio callen dan Michigan of Wisconsin.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus wil ik al voorzichtig beginnen te callen...
Misschien worden die staten gecalled gebaseerd op exit-pollsquote:Op woensdag 7 november 2012 03:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever Ohio callen dan Michigan of Wisconsin.
Wisconson toch uitgegroeid tot een democratische staat. Daar mag je echt wel van uit gaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
The presidency, bedoel ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 07-11-2012 om 03:40:00Wil Romney nu nog winnen dat MOET hij Ohio, Virginia en Florida op zijn naam schrijven reageer retweet
met hoeveel procent nog?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Obama 30,000 stemmen voor in Florida
Geen verrassing.quote:
Oei, oei, we weten 2000 nog...quote:Op woensdag 7 november 2012 03:41 schreef Shreyas het volgende:
Obama 30.000 stemmen voor in Florida en 83% geteld.
83% geteldquote:
Oh, het zal ook best wel. Maar iets callen als je achter staat met 3% van de stemmen is vreemd.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:41 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Wisconson toch uitgegroeid tot een democratische staat. Daar mag je echt wel van uit gaan.
twitter:justinwolfers twitterde op woensdag 07-11-2012 om 03:39:27Romney's odds of winning down to 6% at BetFair. 5% on Intrade. It's really not going to be a late night. reageer retweet
twitter:GoogleFacts twitterde op woensdag 07-11-2012 om 03:39:02Barack Obama wins Pennsylvania and New Jersey! #TeamObama reageer retweet
Romney dacht er de laatste weken een kansje te hebben. Beetje spannend was het toch wel.quote:
exit polls wellicht...quote:Op woensdag 7 november 2012 03:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, het zal ook best wel. Maar iets callen als je achter staat met 3% van de stemmen is vreemd.
In de delen van Florida waar nog geteld moet worden, lijken iets meer Obama-stemmers te zitten.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Florida kun je voorzichtig al aan Obama geven, de trend gaat niet meer helemaal omkeren of het moet een mirakel zijn voor Romney.
Romney MOET nu Florida EN Ohio EN Virginia winnen om nog een kans te maken. Zodra Ohio naar Obama gaat, maakt het eigenlijk niet meer uit wat er in Florida nog gebeurd.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:42 schreef Niox het volgende:
Pennsylvania toch echt naar Obama. Dat is zonde van Romney z'n tijd geweest.
En op wie heb jij gestemd?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Romney MOET nu Florida EN Ohio EN Virginia winnen om nog een kans te maken. Zodra Ohio naar Obama gaat, maakt het eigenlijk niet meer uit wat er in Florida nog gebeurd.
Juist. Een punt wat ik al eerder probeerde te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Romney MOET nu Florida EN Ohio EN Virginia winnen om nog een kans te maken. Zodra Ohio naar Obama gaat, maakt het eigenlijk niet meer uit wat er in Florida nog gebeurd.
Was ook al een beetje een wanhoopsgreep denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:42 schreef Niox het volgende:
Pennsylvania toch echt naar Obama. Dat is zonde van Romney z'n tijd geweest.
Obama.quote:
Onzin. Het zit veel te cicht bij elkaar, en dan komen er nog honderduizenden stemmen per post binnen. De vraag is echter of Florida wel beslissend gaat zijn, en dat denk ik niet. Virginia is in dat opzicht belangrijker.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Florida kun je voorzichtig al aan Obama geven, de trend gaat niet meer helemaal omkeren of het moet een mirakel zijn voor Romney.
Nevada is ook bijna geen swing state. Over en uit dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:42 schreef Montov het volgende:
Als Obama Ohio wint (zoals voorspeld), dan moet Romney alle andere swingstates winnen om 269-269 te komen, en dan wordt Romney president dankzij de meerderheid in The House.
Dit betekent dat Romney dus Iowa, Nevada, Colorado, Florida, North Carolina en Virginia winnen. Allemaal. Ik zie dat niet gebeuren.
Of een waterpistool. Dat wil ik eigenlijk wel een keer doen.quote:
yes we canquote:Op woensdag 7 november 2012 03:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Obama wint. Ik call het.
Ik ga slapen. Als ik wakker word, zie ik wel de overwinningsspeech van hem.
Om kwart voor 4 's nachts?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:45 schreef Tweek het volgende:
Ik heb net wings besteld dus dit circus moet nog zeker een uur spannend blijven.
Tallahasseequote:Op woensdag 7 november 2012 03:46 schreef Niox het volgende:
Florida gaat niemand vannacht iets zinnigs over kunnen zeggen.
Grote stad, is nog genoeg openquote:Op woensdag 7 november 2012 03:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Om kwart voor 4 's nachts?
Of zit je nu in de U.S.A.?
Nevada is once again a hotly contested battleground in 2012.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:45 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nevada is ook bijna geen swing state. Over en uit dus.
Dat kan in een stad.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Om kwart voor 4 's nachts?
Of zit je nu in de U.S.A.?
Liever niet, die verliest zeker van Hillaryquote:Op woensdag 7 november 2012 03:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Warren die gaat in 2016 voor president
Nee, Marco Rubio - Hilary Clintonquote:Op woensdag 7 november 2012 03:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Warren die gaat in 2016 voor president
Nee, dat heb je niet goed gehoord.quote:
Daar moest ik toch wel een beetje om juichen.quote:
obama gaat winnen I can feel itquote:
Dan is Utrecht een dorp.quote:
Groot deel van de republikeinen stemmen alleen op blanke kandidatenquote:Op woensdag 7 november 2012 03:48 schreef GSbrder het volgende:
Ik zou als ik de Republikeinse top was een Latino inzetten voor 2016. Easy does it.
Texas was het geloof ik waar een latino dem burgemeester rond loopt die een goede indruk maakte op de dem conference.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:48 schreef GSbrder het volgende:
Ik zou als ik de Republikeinse top was een Latino inzetten voor 2016. Easy does it.
Ik een Italian BMT bij de subway en Strawberry yoghurt Parfait bij de starbucks.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:45 schreef Tweek het volgende:
Ik heb net wings besteld dus dit circus moet nog zeker een uur spannend blijven.
Daarom Marco Rubio. Nee serieus, hij wordt het.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:48 schreef GSbrder het volgende:
Nah, niet meer. Alles wijst erop dat Obama het wintquote:
Alsof ze anders voor een democraat gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 03:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Groot deel van de republikeinen stemmen alleen op blanke kandidaten
Christie!quote:Op woensdag 7 november 2012 03:50 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Daarom Marco Rubio. Nee serieus, hij wordt het.
Jeb Bushquote:Op woensdag 7 november 2012 03:48 schreef GSbrder het volgende:
Nee dus worden alleen blanken kandidaatquote:Op woensdag 7 november 2012 03:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof ze anders voor een democraat gaan.
Ik wil die Christie wel door een Chinook opgetakeld zien worden. Air Force One is niet groot genoeg voor 'm denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Liever niet, die verliest zeker van Hillary
quote:
Denk dat Christie helemaal niet mee gaat doen. Maar het zou wel leuk zijn. Vind het wel een toffe gast.quote:
Mormonenquote:Op woensdag 7 november 2012 03:33 schreef Drugshond het volgende:
Het Boek van Mormon beslaat een periode van ca. 2500 v.Chr. tot ca. 400 n.Chr. en speelt zich voornamelijk af op het Amerikaanse continent.
-------------------------------------
Uhu......praise the lord.
Het is spannend omdat het nog anders kan lopenquote:Op woensdag 7 november 2012 03:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nah, niet meer. Alles wijst erop dat Obama het wint
Ik zit thuis en ze leveren het nu nog, geweldige service, ze bellen me zelfs op zodat huisgenoten niet wakker worden van de deurbel.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan is Utrecht een dorp.
Eén tot 4:00, één tot 3:55 en de bierambulance (wat mot ik daar mee?) tot 5:00.
quote:Op woensdag 7 november 2012 03:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik wil die Christie wel door een Chinook opgetakeld zien worden. Air Force One is niet groot genoeg voor 'm denk ik.
quote:
Ook Utrecht toch? Maar je hebt al eerder besteld?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:52 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik zit thuis en ze leveren het nu nog, geweldige service, ze bellen me zelfs op zodat huisgenoten niet wakker worden van de deurbel.
Dat heb ik echt nog nooit gehad. Het lijkt me eerlijk gezegd ook ontzettend smerig. Zo ziet het er in ieder geval wel uit.quote:
Ja net. New lakonya is goed, beter dan dayi.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ook Utrecht toch? Maar je hebt al eerder besteld?
van Brown jahquote:Op woensdag 7 november 2012 03:53 schreef Tweek het volgende:
Ah senate houdt een dem meerderheid, dat was het. Warren wint van dinges.
Om 4 uur? Je bent niet wijs.quote:
Lekker man, met sambal en knoflooksaus.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehad. Het lijkt me eerlijk gezegd ook ontzettend smerig. Zo ziet het er in ieder geval wel uit.
Laat je tieten eens zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehad. Het lijkt me eerlijk gezegd ook ontzettend smerig. Zo ziet het er in ieder geval wel uit.
Waar zit je toeterturk?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:55 schreef Shivo het volgende:
Ik denk dat ik zo ga toeteren in downtown.
Hoe weet je het nou of het smerig?? Er zit patat erinquote:Op woensdag 7 november 2012 03:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vertrouw nergens meer op. Iedereen kan nu iets callen.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:55 schreef Montov het volgende:
Over 5 minuten kunnen we al een beslissing hebben, als Iowa of Nevada naar Obama gaan.
quote:
FRIET!quote:Op woensdag 7 november 2012 03:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe weet je het nou of het smerig?? Er zit patat erin
na een avond stappen is er echt niks beters.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 03:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lekker man, met sambal en knoflooksaus.
Knoflooksaus vind ik echt smerig. Shoarmavlees ook en ik kan niet tegen scherp eten.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
quote:Bosch van Rosenthal03:53
Herhaal: Romney moet Ohio, Florida, North Carolina en Virginia winnen #goodluckwiththat. Obama lijkt af te koersen op flinke winst
In Frankrijk eten ze stokbrood met patat erop en dát is smerig!quote:Op woensdag 7 november 2012 03:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kapot gemaakt door Stewart, nu alleen nog maar een pundit, mis ze vlinderdasje wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:56 schreef Montov het volgende:
Die Tucker Carlson is zo'n partijdige cynische bullshitter, ongelooflijk.
patatquote:
in roemenie gooien ze patat op alles wat je besteld bij de snackbar....aardappel is goedkoper dan vlees:pquote:Op woensdag 7 november 2012 03:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In Frankrijk eten ze stokbrood met patat erop en dát is smerig!
Je kan het gewoon zeggen,wat je erin wiltquote:Op woensdag 7 november 2012 03:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Knoflooksaus vind ik echt smerig. Shoarmavlees ook en ik kan niet tegen scherp eten.
Tja, wie niet bij FOX?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:56 schreef Montov het volgende:
Die Tucker Carlson is zo'n partijdige cynische bullshitter, ongelooflijk.
Normaal zie ik alleen Fox beelden via Stewart, maar nu die Fox stream; ik kan het bijna niet volgen. De onzin die ze daar erbij halen...quote:Op woensdag 7 november 2012 03:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Kapot gemaakt door Stewart, nu alleen nog maar een pundit, mis ze vlinderdasje wel.
Turks brood met frietjes, köfte en mayo.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In Frankrijk eten ze stokbrood met patat erop en dát is smerig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |