Natuurlijk wel menneke, geen paniekquote:Op woensdag 12 december 2012 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
Ben je geen mod meer dan?
Why doesn't anybody fucking tell me anything around here.
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds om jouw TT's te veranderen hoor, daar leef ik voor
Ik vind een meisje met blonde haren zeer leuk.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:01 schreef timmmmm het volgende:
O, en: omdat je geen indruk maakt. Sorry. Newb enzo. Schaam je niet, ik mag ook nog niet bij het topoverleg zitten
Hoe kom je daar nou ineens bij?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind een meisje met blonde haren zeer leuk.
Que?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:01 schreef timmmmm het volgende:
O, en: omdat je geen indruk maakt. Sorry. Newb enzo. Schaam je niet, ik mag ook nog niet bij het topoverleg zitten
Ik zie eerder zwarte dagen dan donkerblauwe in je toekomst, sorry. dus ik zou het bij blauw houdenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Que?
Ik ben FA in wording, jwtz.
Allemaal leugens!quote:Op woensdag 12 december 2012 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie eerder zwarte dagen dan donkerblauwe in je toekomst, sorry. dus ik zou het bij blauw houden
quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze houdt ook van jou hoorde ik net.quote:
Qat.quote:Op zondag 9 december 2012 15:30 schreef sp3c het volgende:
wat eten die figuren eigenlijk, is dat lekker?
https://maps.google.com/m(...)l=52.062547,4.300913quote:enig idee hoe dat resteaurant heet?
Nou dat had ik al vrij snel doorquote:Op donderdag 13 december 2012 00:42 schreef Specularium het volgende:
Zij dus vroeger altijd voor ons koken, kwam ik er een paar jaar geleden achter dat ze helemaal niet goed kan koken.
Eerst dacht ik: smurfen zijn gay, dan maar zwart. Maarja, Nikita houdt niet van zwarten, dus die wilde me toen niet meer, toen maar weer blauw. Maar toen stond Job Cohen ineens voor de deur dat hij me op wilde eten. Dus toen maar groen.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
Krijgt timmmm nu elke week een ander kleurtje? Dan weer blauw, dan weer zwart, dan weer blauw, nu weer groen....
Ik denk dat ik zo mijn psycholoog maar even bel, want ik trek het allemaal niet, zo veel wijzigingen.
Gast, ga ergens anders je Libelle-opvoeding tentoonspreiden.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 13:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
GC / irritantste lid FOK
GC / irritantste lid FOK deel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |