Geen voetbal kijkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:45 schreef Specularium het volgende:
Ik ga hem hier ook spammen, nu kijken:
TV / Micha Wertheim: voor de zoveelste keer
kun je nagaan ... dat is de lekkerste!quote:
Ja wanneer dan Grumpyquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef sp3c het volgende:
in januari heb ik al een meet en van teveel fok!kers per maand word ik moe
Op onze NWSmeet haten we niet hoor. zélfs jij bent welkomquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef 99.999 het volgende:
Ach de twisten in die regio duren nog wel even dus tijd is geen probleem
Dit gaat paddy je niet in dank afnemen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:59 schreef sp3c het volgende:
locatie: Den Haag, liefst schilderswijk tussen de Marokkanen want NWS zonder Marokkanen is als bami zonder kip ... nep
Paddy is stiekem bami zonder kip? Want dat soort is hier niet welkom hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit gaat paddy je niet in dank afnemen.
Over dat laatste kan ik je in elk geval geruststellen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef sp3c het volgende:
je gaat me niet vertellen dat ze geen kip door de bami doet he
als er ook geen rookworst in de Ewrtensoep zit dan hoef ik het niet meer!
sweetquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Over dat laatste kan ik je in elk geval geruststellen.
Varkensvlees, in de vorm van speklapjes.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
sweet
maar wat doen jullie dan door de bami?
varkensvlees?
zoutvlees is ook lekker erdoor
Broodje knakworst.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar wat doen jullie dan door de bami?
knakworst heb ik wel is geprobeert gewoon om te zien of het kan!quote:
Ik weet nog wel een leuk Somalisch restaurant op de Hoefkade.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:59 schreef sp3c het volgende:
locatie: Den Haag, liefst schilderswijk tussen de Marokkanen want NWS zonder Marokkanen is als bami zonder kip ... nep
Kip.quote:Op zondag 9 december 2012 15:30 schreef sp3c het volgende:
wat eten die figuren eigenlijk, is dat lekker?
enig idee hoe dat resteaurant heet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 15:30 schreef sp3c het volgende:
wat eten die figuren eigenlijk, is dat lekker?
heiden ...quote:Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef Specularium het volgende:
Wie is die Turk in je avatar, sp3c?
Aan een kade? Ja, dat is ook wel zo praktisch.quote:Op zondag 9 december 2012 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk Somalisch restaurant op de Hoefkade.
arrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 10 december 2012 20:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Aan een kade? Ja, dat is ook wel zo praktisch.
Bedankt! Op FOK!'s kosten mijn kerstkaarten sturenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef Specularium het volgende:
Gefelicteerd met je nieuwe baan als postkantoor, timmmmmmmmmm.
Drie kaartjes kan Fok ook nog wel betalenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt! Op FOK!'s kosten mijn kerstkaarten sturen
baasquote:
citroen is leuk, wijn niet daar krijg ik hoofdpijn vanquote:
meisjes moeten niet over drank pratenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |